Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Skummel bror
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Jupp... Du forandrer deg du som alle andre, hihi. Et skremmende ord som her å vokse opp! hehe...
Antall ord: 17
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Des 2005 23:45
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Finnmark
- Blitt takket: 1 gang
Ja, gleder meg til å vokse opp jeg..*Lille engelen* skrev:Jupp... Du forandrer deg du som alle andre, hihi. Et skremmende ord som her å vokse opp! hehe...
Og gleder meg mest til å FLYTTE BORT Det er sinnsykt kjedelig her jeg bor. Det er et bitte lite sted!!
Antall ord: 47
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jun 2006 01:18
- 18
Ja, jeg var i militæret på GSV så jeg skjønner deg. Vel kirkenes var ganske morsomt da.un0rmal skrev:Ja, gleder meg til å vokse opp jeg..*Lille engelen* skrev:Jupp... Du forandrer deg du som alle andre, hihi. Et skremmende ord som her å vokse opp! hehe...
Og gleder meg mest til å FLYTTE BORT Det er sinnsykt kjedelig her jeg bor. Det er et bitte lite sted!!
Antall ord: 68
Beauty is in the eye of the beer holder..
Hide post links |
Jeg flytter til høsten, men vet ikke hvor enda. Bare bort. Hihi... Har hele verden for mine føtter :mozilla_cool:un0rmal skrev:Ja, gleder meg til å vokse opp jeg..*Lille engelen* skrev:Jupp... Du forandrer deg du som alle andre, hihi. Et skremmende ord som her å vokse opp! hehe...
Antall ord: 71
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Jeg bor 12 mil fra kirkenes. :mozilla_surprised:science skrev:Ja, jeg var i militæret på GSV så jeg skjønner deg. Vel kirkenes var ganske morsomt da.un0rmal skrev:Ja, gleder meg til å vokse opp jeg..*Lille engelen* skrev:Jupp... Du forandrer deg du som alle andre, hihi. Et skremmende ord som her å vokse opp! hehe...
Antall ord: 78
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Der oppe er det "rett rundt svingen"!
Her jeg bor er det helt heeeeeeeeeelt til gardermoen.
Antall ord: 16
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Åhh, jeg må vente et år til. Da flytter jeg til vadsø for å gå på skole Eller så flytter jeg til tromsø, er ikke helt sikker..*Lille engelen* skrev:Jeg flytter til høsten, men vet ikke hvor enda. Bare bort. Hihi... Har hele verden for mine føtter :mozilla_cool:un0rmal skrev:Ja, gleder meg til å vokse opp jeg..*Lille engelen* skrev:Jupp... Du forandrer deg du som alle andre, hihi. Et skremmende ord som her å vokse opp! hehe...
Antall ord: 100
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Hehee.science skrev:Der oppe er det "rett rundt svingen"!
Men jeg har seriøst bott på verdens minste plass!! For ca. 2 år siden. Da bodde vi en plass i sør trønderlag, hvor vi var 7 stykker på skolen Og det var med meg og lillebroren min!! Hehe, vi bodde der i to måneder Så stakk vi opp hit..
Antall ord: 72
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Ja, norge er lite. Derfor har jeg flyttet ut av landet. Må ha skikkelig by eller skikkelig landet.un0rmal skrev:Hehee.science skrev:Der oppe er det "rett rundt svingen"!
Men jeg har seriøst bott på verdens minste plass!! For ca. 2 år siden. Da bodde vi en plass i sør trønderlag, hvor vi var 7 stykker på skolen Og det var med meg og lillebroren min!! Hehe, vi bodde der i to måneder Så stakk vi opp hit..
Antall ord: 92
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Du bor i london du ja :mozilla_surprised:science skrev:Ja, norge er lite. Derfor har jeg flyttet ut av landet. Må ha skikkelig by eller skikkelig landet.un0rmal skrev:Hehee.science skrev:Der oppe er det "rett rundt svingen"!
Antall ord: 102
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Ja. Men akkurat nå er jeg "hjemme". Reiser tilbake snart. Sannsynligvis. Kommer litt an på hva slags skoler jeg kommer inn på.un0rmal skrev:Du bor i london du ja :mozilla_surprised:science skrev:Ja, norge er lite. Derfor har jeg flyttet ut av landet. Må ha skikkelig by eller skikkelig landet.un0rmal skrev:Hehee.science skrev:Der oppe er det "rett rundt svingen"!
Antall ord: 126
Hide post links |