Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHersker i huset vårt !

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
science
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jun 2006 01:18
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av science »

Uff da... Få nesa ut av vitenskapsleksokon å få deg heller litt livs erfaring.

Vet ikke om jeg kan kalle d frekt. Men måten du framstår på er bra spydig. Og da blir jeg d også...

Jeg har ganske mye erfaring med det paranormale. Det betyr ikke at jeg tror på det. Langt ifra.
Antall ord: 55
Beauty is in the eye of the beer holder..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
milla_86
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Apr 2006 18:08
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hordaland

Innlegg av milla_86 »

science skrev:Fakta er at jeg har kommet med mange argumenter som dere gltt overser. Dere er de mest blinde og innsnevrede menneskene jeg har vært borti.
Men bare fortsett denne misjoneringen dere. Snart er dere et eget lite trosamfunn.

Makan til frekkhet.... :mozilla_surprised:
Antall ord: 46
Ta vekk kjærligheten - og vår jord blir en grav.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
*Lille*

Innlegg av *Lille* »

science skrev:

Vet ikke om jeg kan kalle d frekt. Men måten du framstår på er bra spydig. Og da blir jeg d også...

Jeg har ganske mye erfaring med det paranormale. Det betyr ikke at jeg tror på det. Langt ifra.
Snakket ikke om d paranormale jeg, men bare rett og slett livet i seg selv. Livserfaring! Om du har masse erfaring m d paranormale, viser seg jo uansett ikke her, og om du ikke tror på d, får jeg da spørre hvorfor du har meldt deg inn her da? For da er d ike rart du blir provosert av d meste som blir sagt :mozilla_wink:
Antall ord: 125

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sosja
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 22 Mar 2005 09:54
19
Lokalisering: Oslo

Innlegg av sosja »

*Lille engelen* skrev:
science skrev:

Snakket ikke om d paranormale jeg, men bare rett og slett livet i seg selv. Livserfaring! Om du har masse erfaring m d paranormale, viser seg jo uansett ikke her, og om du ikke tror på d, får jeg da spørre hvorfor du har meldt deg inn her da? For da er d ike rart du blir provosert av d meste som blir sagt :mozilla_wink:
Slenger meg på den *Lille engelen*.Og du kan vel ikke mene at vi "overser" deg etter alle de svarene du har fått, HALLO..Og hvordan i heiteste vet du at jeg er kristen?? Det vet du nemlig ingenting om Science. Uansett hva man skriver i et innlegg, så kan man ikke sette den og den i en bås og si hvilken kristendom man tilhører. Har du kverulert ferdig nå eller? Helt tydelig at du vil ha oppmerksomhet.
Antall ord: 209
sosja

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
science
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av science »

*Lille engelen* skrev:
science skrev:

Tror du dette forumet bare er for troende?
Jeg blir ikke provosert av andre meninger jeg blir provosert av idioti og ubegrunnede argumenter og nedlatende holdning til de som ikke mener det samme. Ikke snakk om at jeg blir provosert for folk her inne tåler ikke at noen ikke deler deres livssyn. Jeg har sett mer toleranse og forståelse på islam.no enn paranormal.
Antall ord: 194

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
science
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av science »

sosja skrev:
*Lille engelen* skrev:
science skrev:

Slenger meg på den *Lille engelen*.Og du kan vel ikke mene at vi "overser" deg etter alle de svarene du har fått, HALLO..Og hvordan i heiteste vet du at jeg er kristen?? Det vet du nemlig ingenting om Science. Uansett hva man skriver i et innlegg, så kan man ikke sette den og den i en bås og si hvilken kristendom man tilhører. Har du kverulert ferdig nå eller? Helt tydelig at du vil ha oppmerksomhet.
Jeg har ikke sagt at du er kristen. Nok engang klarer du ikke lese enkel norsk. Scroll opp og prøv på nytt.

Nei, dere overser ikke meg, men HVA jeg sier. Og det er det som er viktig.
Antall ord: 250

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
*Velvet*
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Nov 2004 19:06
20
Lokalisering: Nordland
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av *Velvet* »

science skrev:
*Velvet Vamp* skrev:
science skrev:Fakta er at jeg har kommet med mange argumenter som dere gltt overser. Dere er de mest blinde og innsnevrede menneskene jeg har vært borti.
Men bare fortsett denne misjoneringen dere. Snart er dere et eget lite trosamfunn.
Så stikk da.
Ja kanskje.
Please do.
Antall ord: 53
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lille_mia
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Mar 2006 18:37
18
Lokalisering: Stavanger

Innlegg av lille_mia »

...Her va det ukoseligt... :mozilla_undecided:
Antall ord: 4
Det finnes mer mellom himmel og jord enn vi vet...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
*Velvet*
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av *Velvet* »

....du kommer ikke langt når nesen er det lengste du ser....
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
*Lille*

Innlegg av *Lille* »

lille_mia skrev:...Her va det ukoseligt... :mozilla_undecided:
:mozilla_tongue: Jupp... Er noen slike tråder og...
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sosja
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 22 Mar 2005 09:54
19
Lokalisering: Oslo

Innlegg av sosja »

Ja, når du nå ikke får noe igjen her så gå til islam.no der du trives så godt. Ha det.
Antall ord: 23
sosja

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
science
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av science »

*Velvet Vamp* skrev:
science skrev:
*Velvet Vamp* skrev:
Så stikk da.
Ja kanskje.
Please do.
Jeg hadde tenkt å spørre om du var like ufyselige mot alle, men det vet jeg jo at du er etter å ha sett litt på innleggene dine. Bare fordi du har komplekser for alt og alle så gir ikke det deg rett til å spy eder og galle rundt på forumet i et spedt smått patatisk forsøk på å rette opp et manglende selvbilde og forskrudd verdenssyn. Et syn du forsvarer på tynt grunnlag der fri vilje og egne meninger ikke eksisterer.
Antall ord: 138

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
science
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av science »

sosja skrev:Ja, når du nå ikke får noe igjen her så gå til islam.no der du trives så godt. Ha det.
Vet du. Etter å ha skrevet det innlegget så hadde jeg tenkt å legge til at det du skrev nå kunne man bare gi F i. Vet du, jeg lar meg faktisk provosere av deg. Ikke fordi du mener noe annet enn meg, men fordi du er så dum at det nesten er naturstridig.
Antall ord: 77

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
*Velvet*
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av *Velvet* »

Hvorfor forlater du ikke forumet da, om du misliker oss så sterk da! Istede for og lage dårlig stemning med idiotiske argumenter.
Sist redigert av *Velvet* på 25 Jun 2006 14:49, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links