Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderEn virkelig besettelse

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bertoni
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Jan 2005 17:55
19

En virkelig besettelse

Innlegg av Bertoni »

Jeg har vært besatt i 15 år. Det er ikke akkurat noen hyggelig opplevelse. Har gjennom disse årene prøvd det meste. Les gjerne gjennom mine postinger på forumet her : en kanalisert besettelse. Har prøvd det meste , Bønn, healing -alle mulige varianter, Synske mennesker, medisinering (det meste). Ingenting har så langt hjulpet meg. Jeg vurderer nå exorsisme, men er samtidig redd for å rote det enda mer til for meg. Er det noen som har noen råd å komme med?
Antall ord: 82

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
*Lille*

Re: En virkelig besettelse

Innlegg av *Lille* »

Bertoni skrev:Jeg har vært besatt i 15 år. Det er ikke akkurat noen hyggelig opplevelse. Har gjennom disse årene prøvd det meste. Les gjerne gjennom mine postinger på forumet her : en kanalisert besettelse. Har prøvd det meste , Bønn, healing -alle mulige varianter, Synske mennesker, medisinering (det meste). Ingenting har så langt hjulpet meg. Jeg vurderer nå exorsisme, men er samtidig redd for å rote det enda mer til for meg. Er det noen som har noen råd å komme med?
Besatt av hva? :S
Antall ord: 88

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
-Marie-
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Mar 2006 22:13
18
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av -Marie- »

:-s :?:
Antall ord: 0
Du kan velge glede, uansett omstendigheter..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
science
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jun 2006 01:18
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av science »

Bertoni skrev:Jeg har vært besatt i 15 år. Det er ikke akkurat noen hyggelig opplevelse. Har gjennom disse årene prøvd det meste. Les gjerne gjennom mine postinger på forumet her : en kanalisert besettelse. Har prøvd det meste , Bønn, healing -alle mulige varianter, Synske mennesker, medisinering (det meste). Ingenting har så langt hjulpet meg. Jeg vurderer nå exorsisme, men er samtidig redd for å rote det enda mer til for meg. Er det noen som har noen råd å komme med?
Hva med psykolog? Har du prøvd det også?
Antall ord: 93

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Losen
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Apr 2006 23:58
18

Innlegg av Losen »

Jeg forstår det slik at du har fått de fleste diagnoser innen psykiatrien som det går an å få.
I ett tidligere innlegg så ble du oppfordret til å ta kontakt med ett medium. Har du gjort det, og fikk du hjelp???
Hvem er det som mener at du har en kanalisert besettelse?
:)
Antall ord: 138

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bertoni
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av Bertoni »

Besettelsen består i at jeg hører en "stemme" som ikke er meg selv. Jeg har som sagt prøvd det meste av "behandling". Også det som psykiatrien tilbyr - og hvis dere ikke kjenner til hva det tilbyr av behandling kan jeg oppsummere det i at man stort sett får medisiner. Jeg har gått til samtale hos psykiater, psykolog og psykiatrisk psykepleier - uten at det har hjulpet noe. På medisin siden har jeg også prøvd alt - over "tilstrekkelig" tid.
Psykiatrien har ikke noen hjelpemidler i forhold til mitt problem - jeg lurer etter hvert på om det er noen som har en løsning i det hele tatt. Dette problemet er ikke noen sykdom men et reelt problem. Dog et veldig spesielt et
Jeg har også prøvd det meste av alternative "løsninger". Mediumer og healere inkludert.
Antall ord: 141

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
*Lille*

Innlegg av *Lille* »

Bertoni skrev:Besettelsen består i at jeg hører en "stemme" som ikke er meg selv. Jeg har som sagt prøvd det meste av "behandling". Også det som psykiatrien tilbyr - og hvis dere ikke kjenner til hva det tilbyr av behandling kan jeg oppsummere det i at man stort sett får medisiner. Jeg har gått til samtale hos psykiater, psykolog og psykiatrisk psykepleier - uten at det har hjulpet noe. På medisin siden har jeg også prøvd alt - over "tilstrekkelig" tid.
Psykiatrien har ikke noen hjelpemidler i forhold til mitt problem - jeg lurer etter hvert på om det er noen som har en løsning i det hele tatt. Dette problemet er ikke noen sykdom men et reelt problem. Dog et veldig spesielt et
Jeg har også prøvd det meste av alternative "løsninger". Mediumer og healere inkludert.
Og legen har ikke gitt deg diagnosen scizofren? (Eller hvordan d skrives.) Alt kan jo ikke alltid leges av d alternative, siden noe tross at d er jævelig å holde ut, er ment to be... Lei for å lese at ikke noe funker!
Antall ord: 185

