Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSkummel bror

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bixz
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 16 Feb 2005 15:39
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: særp
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Bixz »

Til tråd starteren. Din bror skøyt sin egen far, Det er ikke normalt. Han ble sendt på et eller annet form for hjem for de mentalt syke. Ser du sammenhengen?
Antall ord: 32
Epostadressa mi gir feilmelding, så jeg får ikke mottatt varsler via epost....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

Okei, for å oppsummere:

Bare så det er sagt er jeg IKKE mod lenger, selv om jeg står oppført som det. Jeg har meldt meg av den jobben for lenge siden, men ingen fjerner jo rettighetene mine. Ikke mitt problem. Bare vit det.

Før var det 16-års grense her, men jeg tror aldersgrensa er fjernet nå. Min mening er at trådstarter ved å gå inn på et forum som dette, må ha hatt en eller annen slags idé om typen svar hun ville få, dermed kanskje tenkt noen lignende tanker selv på forhånd. Om det er etisk riktig eller galt det som ble sagt til henne, er jeg ikke helt sikker på, men jeg tror selv at hun ikke har noen skade av å tro det hun ble fortalt. Tross alt får hun også vite at dette er tanker og teorier, og ikke et faktum. Vi tror det, vi er eldre ja, og derfor er det kanskje lettere å tro alt vi sier, men hva så? Vi tror det, og vi er for det aller meste oppegående mennesker som klarer oss fint på tross av det vi tror. Andre vil uansett fortelle jenta helt andre ting, og da er det opp til henne å velge hva hun vil tro. Ingenting vil på noen måte skade henne, slik jeg ser det.
Antall ord: 224

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
*Lille*

Innlegg av *Lille* »

karina skrev:Okei, for å oppsummere:

Bare så det er sagt er jeg IKKE mod lenger, selv om jeg står oppført som det. Jeg har meldt meg av den jobben for lenge siden, men ingen fjerner jo rettighetene mine. Ikke mitt problem. Bare vit det.

Før var det 16-års grense her, men jeg tror aldersgrensa er fjernet nå. Min mening er at trådstarter ved å gå inn på et forum som dette, må ha hatt en eller annen slags idé om typen svar hun ville få, dermed kanskje tenkt noen lignende tanker selv på forhånd. Om det er etisk riktig eller galt det som ble sagt til henne, er jeg ikke helt sikker på, men jeg tror selv at hun ikke har noen skade av å tro det hun ble fortalt. Tross alt får hun også vite at dette er tanker og teorier, og ikke et faktum. Vi tror det, vi er eldre ja, og derfor er det kanskje lettere å tro alt vi sier, men hva så? Vi tror det, og vi er for det aller meste oppegående mennesker som klarer oss fint på tross av det vi tror. Andre vil uansett fortelle jenta helt andre ting, og da er det opp til henne å velge hva hun vil tro. Ingenting vil på noen måte skade henne, slik jeg ser det.
Absolutt helt enig m deg Karina!

D er ikke noe svar på hva som er riktig og evt u-riktig, å svare til henne. Fordi vi alle er forskjellige mennesker m forskjellige tanker rundt d hun forteller.
Antall ord: 262

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

Ja. For oss blir jo det Science for det meste sier, like sinnsykt som det han syns om det vi sier. Men det er han som er på feil forum da :mozilla_laughing:
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
*Lille*

Innlegg av *Lille* »

karina skrev:Ja. For oss blir jo det Science for det meste sier, like sinnsykt som det han syns om det vi sier. Men det er han som er på feil forum da :mozilla_laughing:
Jupp... Han skulle nok vært på et forum der alle har like meninger, m andre ord; Der alle er enige m han, og alle syns d han sier han har rett.

For d så ut som om han slet hardt m å ikke bli forgudet...
Antall ord: 80

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

science skrev:
sjanna skrev:Du burde vel kanskje få opp øya litt her og forstå at det er du som tar feil her? Er liksom deg mot alle..... Og hvis du enda da kan påstå at det er du som har rett i det her da kan jeg ikke si annet enn du er dum som en loff.
Ja for det intellektuelle nivået på brukerne i denne tråden holder skyhøyt nivå. Så det er lissom flertallet som har rett?

