Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderBlack Hill Forrest

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
lille_mia
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Mar 2006 18:37
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Stavanger

Innlegg av lille_mia »

Eg syns sånne plasser e spennanes...konne godt tenkt meg å reist ner der!! Men syns me utfordre sjebnen litt vel mye då :mozilla_smile:
Sist redigert av lille_mia på 20 Jun 2006 19:04, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 25
Det finnes mer mellom himmel og jord enn vi vet...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
gjomle
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Feb 2006 13:37
18
Lokalisering: Gran Canaria

Innlegg av gjomle »

*Velvet Vamp* skrev:
gjomle skrev:en kompis av meg var der i fjor, og han vil dit igjen og han vil ha meg med. jo flere vi drar jo mer spennende blir det. vi har profft utstyr og kameraer.
Blair Witch 3? :mozilla_laughing:
ja det skal bli blair witch 3
Antall ord: 51
Friheten får du bare hvis du kvitter deg med alt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
*Velvet*
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Nov 2004 19:06
20
Lokalisering: Nordland
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av *Velvet* »

gjomle skrev:
*Velvet Vamp* skrev:
gjomle skrev:en kompis av meg var der i fjor, og han vil dit igjen og han vil ha meg med. jo flere vi drar jo mer spennende blir det. vi har profft utstyr og kameraer.
Haha... Ja det hadde vært noe!
Antall ord: 60
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sjanna
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Aug 2005 01:48
19
Lokalisering: lørenskog

Innlegg av sjanna »

hadde vært litt tøft det da...hehe
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
zpidy
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Jul 2006 18:37
18

Innlegg av zpidy »

The Blair Witch project er jo en film som de tre studentene lagde. Jeg har sett nyhetssendinger fra Usa om disse forsvinningene. Det var jo over alt. Mora var til og med på tv å snakket. Det var hun som ville gi videoen ut, fordi politiet henlagg saken og sa den var uoppklart. Dette er jo en sann dokumentar. De fant jo også dagboken til hun som lagde filmen. De fant altbegravd under en 100 gammel hytte. Hvordan er dte mulig å ikke være sant? De letet etter ungdommene i et år, men fant ikke NOE av det de eide, før de fant hytten.De fant filmer som var 11 timer lange, men har kuttet ned å tat med det viktigste.. Det var på tv over alt om de. Bildene av de tre filmskaperene ble også lagt ut. Vist, og bare vist de hadde stukket av bare for å lage filmen interessant, hvordan klarte de å lure en hel nasjon med det?

Noen som er uenige eller enige med meg?

Filmen er sann.
Antall ord: 170

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
RaggSokken
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Des 2005 14:46
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av RaggSokken »

en grei måte og vite at det er oppspinn er at f.eks Heather Donahue har spilt i taken, som ble laget 2 år etter blair witch.

Joshua Leonard har vært med i CSI 3 episoder tilogmed

Michael C. Williams "Mike" har vært med i law and order

Beklager og knuse drømmene dine:)
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
RaggSokken
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av RaggSokken »

MEn i Parrs hus er trappa ødelagt og man må inn igjennom kjeller vinduet, du kan også besøke en bru der som visstnok skal være hjemsøkt av en gråtende baby
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
RaggSokken
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av RaggSokken »

btw har du delvis rett, det var div nyhetssendinger om dem, men dette var kun PR
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
siv37
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Apr 2006 19:30
18
Lokalisering: Tåkedalen,Oppland

Innlegg av siv37 »

RiffSki skrev:en grei måte og vite at det er oppspinn er at f.eks Heather Donahue har spilt i taken, som ble laget 2 år etter blair witch.

Joshua Leonard har vært med i CSI 3 episoder tilogmed

Michael C. Williams "Mike" har vært med i law and order

Beklager og knuse drømmene dine:)

Mener å huske Heather Donahue også spilte i Blair Witch 2_The book of shadows
Antall ord: 73
"Den som lever får se"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
*Lille*

Innlegg av *Lille* »

gjomle skrev:
*Velvet Vamp* skrev:
Da ser vi ikke mer til gjomle :( Om d blir Blair Witch mener jeg... Da ser vi deg stå med ryggen til mot en vegg i en kjeller også poff borteh :mozilla_sealed:
Antall ord: 84

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
thea84
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Mar 2006 19:29
18
Lokalisering: arendal/tvedestrand

