sjanna skrev:nesten rart du ikke har blitt moderator her inne du...i og med at du kan og vet alt mener jeg!??!?! er ikke mange som kan så mye fakta om så mange ting! jammen smart du gutten min!science skrev:Det er nå det. Når de smarte brukerne på forumet titter innom så er jeg sikker på at det jevner seg nogenlunde ut.sjanna skrev:Nei det er vel mer logisk at det er den ensomme lille rotta som har rett vel?science skrev:Ja for det intellektuelle nivået på brukerne i denne tråden holder skyhøyt nivå. Så det er lissom flertallet som har rett?sjanna skrev:Du burde vel kanskje få opp øya litt her og forstå at det er du som tar feil her? Er liksom deg mot alle..... Og hvis du enda da kan påstå at det er du som har rett i det her da kan jeg ikke si annet enn du er dum som en loff.
Jeg har bare 2 ord, Islam og Kristendom. De bare MÅ ha rett ikkesant?
og de smarte brukerne er?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Skummel bror
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Aug 2005 01:48
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: lørenskog
Antall ord: 187
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
å ja stemmer det..... må gjøre vondt å være så glup!*Lille engelen* skrev:Sjanna, vårt "intellektuelle nivå" holder ikke mål for denne karen skjønner du.sjanna skrev:Nei det er vel mer logisk at det er den ensomme lille rotta som har rett vel?science skrev:Ja for det intellektuelle nivået på brukerne i denne tråden holder skyhøyt nivå. Så det er lissom flertallet som har rett?sjanna skrev:Du burde vel kanskje få opp øya litt her og forstå at det er du som tar feil her? Er liksom deg mot alle..... Og hvis du enda da kan påstå at det er du som har rett i det her da kan jeg ikke si annet enn du er dum som en loff.
vi har med en bedreviter å gjøre her!
Antall ord: 153
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Mar 2005 09:54
- 19
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 1 gang
Enig med deg *Lille engelen**Lille engelen* skrev:Sjanna, vårt "intellektuelle nivå" holder ikke mål for denne karen skjønner du.sjanna skrev:Nei det er vel mer logisk at det er den ensomme lille rotta som har rett vel?science skrev:Ja for det intellektuelle nivået på brukerne i denne tråden holder skyhøyt nivå. Så det er lissom flertallet som har rett?sjanna skrev:Du burde vel kanskje få opp øya litt her og forstå at det er du som tar feil her? Er liksom deg mot alle..... Og hvis du enda da kan påstå at det er du som har rett i det her da kan jeg ikke si annet enn du er dum som en loff.
Antall ord: 147
sosja
Hide post links |
Eller kanskje ikke. Tror d er slik at brukerne stemmer fram adminer, og da er ikke bedrevitere d første man ser etter.science skrev:Kanskje jeg er admin på dette forumet. Hvem vet?sjanna skrev:og det med intellekruell smalt fra rette ræva liksom!sjanna skrev:Nei det er vel mer logisk at det er den ensomme lille rotta som har rett vel?science skrev:Ja for det intellektuelle nivået på brukerne i denne tråden holder skyhøyt nivå. Så det er lissom flertallet som har rett?sjanna skrev:Du burde vel kanskje få opp øya litt her og forstå at det er du som tar feil her? Er liksom deg mot alle..... Og hvis du enda da kan påstå at det er du som har rett i det her da kan jeg ikke si annet enn du er dum som en loff.
Og om du var admin, hadde jeg no sagt min mening like vel.
Antall ord: 175
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Apr 2006 18:08
- 18
- Lokalisering: Hordaland
science: Hvorfor ikke bare slutte med det bråket ditt? Du hisser deg opp for ingenting. Du kommer med frekke kommentarer til alle som sier deg imot, bare fordi du ikke får viljen din. Sånn virker det ihvertfall...Du tror visst du er bedre enn alle oss andre du...Og tror du ikke trådstarteren er gammel nok til å passe på seg selv, uansett om hun er 13 eller 17...Hun trenger ikke deg til barnevakt, hvis det er det du tror...Da jeg svarte henne i begynnelsen kom jeg med en liten tanke...Jeg sa ikke at det VAR hjelperen hans... Og hun er GAMMEL nok til å tenke selv, og finne ut hva hun tror og mener....Uten at du skal skape et stort hysteri om det.... En 13-åring er faktisk en ungdom...Ikke et lite barn...
