Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSkummel bror

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
*Velvet*
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Nov 2004 19:06
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordland
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av *Velvet* »

science skrev:Du kan gjerne le, men dette går over grensen. Burde være en advarsel for å si sånn til unger.
Hva i alle dager er det du snakker om?
Antall ord: 32
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
milla_86
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Apr 2006 18:08
18
Lokalisering: Hordaland

Re: Skummel bror

Innlegg av milla_86 »

science skrev:
milla_86 skrev:
Chnuppa skrev:Jeg er 13 år, og har en bror som er nitten. Han har en sykdom. En dag når far var oppe i låven gikk min bror meg hagla og skjøt min far. Han opplevde at min far hadde meg som "gullunge", at jeg var den søteste og snilleste, og min bror ble sjalu. Min mor sendte ham på en sykehus for ungdommer, og jeg kommer og besøker min bror i blant. Da har han fortalt skremmende historier at han ser faren sin på rommet sitt om kveldene, at han lister seg rundt og min bror blir utrolig skremt.

Når jeg leste det du skrev, så begynte jeg å tenke på at kanskje faren din passer på din bror nå. At han kanskje "føler" at han på en måte sviktet sin sønn og skal gjøre godt igjen... Men det er bare en liten tanke som falt meg inn... :mozilla_smile:

Tror du på det din bror har fortalt deg da?

Hallo??? Ro ned nå, du snakker med barn.

Men hallo i luken....Sa jeg noe galt der? Jeg synes ikke det. Og hvis det er så fy å si sånt til barn, så burde det kanskje vært aldersgrense her da....
Men hun er tross alt 13, ikke 9-10 år....Stor forskjell der... :mozilla_undecided:
Antall ord: 229
Ta vekk kjærligheten - og vår jord blir en grav.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
science
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jun 2006 01:18
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av science »

Ja og kanskje hun tror enda mer på det når folk som er mye eldre på Norges største alternative forum også fremmer tanken.

Forbanna misjonering og attpåtil rettet mot barn. Dette er et forum for å diskutere paranormale fenomener ikke spre det gode budskap om hjelpere til unger.
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
science
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av science »

milla_86 skrev:
science skrev:
milla_86 skrev:
Chnuppa skrev:Jeg er 13 år, og har en bror som er nitten. Han har en sykdom. En dag når far var oppe i låven gikk min bror meg hagla og skjøt min far. Han opplevde at min far hadde meg som "gullunge", at jeg var den søteste og snilleste, og min bror ble sjalu. Min mor sendte ham på en sykehus for ungdommer, og jeg kommer og besøker min bror i blant. Da har han fortalt skremmende historier at han ser faren sin på rommet sitt om kveldene, at han lister seg rundt og min bror blir utrolig skremt.

Når jeg leste det du skrev, så begynte jeg å tenke på at kanskje faren din passer på din bror nå. At han kanskje "føler" at han på en måte sviktet sin sønn og skal gjøre godt igjen... Men det er bare en liten tanke som falt meg inn... :mozilla_smile:

Men hallo i luken....Sa jeg noe galt der? Jeg synes ikke det. Og hvis det er så fy å si sånt til barn, så burde det kanskje vært aldersgrense her da....
Men hun er tross alt 13, ikke 9-10 år....Stor forskjell der... :mozilla_undecided:
Ja og hvordan vil du håndheve en slik grense?
Makan, selv om det ikke er aldresgrense så går det faktisk an å bruke hue. Ja du sa noe galt der og det er skammelig at du ikke ser det sjøl. Å er det stort forskjell på 9-10 og 13?
Synes du det er stor forskjell på 13 og 16 også? Eller 16 og 20? Tenk litt.
Antall ord: 300

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
science
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av science »

*Velvet Vamp* skrev:
science skrev:Du kan gjerne le, men dette går over grensen. Burde være en advarsel for å si sånn til unger.
Hva i alle dager er det du snakker om?
Les hva jeg skriver.
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
milla_86
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Apr 2006 18:08
18
Lokalisering: Hordaland

Innlegg av milla_86 »

science skrev:
milla_86 skrev:
science skrev:
milla_86 skrev:

Ja og hvordan vil du håndheve en slik grense?
Makan, selv om det ikke er aldresgrense så går det faktisk an å bruke hue. Ja du sa noe galt der og det er skammelig at du ikke ser det sjøl. Å er det stort forskjell på 9-10 og 13?
Synes du det er stor forskjell på 13 og 16 også? Eller 16 og 20? Tenk litt.
Jeg synes det bare er latterlig at du lager så stort oppstyr av det jeg sa. Og du sier selv at dette er et forum for å diskutere paranormale fenomener...Og det var jo akkurat det jeg gjorde... Unnskyld, men jeg må bare le :D
Antall ord: 345
Ta vekk kjærligheten - og vår jord blir en grav.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
science
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av science »

Jeg synes det bare er latterlig at du lager så stort oppstyr av det jeg sa. Og du sier selv at dette er et forum for å diskutere paranormale fenomener...Og det var jo akkurat det jeg gjorde... Unnskyld, men jeg må bare le
Det er IKKE det du gjør!!!
Du misjonerer og planter uheldig tanker i hodet på barn. Jeg kommer til å melde dette til mod og fortsette å lage oppstyr om dette til noen voksne ansvarlige mennesker på dette forumet gjør noe med saken.

