Jupp er nattmenneske, veldig... Får knapt sove når d er mørkt. Merkelig.Bixz skrev:Nattmenneske du og eller?*Lille engelen* skrev:Bixz skrev:Får ikke håpe det. Jeg kunne ikke ha vært mer åpenlyst sarkastisk.*Lille engelen* skrev:Nå forvirrer du jenta...Bixz skrev:Selvfølgelig må du slutte hvis noen ikke liker deg, eller har andre meninger.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hersker i huset vårt !
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Antall ord: 64
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Mhm, denne syns jeg du skal tenke litt på Kristin. Ikke glem at d ble en laaaang krangledebatt bare til ære for deg blir urettferdig å skulle si at ingen vil ha deg her da, syns du ikke?un0rmal skrev:Kan du nevne en person som ikke liker deg?Chnuppa skrev:Jeg meldte meg på Paranormal P.G.A det med min far , og at jeg er intrisert i gjendferd og sånn . Men jeg får vel slutte da siden ingen liker meg . DESSUTEN ER JEG IKKE ET BARN !!!!!
Synes du tar litt vell av her, ingen har vært slem mot deg. Ingen har sakt stygge ting til deg! Det er jo noen som vil hjelpe deg her.
Men når du først skriver at du er 13, og senere skriver at du 17. Så begynner folk å lure!
Klem fra lille
Antall ord: 143
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jun 2006 01:18
- 18
- Blitt takket: 1 gang
Det var aldelses ikke til ære for henne. Hadde det vært det så hadde det faktisk vært ok, men saken er at dere forsvarte deres selv og deres ære. Jeg ser ingen grunn til at dere skulle forsvare henne siden hun ikke ble angrepet. ¨*Lille engelen* skrev:Mhm, denne syns jeg du skal tenke litt på Kristin. Ikke glem at d ble en laaaang krangledebatt bare til ære for deg blir urettferdig å skulle si at ingen vil ha deg her da, syns du ikke?un0rmal skrev:Kan du nevne en person som ikke liker deg?Chnuppa skrev:Jeg meldte meg på Paranormal P.G.A det med min far , og at jeg er intrisert i gjendferd og sånn . Men jeg får vel slutte da siden ingen liker meg . DESSUTEN ER JEG IKKE ET BARN !!!!!
Synes du tar litt vell av her, ingen har vært slem mot deg. Ingen har sakt stygge ting til deg! Det er jo noen som vil hjelpe deg her.
Men når du først skriver at du er 13, og senere skriver at du 17. Så begynner folk å lure!
Klem fra lille
Så ikke ta martyrrollen nå.
Antall ord: 197
Hide post links |
science skrev:Det var aldelses ikke til ære for henne. Hadde det vært det så hadde det faktisk vært ok, men saken er at dere forsvarte deres selv og deres ære. Jeg ser ingen grunn til at dere skulle forsvare henne siden hun ikke ble angrepet. ¨*Lille engelen* skrev:Mhm, denne syns jeg du skal tenke litt på Kristin. Ikke glem at d ble en laaaang krangledebatt bare til ære for deg blir urettferdig å skulle si at ingen vil ha deg her da, syns du ikke?un0rmal skrev:Kan du nevne en person som ikke liker deg?Chnuppa skrev:Jeg meldte meg på Paranormal P.G.A det med min far , og at jeg er intrisert i gjendferd og sånn . Men jeg får vel slutte da siden ingen liker meg . DESSUTEN ER JEG IKKE ET BARN !!!!!
Klem fra lille
Så ikke ta martyrrollen nå.
And here you go again...
Antall ord: 204
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Fakta er at jeg har kommet med mange argumenter som dere gltt overser. Dere er de mest blinde og innsnevrede menneskene jeg har vært borti.
Men bare fortsett denne misjoneringen dere. Snart er dere et eget lite trosamfunn.
Men bare fortsett denne misjoneringen dere. Snart er dere et eget lite trosamfunn.
Antall ord: 39
Beauty is in the eye of the beer holder..
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2004 19:06
- 20
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Nordland
- Blitt takket: 2 ganger
Så stikk da.science skrev:Fakta er at jeg har kommet med mange argumenter som dere gltt overser. Dere er de mest blinde og innsnevrede menneskene jeg har vært borti.
Antall ord: 44
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.
Hide post links |
Er d rart om vi overser d? Man legger gjerne merke til drittet som blir slengt forstår du...science skrev:Fakta er at jeg har kommet med mange argumenter som dere gltt overser. Dere er de mest blinde og innsnevrede menneskene jeg har vært borti.
Trosamfunn... Nå tar du vel litt hardt i vel?
Antall ord: 69
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Hør nå her. At jeg har en annen mening enn dere betyr ikke at jeg slenger dritt. Jeg har ikke vært frekk eller uhøflig. Men jeg kan gjerne samle sammen alt i disse 2 trådene som har blitt sagt om meg?*Lille engelen* skrev:Er d rart om vi overser d? Man legger gjerne merke til drittet som blir slengt forstår du...science skrev:Fakta er at jeg har kommet med mange argumenter som dere gltt overser. Dere er de mest blinde og innsnevrede menneskene jeg har vært borti.
