Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Baklengs maskering!!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Feb 2006 13:37
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Gran Canaria
Baklengs maskering!!
Den mest kjente sangen som skjuler tekster i baklengs maskering er jo Staiway to heaven.
Er det noen andre som vet om noen flere sanger, eller bøker som har det.
Vet at Beatles også drev litt med det.
Antall ord: 39
Friheten får du bare hvis du kvitter deg med alt
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Nei, jeg pleier ikke å høre på Led Zeppelin baklengs, men for litt siden leste jeg en diskusjon på aeclectic om tarotsymbolikken i Stairway to Heaven. Skal visst være inspirert av Aleister Crowleys Toth Tarot.
Mulig at det var noe snakk om Ozzys låter også i forbindelse med et selvmord en gang for leeenge siden...?
Ozzy har forresten låta "Mr. Crowley"....Kanskje det har noen sammenheng?
Mulig at det var noe snakk om Ozzys låter også i forbindelse med et selvmord en gang for leeenge siden...?
Antall ord: 69
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Aleister Crowley er jo også kjent for å være med å skrive "den satanistiske bibel". Beatles har også en connection med han for på plata Sgt. Peppers Lonley Heart Club band kan man finne fjeset til Crowley blandt alle fjeseneHeia skrev:Nei, jeg pleier ikke å høre på Led Zeppelin baklengs, men for litt siden leste jeg en diskusjon på aeclectic om tarotsymbolikken i Stairway to Heaven. Skal visst være inspirert av Aleister Crowleys Toth Tarot.
Antall ord: 110
Hide post links |
Heia skrev:Nei, jeg pleier ikke å høre på Led Zeppelin baklengs, men for litt siden leste jeg en diskusjon på aeclectic om tarotsymbolikken i Stairway to Heaven. Skal visst være inspirert av Aleister Crowleys Toth Tarot.
toth tatot?? hørtes da umiskjennelig egypt-inspirert ut!!!
Antall ord: 80
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Jepp, det er egyptisk mytologi. Thothstokken er en nydelig, kompleks kortstokk som har fått et ufortjent dårlig rykte p.g.a. Crowleys "mørkere" interesser. Jeg har ikke skaffet meg den ennå, men jeg regner med at jeg snart gjør det *sikle*.Sparrow skrev:Heia skrev:Nei, jeg pleier ikke å høre på Led Zeppelin baklengs, men for litt siden leste jeg en diskusjon på aeclectic om tarotsymbolikken i Stairway to Heaven. Skal visst være inspirert av Aleister Crowleys Toth Tarot.
toth tatot?? hørtes da umiskjennelig egypt-inspirert ut!!!
Antall ord: 127
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
~Lao Tzu
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Jan 2006 23:36
- 18
- Lokalisering: hamar
- Blitt takket: 2 ganger
Re: Baklengs maskering!!
Går kanskje litt tregt her, hehe...men hva mener du med baklengs maskering? At tittelen på låta blir noe annet når du leser den baklengs?gjomle skrev:Den mest kjente sangen som skjuler tekster i baklengs maskering er jo Staiway to heaven.
Blir ikke det samme som Dylans mr. tambourine man, liksom?
Antall ord: 79
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
ja baklengs maskering er skjulte tekster og budskap som man kan høre hvis man spiller en låt baklengssykepleierstudent skrev:Går kanskje litt tregt her, hehe...men hva mener du med baklengs maskering? At tittelen på låta blir noe annet når du leser den baklengs?gjomle skrev:Den mest kjente sangen som skjuler tekster i baklengs maskering er jo Staiway to heaven.
Antall ord: 101
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
ja baklengs maskering er skjulte tekster og budskap som man kan høre hvis man spiller en låt baklengssykepleierstudent skrev:Går kanskje litt tregt her, hehe...men hva mener du med baklengs maskering? At tittelen på låta blir noe annet når du leser den baklengs?gjomle skrev:Den mest kjente sangen som skjuler tekster i baklengs maskering er jo Staiway to heaven.
Antall ord: 101
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Mar 2005 09:54
- 19
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 1 gang
Nå MÅ jeg bare spørre, det er en serie som heter Stairway to heaven med Michael Landon, er det den melodien dere refererer til her? Denne serien gikk på tv i 1998/99 en gang. Den handlet om to "engler" (tror jeg, husker ikke så godt, leeenge siden) som kom til jorda for å hjelpe mennesker.
Antall ord: 56
sosja
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
[quote="sosja"]Nå MÅ jeg bare spørre, det er en serie som heter Stairway to heaven med Michael Landon, er det den melodien dere refererer til her? Denne serien gikk på tv i 1998/99 en gang. Den handlet om to "engler" (tror jeg, husker ikke så godt, leeenge siden) som kom til jorda for å hjelpe mennesker. [/quote
det er en sand fra Led Zeppelin
Antall ord: 66
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Mar 2005 09:54
- 19
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 1 gang
Ja jeg skjønner det, men det er en låtsom er i den serien, og ettersom jeg ikke kan huske den fra Led Zeppelin, så spurte jeg bare. :mozilla_smile:gjomle skrev:sosja skrev:Nå MÅ jeg bare spørre, det er en serie som heter Stairway to heaven med Michael Landon, er det den melodien dere refererer til her? Denne serien gikk på tv i 1998/99 en gang. Den handlet om to "engler" (tror jeg, husker ikke så godt, leeenge siden) som kom til jorda for å hjelpe mennesker. [/quote
Antall ord: 99
sosja
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
jeg vet ikke, for jeg har desverre ikke sett den seriensosja skrev:gjomle skrev:Ja jeg skjønner det, men det er en låtsom er i den serien, og ettersom jeg ikke kan huske den fra Led Zeppelin, så spurte jeg bare. :mozilla_smile:sosja skrev:Nå MÅ jeg bare spørre, det er en serie som heter Stairway to heaven med Michael Landon, er det den melodien dere refererer til her? Denne serien gikk på tv i 1998/99 en gang. Den handlet om to "engler" (tror jeg, husker ikke så godt, leeenge siden) som kom til jorda for å hjelpe mennesker. [/quote
Antall ord: 112
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Jun 2006 23:47
- 18
man hører ikke tydelig at det er et "satanistisk" budskap i Stairway to heaven......men hører man godt etter så ligger det noe i det.....
Pink Floyd sangen Empty Spaces er det også et budskap om man spiller den av baklengs..... den er veldig tydelig
Pink Floyd sangen Empty Spaces er det også et budskap om man spiller den av baklengs..... den er veldig tydelig
Antall ord: 47
.........
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Jun 2006 23:47
- 18
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
den siden eksisterer jo ikke.....Ghost-Hunter skrev:http://www.mitt.no/page6.html[/url]
Antall ord: 15
Hide post links |