Denne tråden blir sikkert slettet, så hvorfor ikke bare slutte fred??
Denne tråden blir sikkert slettet, så hvorfor ikke bare slutte fred??
Antall ord: 153
Ta vekk kjærligheten - og vår jord blir en grav.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Hadde nok sagt min mening jeg å...er du admin så er jeg Janet Jackson ihvertfall!!! den dagen griser kan fly så skal jeg tro deg.
å ja i din verden så kan dem vel fly å ?
å ja i din verden så kan dem vel fly å ?
Antall ord: 34
Hide post links |
Jah... Er d ensomt på toppen, som d sies eller? Ser litt ensomt ut...sjanna skrev:å ja stemmer det..... må gjøre vondt å være så glup!*Lille engelen* skrev:Sjanna, vårt "intellektuelle nivå" holder ikke mål for denne karen skjønner du.sjanna skrev:Nei det er vel mer logisk at det er den ensomme lille rotta som har rett vel?science skrev:Ja for det intellektuelle nivået på brukerne i denne tråden holder skyhøyt nivå. Så det er lissom flertallet som har rett?sjanna skrev:Du burde vel kanskje få opp øya litt her og forstå at det er du som tar feil her? Er liksom deg mot alle..... Og hvis du enda da kan påstå at det er du som har rett i det her da kan jeg ikke si annet enn du er dum som en loff.
Antall ord: 169
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Mar 2006 22:13
- 18
- Blitt takket: 2 ganger
Synes det går litt vel langt her....
Antall ord: 8
Du kan velge glede, uansett omstendigheter..
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
man høster som man sår.....-Marie- skrev:Synes det går litt vel langt her....
Antall ord: 17
Hide post links |
Jeg pleier ikke være av den svært så diskusjonsglade typen, men om noen tenner på ilden min er den hard å slukke. Han har meninger, jeg har meninger, forskjellen er bare at han la de fram på en svært lite voksen måte. Og enda en forskjell; Han er voksen, jeg er ikke.sjanna skrev:man høster som man sår.....-Marie- skrev:Synes det går litt vel langt her....
Antall ord: 74
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
vet hvem du er jeg......science skrev:Kanskje jeg er admin på dette forumet. Hvem vet?sjanna skrev:og det med intellekruell smalt fra rette ræva liksom!sjanna skrev:Nei det er vel mer logisk at det er den ensomme lille rotta som har rett vel?science skrev:Ja for det intellektuelle nivået på brukerne i denne tråden holder skyhøyt nivå. Så det er lissom flertallet som har rett?sjanna skrev:Du burde vel kanskje få opp øya litt her og forstå at det er du som tar feil her? Er liksom deg mot alle..... Og hvis du enda da kan påstå at det er du som har rett i det her da kan jeg ikke si annet enn du er dum som en loff.
Antall ord: 144
Hide post links |
Si d til bedreviteren a... Hehe...jørgen skrev:burde dere ikke helle si om hva dere mener om historien som Chnuppa kom med.
ikke å sitte å krangle om alder å alle andre ting.
Vi prøvde å si noe om d, men da klikkan jo i vinkel og vi var plutselig lite intellektuelle og lite mentalt voksne osv. Så tema kom ut av sitt gode skinn ja, men..
Antall ord: 66
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Hmmm jeg tror science er 7 år, hvis det var noen som lurte på det..?
Forøvrig ser jeg nå poenget med 42-årsgrense
Forøvrig ser jeg nå poenget med 42-årsgrense
Antall ord: 24
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
Hide post links |