Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderEn virkelig besettelse

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
*Lille*

Innlegg av *Lille* »

un0rmal skrev:
Bertoni skrev:Jo da! Jeg har fått diagnosen schizofren. Og jeg har ikke planer om å gjøre noe vondt eller drepe noen bare for å ha sagt det. Det er så utrolig. Jeg hadde ventet at man på et forum for paranormale ting var åpne for at dette kanskje ikke er en sykdom. Jeg vet ikke hva dere kjenner til av denne diagnosen, men den bygger på en rekke "fakta" som går på hva man opplever og uttrykker - som det å fortelle at man hører en stemme. Man finner ikke noe galt på hjerneskanninger eller blodprøver. Så hvorfor må dette være en sykdom? Hvorfor kan ikke disse så kaldte "symptonene" være reele fenomener? Så som en ekstra sensitivitet til å hente inn noe paranormalt? Det later til at "alle" kjøper psykiatriens forklaring på dette fenomenet. Det finnes nok av dem som er kritisk til dette ute i verden. Søk litt på internett og dere vil finne det.
Bare fordi det er et forum for paranormale ting så trenger man ikke å se på det paranormale som et svar med en gang. Alt merkelig som skjer er ikke overnaturlig. Så da kan man prøve å finne ut om dette har en naturlig forklaring, før man bestemmer seg for å tro at du er besatt?
D var slik jeg tenkte ja. Ville finne ut hva du visste først, for så å vurdere d paranormale... =)
Antall ord: 238

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Jun 2006 14:54
18
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Re: En virkelig besettelse

Innlegg av Astarte »

Bertoni skrev:Jeg har vært besatt i 15 år. Det er ikke akkurat noen hyggelig opplevelse. Har gjennom disse årene prøvd det meste. Les gjerne gjennom mine postinger på forumet her : en kanalisert besettelse. Har prøvd det meste , Bønn, healing -alle mulige varianter, Synske mennesker, medisinering (det meste). Ingenting har så langt hjulpet meg. Jeg vurderer nå exorsisme, men er samtidig redd for å rote det enda mer til for meg. Er det noen som har noen råd å komme med?
Hei, min lille engel1

Joda, jeg tror deg! For det første må det være "lettere" å slå seg til ro med å være scizofren, enn å være besatt!? Skulle gjerne hjelpe deg, og undersøker litt de neste par dagene. Hva sier stemmen din? du må gjerne sende meg en pm, for jeg føler med deg enten du "feiler" det ene eller andre! :mozilla_wink:

Blessed be
Antall ord: 153
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Du kan jo ta kontakt med denne karen: www.jeg-er.no
Kanskje han kan hjelpe deg?
Antall ord: 17
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
-Crizzy-
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Nov 2005 22:51
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av -Crizzy- »

Bertoni skrev:Jeg har vært besatt i 15 år. Det er ikke akkurat noen hyggelig opplevelse. Har gjennom disse årene prøvd det meste. Les gjerne gjennom mine postinger på forumet her : en kanalisert besettelse. Har prøvd det meste , Bønn, healing -alle mulige varianter, Synske mennesker, medisinering (det meste). Ingenting har så langt hjulpet meg. Jeg vurderer nå exorsisme, men er samtidig redd for å rote det enda mer til for meg. Er det noen som har noen råd å komme med?
Jeg syntest det høres ut som om du er besatt..
Mitt råd til deg er å få tak i noe salvie..
Har hørt at dette skal vere veldig effektivt mot besettelse, og kjenner noen som selv har blitt kvitt besettelse ved bruk av salvie..
Håper det ordner seg for deg.
Antall ord: 137
-x- I see you've made your desicion, Now let's see you enforce it.. -x-

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
*Lille*

Innlegg av *Lille* »

Astarte skrev:
Hei, min lille engel1
Hæ? Meg? Ble litt forvirra nå...:mozilla_foot:
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Jun 2006 14:54
18
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Innlegg av Astarte »

*Lille engelen* skrev:
Astarte skrev:
Hei, min lille engel1
Neida, det var jeg som var forvirra et øyeblikk.... :oops: Men du er jo en god liten engel du da! ;)
Antall ord: 34
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sr.vinter
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Jul 2006 00:48
18
Lokalisering: telemark

samme som meg?

Innlegg av sr.vinter »

Jeg har vel vært igjennom det samme selv, i 18 år hørte jeg stemmer, og hadde ofte følelsen av å bli iakttatt. Det førte til angst, og en mengde diagnoser...(inkl. paranoid-scizofren) Men da vi kontaktet et medium for å få renset huset, løste det seg. Viste seg at huset var hjemsøkt av fire individer som alle forsøkte fra tid til annen å kontakte meg, derav stemmene og den (begrunnede) paranoiaen. Etter at seansen var fullført, har jeg ikke hatt noe problem med det lenger! Ingen stemmer, ingen paranoia og ingen angst. jeg har mye mer jeg kan forklare og fortelle deg om, hvis du tror det kan være til noen hjelp. bare å sende en mail eller noe. Uansett er det et par ting du bør huske før du gir opp håpet: -scizofreni er egentlig bare en fellesbetegnelse på psykiske lidelser psykiatrien ikke kan forklare, det er desverre en del jukse-medium og healere ute og går, så kanskje har du blitt svindlet, eller kanskje du har lett etter problemet på feil sted. Husk også at det ikke lenger finnes noe som heter splittet personlighet (psykiatrien har slått ideén fra seg, da det ikke ligger nok beviser til grunne for at en slik lidelse faktisk eksisterer.) Uansett, jeg vil gjerne hjelpe deg til å finne svaret, og tro for all del ikke at du er scizo...:)
Antall ord: 238

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Edit
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Mai 2006 21:32
18

Innlegg av Edit »

Jeg er ikke helt med på besettelse. Besettelse vil jo si at noe annet tar over kroppen. Det er da ikke det det er snakk om her? Eller er det meg som misforstår her?
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
navygirl
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 02 Apr 2006 15:05
18

Innlegg av navygirl »

jeg vet ikke om han her kan hjelpe..legger ut linken så kan du alltids ta en titt:)
håper det ordner seg. http://www.klarsynt.net/index.htm
klem
Antall ord: 114
- Ghost Do Excist -

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
*Lille*

Innlegg av *Lille* »

Astarte skrev:
*Lille engelen* skrev:
Astarte skrev:
Hei, min lille engel1
Neida, det var jeg som var forvirra et øyeblikk.... :oops: Men du er jo en god liten engel du da! ;)
:mozilla_oops: :D
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Mai 2005 19:16
19
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Lurer på hva du egentlig opplever?

Innlegg av kaja43 »

Om en er klarhørt så får en stemmer i hodet, dette er stemmer som gir beskjeder eller bare småsnakker, de leder en også ofte fremover i riktig tempo og rett vei i den åndelige utviklingen. Om det er det det er snakk om hos deg er ganske enkelt å finne ut av. Det er oftest din hovedguide som snakker og den energien er både kjærlig og omtenksom. Så snakk med stemmen og be den forsvinne f.eks i to uker for så å komme tilbake på ett bestemt tidspunkt dere avtaler. Funker dette er det sannsynlig at du er klarhørt. Om ikke må du nok innse at du er spykisk syk. De fleste som er klarthørte forstår at det er sånn uten å ha noen kontakt med psykiatrien. Det er en berikelse til livet som gjør deg sterk og får mer innsikt. Ikke noe som tapper deg eller gjør deg redd og forvirret. Besettelse er er noe som fantes i sjeldne tilfeller i fiskenes tidsalder. Dette er noe som, ifølge mine indre veildere ikke vil forekomme lenger. Forde vi alle har fått så mye lys nedfelt i våre legemer at det ikke er mulig for så lave energier å ta fullestendig over en kropp om vi ikke bevisst tillater det.
Antall ord: 221
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links