Innlegg av thea84 »

zpidy skrev:The Blair Witch project er jo en film som de tre studentene lagde. Jeg har sett nyhetssendinger fra Usa om disse forsvinningene. Det var jo over alt. Mora var til og med på tv å snakket. Det var hun som ville gi videoen ut, fordi politiet henlagg saken og sa den var uoppklart. Dette er jo en sann dokumentar. De fant jo også dagboken til hun som lagde filmen. De fant altbegravd under en 100 gammel hytte. Hvordan er dte mulig å ikke være sant? De letet etter ungdommene i et år, men fant ikke NOE av det de eide, før de fant hytten.De fant filmer som var 11 timer lange, men har kuttet ned å tat med det viktigste.. Det var på tv over alt om de. Bildene av de tre filmskaperene ble også lagt ut. Vist, og bare vist de hadde stukket av bare for å lage filmen interessant, hvordan klarte de å lure en hel nasjon med det?

Filmen er sann.

jeg vet, har hørt det samme og sett en repotasje om de som spilte i filmen på en dvd for noen år siden.
grunnen til at de hadde forsvinningene i nyheten, er fordi, selvfølgelig at folk skulle tro det var sant, og det klarte de...
har hørt at når de viste filmen i det område blair witch er, måtte de avslutte filmen og skru på lyset... men om det er sant vet jeg ikke.
Antall ord: 252
"Find your spot on earth, and ride it"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Monica_J
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 25 Apr 2004 17:59
20
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Trøndelag
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Monica_J »

Jeg var på en liten visitt i Burkittsville for tre år siden. Snakket med noen lokale (ikke at jeg så så mange, for det var LITE der) og de sa at det var noe enormt med folk som kom dit etter filmen. Jeg var ikke oppi skogen eller noe, men jeg var i hovedgata (hvis man kan kalle det det) :mozilla_laughing:
Antall ord: 62

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
siv37
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Apr 2006 19:30
18
Lokalisering: Tåkedalen,Oppland

Innlegg av siv37 »

thea84 skrev:
zpidy skrev:The Blair Witch project er jo en film som de tre studentene lagde. Jeg har sett nyhetssendinger fra Usa om disse forsvinningene. Det var jo over alt. Mora var til og med på tv å snakket. Det var hun som ville gi videoen ut, fordi politiet henlagg saken og sa den var uoppklart. Dette er jo en sann dokumentar. De fant jo også dagboken til hun som lagde filmen. De fant altbegravd under en 100 gammel hytte. Hvordan er dte mulig å ikke være sant? De letet etter ungdommene i et år, men fant ikke NOE av det de eide, før de fant hytten.De fant filmer som var 11 timer lange, men har kuttet ned å tat med det viktigste.. Det var på tv over alt om de. Bildene av de tre filmskaperene ble også lagt ut. Vist, og bare vist de hadde stukket av bare for å lage filmen interessant, hvordan klarte de å lure en hel nasjon med det?

Filmen er sann.

jeg vet, har hørt det samme og sett en repotasje om de som spilte i filmen på en dvd for noen år siden.
grunnen til at de hadde forsvinningene i nyheten, er fordi, selvfølgelig at folk skulle tro det var sant, og det klarte de...
har hørt at når de viste filmen i det område blair witch er, måtte de avslutte filmen og skru på lyset... men om det er sant vet jeg ikke.

mener å huske at discovery gikk 5 på også,så ihvertfall en dokumentar der,før filmen dukka opp på kino
Antall ord: 274
"Den som lever får se"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
gjomle
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av gjomle »

Filmen er sann.
hvis du går på www.imdb.com og søker på heather donahue så ser du jo at ho har spilt i flere filmer da. historien bak myten er sann, men ikke filmen. det er en såkalt dogme film de har laget
Antall ord: 216

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
gjomle
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av gjomle »

*Lille engelen* skrev:
gjomle skrev:
*Velvet Vamp* skrev:
Da ser vi ikke mer til gjomle :( Om d blir Blair Witch mener jeg... Da ser vi deg stå med ryggen til mot en vegg i en kjeller også poff borteh :mozilla_sealed:
men da er dere jo alle øyenvitne til at myten er sann. den risken er jeg nok villig til å ta. hehe :mozilla_undecided:
Antall ord: 108

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links