un0rmal skrev:Men det jeg har funnet ut om løven. Er at vi er sta, vi skal ha makt, vi skal være midtpunktet og vi er rettferdig. Og tror alle vennene min og familien min er enige når jeg sier at dette er helt meg.
Ikke helt enig, men det er nå så. Horoskoper handler om så mye mer enn bare soltegnet. Som løve med løve-ascendant burde jeg altså være en veldig typisk løve enn de fleste andre løver, men min vekt-måne virker inn på min trang til å gjemme meg innimellom og også inn på dette med å høre på andre også - ikke bare seg selv.
Jeg har en rettelse:
En løve er en løve. Den er en konge som har
behov for å vise seg frem i ulike sammenhenger. Den vil
ofte være midtpunktet på jobb, i familien og i selskapslivet.
Her burde det stått: ..Den ER ofte midtpunktet... - ikke "vil ofte være". Det er mere korrekt - det er nemlig noe med oss løver som får "motparten" til å stå i givakt. Ikke fordi vi er skumle, oppmerksomhetssyke eller herskesyke. Men fordi andre mennesker føler seg trygge sammen med oss.
Og nå er det sikkert en del som tenker at jeg har gått i forsvar. Velvel - tenk dere om en gang til: Jeg er nemlig jeg som sitter med fasit-svaret på den tanken, selv med all min selvinnsikt :mozilla_cool: