Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience.*Lille engelen* skrev:Fikk lyst til å si noe, men gidder ikke synske så langt ned som til ditt nivå.science skrev:Jeg har allerede fått det siste ordet Velvet.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hersker i huset vårt !
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2004 19:06
- 20
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Nordland
- Blitt takket: 2 ganger
Antall ord: 48
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Mar 2005 09:54
- 19
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 1 gang
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Apr 2006 18:08
- 18
- Lokalisering: Hordaland
Det er en viss person som føler glede ved å angripe andre, virker det som. Skal alltid ha et nytt mål å skyte blink på.....-Marie- skrev:Hvorfor holder dere på slik??
Føler dere glede ved å angripe andre? Å være uenige om ting er helt ok. Men når det blir direkte dritslenging er det ikke ok lenger.
Antall ord: 59
Ta vekk kjærligheten - og vår jord blir en grav.
Hide post links |
Riktig... Og før han bemerker d, så skulle d stå SYNKE...sosja skrev:
Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Mar 2006 22:13
- 18
Ja.*Velvet Vamp* skrev:Har noen andre enn h*n slengt dritt?-Marie- skrev:Hvorfor holder dere på slik??
Føler dere glede ved å angripe andre? Å være uenige om ting er helt ok. Men når det blir direkte dritslenging er det ikke ok lenger.
Antall ord: 46
Du kan velge glede, uansett omstendigheter..
Hide post links |
Det er lov å forsvare seg...-Marie- skrev:Ja.*Velvet Vamp* skrev:Har noen andre enn h*n slengt dritt?-Marie- skrev:Hvorfor holder dere på slik??
Og d er også menneskelig å bli revet m, om man blir provosert.
Antall ord: 65
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Mar 2006 22:13
- 18
Ja, selvfølgelig. Synes bare det ble litt mye nå.*Lille engelen* skrev:Det er lov å forsvare seg...-Marie- skrev:Ja.*Velvet Vamp* skrev:Har noen andre enn h*n slengt dritt?-Marie- skrev:Hvorfor holder dere på slik??
Og d er også menneskelig å bli revet m, om man blir provosert.
Antall ord: 78
Du kan velge glede, uansett omstendigheter..
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2004 19:06
- 20
- Lokalisering: Nordland
Beklager da...
Antall ord: 2
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1432 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
DETTE ER EN ADVARSEL !
Nå håper jeg det roer seg ned her, ellers blir vi nødt til å gripe inn...
Les reglene her !
Se og på hva som står til venstre her om dette - under Informasjon !
De som mener de har skrevet noe de senere angrer på, HAR noe som heter ENDRE-knapp på sine egne meldinger.
Den ser slik ut : og står ved siden av SITER - knappen oppe til venstre over meldingene.
Men uansett, så blir ALT logget, og vi kan om nødvendig gå inn i disse loggene og kikke...
Også på loggede endringer . .
Asbjørn
Co Admin.
Antall ord: 103
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Apr 2006 18:08
- 18
- Lokalisering: Hordaland
Det var på tide denne kom... :mozilla_smile:
Antall ord: 8
Ta vekk kjærligheten - og vår jord blir en grav.
Hide post links |
Jeg angrer på å i d hele tatt ha blitt provosert av han... Ja av han!Asbjørn skrev:
DETTE ER EN ADVARSEL !
Nå håper jeg det roer seg ned her, ellers blir vi nødt til å gripe inn...
Les reglene her !
Se og på hva som står til venstre her om dette - under Informasjon !
De som mener de har skrevet noe de senere angrer på, HAR noe som heter ENDRE-knapp på sine egne meldinger.
Den ser slik ut : og står ved siden av SITER - knappen oppe til venstre over meldingene.
Men uansett, så blir ALT logget, og vi kan om nødvendig gå inn i disse loggene og kikke...
Også på loggede endringer . .
Asbjørn
Co Admin.
Antall ord: 121
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Des 2005 00:12
- 18
- Lokalisering: vestfold
Ja kanskje.[/quotescience skrev:*Velvet Vamp* skrev:Så stikk da.science skrev:Fakta er at jeg har kommet med mange argumenter som dere gltt overser. Dere er de mest blinde og innsnevrede menneskene jeg har vært borti.
Men bare fortsett denne misjoneringen dere. Snart er dere et eget lite trosamfunn.
jeg foreslår en boikott av MR. "Science" her, som bare lager kvalme og er ute på sin egen misjon.. Ikke noe vits i å diskutere med han. Synes det er drålig gjort at han stjeler oppmerksomheten fra folk som har noe de lurer på i trådene sine..
Antall ord: 101
"If you want to catch something, running after it isn't always the best way."
- Lois McMaster Bujold
- Lois McMaster Bujold
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Re: Hersker i huset vårt !
Det var vel dette som var problemet? Jeg føler veldig med deg, men er det ingen du kan prate med om dette? noen som du stoler på? Skjønner hvertfall at dette er en veldig vanskelig situasjon for deg, og det er viktig at du får hjelp på en eller annen måte.Det er faktisk seriøse folk også her som gjerne vil hjelpe...Chnuppa skrev:I huset vårt er det nesten som det spøker , jeg vet ikke om du har hørt historien om da min bror Skøyt Faren min daniel . Først spøkte det på det Psykiatriske sykehuset min bror var på P.G.A min far igjensøkte på sykehuset ! Og nå har min bror kommet jeg og nå ser alle i husethan om kveldene . Det føles ut som han liksom er snill mot os andre men vil ikke se broren min mer . Min lillesøster Julie '' Påstår '' at hun ser han hele tiden at han liksom vinger til henne og forsvinner .
PS : Har dere noen '' tips '' om hvordan vi kan bli kvitt han . Nå tørr ikke engang vennene min bli med mer ! [/u]
Håper du ikke blir borte for oss da?
Blessed be
Antall ord: 209
Memento mori
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jun 2006 01:18
- 18
- Blitt takket: 1 gang
Ja, det er bare å følge opp i praksis det.Silky skrev:science skrev:Ja kanskje.[/quote*Velvet Vamp* skrev:Så stikk da.science skrev:Fakta er at jeg har kommet med mange argumenter som dere gltt overser. Dere er de mest blinde og innsnevrede menneskene jeg har vært borti.
Men bare fortsett denne misjoneringen dere. Snart er dere et eget lite trosamfunn.
jeg foreslår en boikott av MR. "Science" her, som bare lager kvalme og er ute på sin egen misjon.. Ikke noe vits i å diskutere med han. Synes det er drålig gjort at han stjeler oppmerksomheten fra folk som har noe de lurer på i trådene sine..
Antall ord: 113
Beauty is in the eye of the beer holder..
Hide post links |