Dere som er alternative er så åpne. ÅPNE opp da. Se ting fra jorden og ikke den planeten mange av dere befinner seg på.
Antall ord: 110

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sosja
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 22 Mar 2005 09:54
19
Lokalisering: Oslo

Innlegg av sosja »

science skrev:
Jeg synes det bare er latterlig at du lager så stort oppstyr av det jeg sa. Og du sier selv at dette er et forum for å diskutere paranormale fenomener...Og det var jo akkurat det jeg gjorde... Unnskyld, men jeg må bare le
Du misjonerer og planter uheldig tanker i hodet på barn. Jeg kommer til å melde dette til mod og fortsette å lage oppstyr om dette til noen voksne ansvarlige mennesker på dette forumet gjør noe med saken.

Dere som er alternative er så åpne. ÅPNE opp da. Se ting fra jorden og ikke den planeten mange av dere befinner seg på.
:-s er hun 13?
Antall ord: 115
sosja

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
*Lille*

Innlegg av *Lille* »

science skrev:Ja og kanskje hun tror enda mer på det når folk som er mye eldre på Norges største alternative forum også fremmer tanken.

Forbanna misjonering og attpåtil rettet mot barn. Dette er et forum for å diskutere paranormale fenomener ikke spre det gode budskap om hjelpere til unger.
Si du kødder nå sant? Så dette forumet er altså ikke for tennåringer da? De har ikke rett til å være m å diskutere? Eeeh...
Sist redigert av *Lille* på 24 Jun 2006 16:59, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 78

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
science
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av science »

sosja skrev:
science skrev:

:-s er hun 13?
Ja
Antall ord: 118

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
science
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av science »

*Lille engelen* skrev:
science skrev:Ja og kanskje hun tror enda mer på det når folk som er mye eldre på Norges største alternative forum også fremmer tanken.

Si du kødder nå sant? Så dette forumet er altså ikke for barn da? Unger har ikke rett til å være m å diskutere? Eeeh...
Det er de som eier siden som bestemmer hvem det er for. Men man må være 15 år for å velge trofellesskap i Norge. Så kan du tenke resten sjøl.

Men nei, jeg mener at dette forumet ikke egner seg for barn. Ærlig talt.
Antall ord: 125

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
science
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av science »

*Lille engelen* skrev:

Si du kødder nå sant? Så dette forumet er altså ikke for tennåringer da? De har ikke rett til å være m å diskutere? Eeeh...
Jeg ser du har endret innlegget. Det er forskjell på 13 og 19 år selv om begge er tenåringer. Man ser jo at selv folk nær og over myndighetsalder er lettpåvirkelig på dette forumet. Hva tror du folk på 13 er?
Antall ord: 125

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
mario andres
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 31 Mar 2005 10:03
19
Lokalisering: Trollheimen

Innlegg av mario andres »

dette er veldig trist tragedie....noe sånt skjer ,sjalusi er noe svineri.....det er flere tusen menesker som var drept pga sjalusi og skal forsette dette hver eneste dag!!!!

du er uskyldig,stakkars deg,håper du kan klære deg videre i livet,du er ikke eneste i dette slem verden,du kan ikke gjøre noe ,fortiden kan ikke forandres.
du må være sterk ...ønsker deg det beste for deg :D :D :D
Antall ord: 179

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
un0rmal
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Des 2005 23:45
18
Lokalisering: Finnmark

Innlegg av un0rmal »

science skrev:
*Lille engelen* skrev:

Si du kødder nå sant? Så dette forumet er altså ikke for barn da? Unger har ikke rett til å være m å diskutere? Eeeh...
Det er de som eier siden som bestemmer hvem det er for. Men man må være 15 år for å velge trofellesskap i Norge. Så kan du tenke resten sjøl.

Jeg er 14, blir 15 i sommer. Om det hadde vært opp til deg, hadde du kastet meg ut da?
Må bare spørre, fordi jeg skjønner ikke helt hva du mener.
Dette forumet egner seg ikke for barn? Hva tror du skjer når jeg som er et "barn" leser dette?
Antall ord: 181
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
*Lille*

Innlegg av *Lille* »

un0rmal skrev:
science skrev:
*Lille engelen* skrev:

Jeg er 14, blir 15 i sommer. Om det hadde vært opp til deg, hadde du kastet meg ut da?
Må bare spørre, fordi jeg skjønner ikke helt hva du mener.
Dette forumet egner seg ikke for barn? Hva tror du skjer når jeg som er et "barn" leser dette?
Han er nok bare redd d skal skremme deg. men ærligtalt, er man over 11 så veit man selv hva man blir skremt av. Og derfor er d opp til hver enkelt;) I mine øyne...
Antall ord: 218

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links