Jeg har bare 2 ord, Islam og Kristendom. De bare MÅ ha rett ikkesant?

Det at det er den ene mot alle, så den ene må ta feil, det er den dårligste argumentasjon jeg hører...
Antall ord: 120

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Chnuppa
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Mar 2006 12:53
18

Innlegg av Chnuppa »

:D
Antall ord: 0
Tror du på spøkelser ?? det burde du . Det står rett bak deg !

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
*Lille*

Innlegg av *Lille* »

Sparrow skrev:
science skrev:
sjanna skrev:Du burde vel kanskje få opp øya litt her og forstå at det er du som tar feil her? Er liksom deg mot alle..... Og hvis du enda da kan påstå at det er du som har rett i det her da kan jeg ikke si annet enn du er dum som en loff.
Ja for det intellektuelle nivået på brukerne i denne tråden holder skyhøyt nivå. Så det er lissom flertallet som har rett?

Jeg har bare 2 ord, Islam og Kristendom. De bare MÅ ha rett ikkesant?

Det at det er den ene mot alle, så den ene må ta feil, det er den dårligste argumentasjon jeg hører...
Men er du enig i d han sier da?
Antall ord: 131

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Chnuppa skrev::D

Anyway, forstår jeg hvertfall utrolig godt at du savner faren din, og jeg har ingen fakta å komme med... men tror nok han er innom både deg og broren din og ser hvordan dere har det. Snakk til han du. Hvem vet om han kan høre, men det skader hvertfall ikke!!"!
Antall ord: 55

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

sjanna skrev:Hadde nok sagt min mening jeg å...er du admin så er jeg Janet Jackson ihvertfall!!! den dagen griser kan fly så skal jeg tro deg.

å ja i din verden så kan dem vel fly å ?

Du ER Janet Jackson, i og med at vi alle er ett!! Jeg er Dolly Parton!
Vi er Gud også!! Og griser kan fly, de har bare glemt hvordan!!
Antall ord: 65

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
*Lille*

Innlegg av *Lille* »

Sparrow skrev:
sjanna skrev:Hadde nok sagt min mening jeg å...er du admin så er jeg Janet Jackson ihvertfall!!! den dagen griser kan fly så skal jeg tro deg.

å ja i din verden så kan dem vel fly å ?

Du ER Janet Jackson, i og med at vi alle er ett!! Jeg er Dolly Parton!
Vi er Gud også!! Og griser kan fly, de har bare glemt hvordan!!
Nå tror jeg vi trekker tema littebitt tilbake før d går helt ut av styr=)
Antall ord: 84

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
snowfall
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Aug 2005 13:15
19
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av snowfall »

Ingen dum ide.

Har lest tråden flere ganger og ble helt matt.Hvor ble det av "nestekjærligheten",åndeligheten deres osv.

Hei trådstarter:Hadde lyst å svare deg,men sender istede gode ønsker for fremtiden.

Om alder bare er et tall/tull,hvorfor lyve om det?Hva mer?
Antall ord: 49

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
*Velvet*
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Nov 2004 19:06
20
Lokalisering: Nordland
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av *Velvet* »

Wow... Endelig en som er enda mer populær enn meg!!
Antall ord: 11
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
*Lille*

Innlegg av *Lille* »

*Velvet Vamp* skrev:Wow... Endelig en som er enda mer populær enn meg!!
Hehe... :D Søtah mih! *OOOH smekk på lanken... Drar tema i land atter en gang!*
Antall ord: 29

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Silky
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Des 2005 00:12
18
Lokalisering: vestfold

Innlegg av Silky »

science skrev:Ja og kanskje hun tror enda mer på det når folk som er mye eldre på Norges største alternative forum også fremmer tanken.

Forbanna misjonering og attpåtil rettet mot barn. Dette er et forum for å diskutere paranormale fenomener ikke spre det gode budskap om hjelpere til unger.
nå fikk jeg mest yst til å si: Åh! gå å legg deg ditt pripne puritan-petimeter. men jeg skal ikke det.. jeg sier heller: kanskje DU lager noia på denne jenta...?! Hva er det som var så farlig med den forklaringen, "Science"? -mulig du er på feil forum, by the way.
Antall ord: 102
"If you want to catch something, running after it isn't always the best way."
- Lois McMaster Bujold

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links