Trosamfunn ja. Egne meninger her inne er ikke tillatt tydeligvis. Dere mener alle det samma og har et enormt behov for å forsvare "deres egne" med nebb og klør og skitne triks.
Antall ord: 149
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Ja kanskje.*Velvet Vamp* skrev:Så stikk da.science skrev:Fakta er at jeg har kommet med mange argumenter som dere gltt overser. Dere er de mest blinde og innsnevrede menneskene jeg har vært borti.
Antall ord: 49
Hide post links |
Ikke vært uhøffelig? Ikke slengt dritt? Skrev du i søvne da kanskje... "Dere er de mest insneverede menneskene jeg noen gang har møtt." D er jo et eksempel. Og du er voksen? eeehmmm...science skrev:Hør nå her. At jeg har en annen mening enn dere betyr ikke at jeg slenger dritt. Jeg har ikke vært frekk eller uhøflig. Men jeg kan gjerne samle sammen alt i disse 2 trådene som har blitt sagt om meg?*Lille engelen* skrev:Er d rart om vi overser d? Man legger gjerne merke til drittet som blir slengt forstår du...science skrev:Fakta er at jeg har kommet med mange argumenter som dere gltt overser. Dere er de mest blinde og innsnevrede menneskene jeg har vært borti.
Trosamfunn ja. Egne meninger her inne er ikke tillatt tydeligvis. Dere mener alle det samma og har et enormt behov for å forsvare "deres egne" med nebb og klør og skitne triks.
Antall ord: 188
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Var jeg frekk der? Jeg synes den kommentaren var på sin plass. For dere nekter tross alt å se ting fra andre vinkler enn "alveland"!*Lille engelen* skrev:Ikke vært uhøffelig? Ikke slengt dritt? Skrev du i søvne da kanskje... "Dere er de mest insneverede menneskene jeg noen gang har møtt." D er jo et eksempel. Og du er voksen? eeehmmm...science skrev:Hør nå her. At jeg har en annen mening enn dere betyr ikke at jeg slenger dritt. Jeg har ikke vært frekk eller uhøflig. Men jeg kan gjerne samle sammen alt i disse 2 trådene som har blitt sagt om meg?*Lille engelen* skrev:Er d rart om vi overser d? Man legger gjerne merke til drittet som blir slengt forstår du...science skrev:Fakta er at jeg har kommet med mange argumenter som dere gltt overser. Dere er de mest blinde og innsnevrede menneskene jeg har vært borti.
Antall ord: 215
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Feb 2006 18:37
- 18
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Mar 2005 09:54
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
Hør her nå. Hvis du ikke er voksen så bli det. Alveland, tror det er du som har skylapper foran øya, du vil jo kun høre dine egne meninger. Slik er det..
Antall ord: 34
sosja
Hide post links |
Uff da... Få nesa ut av vitenskapsleksokon å få deg heller litt livs erfaring.science skrev:Var jeg frekk der? Jeg synes den kommentaren var på sin plass. For dere nekter tross alt å se ting fra andre vinkler enn "alveland"!*Lille engelen* skrev:Ikke vært uhøffelig? Ikke slengt dritt? Skrev du i søvne da kanskje... "Dere er de mest insneverede menneskene jeg noen gang har møtt." D er jo et eksempel. Og du er voksen? eeehmmm...science skrev:Hør nå her. At jeg har en annen mening enn dere betyr ikke at jeg slenger dritt. Jeg har ikke vært frekk eller uhøflig. Men jeg kan gjerne samle sammen alt i disse 2 trådene som har blitt sagt om meg?*Lille engelen* skrev:Er d rart om vi overser d? Man legger gjerne merke til drittet som blir slengt forstår du...science skrev:Fakta er at jeg har kommet med mange argumenter som dere gltt overser. Dere er de mest blinde og innsnevrede menneskene jeg har vært borti.
Vet ikke om jeg kan kalle d frekt. Men måten du framstår på er bra spydig. Og da blir jeg d også...
Antall ord: 254
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Å deg ja. Du, konverter til kristendom du. Det er den største religionen på jorden og så mange menneskser kan ikke ta feil hvis jeg skal bruke din logikk fra gårsdagen.sosja skrev:Hør her nå. Hvis du ikke er voksen så bli det. Alveland, tror det er du som har skylapper foran øya, du vil jo kun høre dine egne meninger. Slik er det..
Jo jeg er interessert i å høre andres meninger, men jeg liker å diskutere på et voksent nivå. Når jeg blir møtt med argumenter som hører hjemme på ungdomsskolen så er det ikke lett i lengden.
Sist redigert av science på 25 Jun 2006 14:12, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 106
Hide post links |