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sosja
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 22 Mar 2005 09:54
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av sosja »

Hva sier "stemmen" til deg? Er den der hele tiden?
Antall ord: 10
sosja

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
mario andres
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 31 Mar 2005 10:03
19
Lokalisering: Trollheimen

Innlegg av mario andres »

besatt av djevelen mener du,har du hørt,at du må gjøre noen ond eller drept noen? :mozilla_frown:
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bixz
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 16 Feb 2005 15:39
19
Lokalisering: særp

Innlegg av Bixz »

Som "lille enge"l skrev, Du beskriver symptomene til en som er schizofren.
Antall ord: 13
Epostadressa mi gir feilmelding, så jeg får ikke mottatt varsler via epost....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Regner med at vedkommende har blitt medisinert opp og ned i mente for både scizofreni og psykoser, men det er jo ikke alltid at alle symptomer blir borte selvom en får medisiner. Kunne være interessant å vite hvorfor du mener denne stemmen ikke er deg?
Har du lest i Psykisk Helse fra i fjor høst? Der står det forsåvidt om folk som hører stemmer og lever med problemet sitt. En mann forteller også om hvordan det er å ha klarhørsel ved siden av det å være psykisk syk.
Antall ord: 94
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bertoni
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av Bertoni »

Jo da! Jeg har fått diagnosen schizofren. Og jeg har ikke planer om å gjøre noe vondt eller drepe noen bare for å ha sagt det. Det er så utrolig. Jeg hadde ventet at man på et forum for paranormale ting var åpne for at dette kanskje ikke er en sykdom. Jeg vet ikke hva dere kjenner til av denne diagnosen, men den bygger på en rekke "fakta" som går på hva man opplever og uttrykker - som det å fortelle at man hører en stemme. Man finner ikke noe galt på hjerneskanninger eller blodprøver. Så hvorfor må dette være en sykdom? Hvorfor kan ikke disse så kaldte "symptonene" være reele fenomener? Så som en ekstra sensitivitet til å hente inn noe paranormalt? Det later til at "alle" kjøper psykiatriens forklaring på dette fenomenet. Det finnes nok av dem som er kritisk til dette ute i verden. Søk litt på internett og dere vil finne det.
Antall ord: 160

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
*Lille*

Innlegg av *Lille* »

Bertoni skrev:Jo da! Jeg har fått diagnosen schizofren. Og jeg har ikke planer om å gjøre noe vondt eller drepe noen bare for å ha sagt det. Det er så utrolig. Jeg hadde ventet at man på et forum for paranormale ting var åpne for at dette kanskje ikke er en sykdom. Jeg vet ikke hva dere kjenner til av denne diagnosen, men den bygger på en rekke "fakta" som går på hva man opplever og uttrykker - som det å fortelle at man hører en stemme. Man finner ikke noe galt på hjerneskanninger eller blodprøver. Så hvorfor må dette være en sykdom? Hvorfor kan ikke disse så kaldte "symptonene" være reele fenomener? Så som en ekstra sensitivitet til å hente inn noe paranormalt? Det later til at "alle" kjøper psykiatriens forklaring på dette fenomenet. Det finnes nok av dem som er kritisk til dette ute i verden. Søk litt på internett og dere vil finne det.
Er åpen jeg! Bare lurte på hva slags diagnose du hadde fått. Ved de m den diagnosen er svært mottakelige, men kan desverre ikke hjelpe deg mer enn d. For d er noe jeg vet svært lite om, d må jeg bare tilstå. Men håper du finner ut av d=)

Hva har de synske sagt, som du har oppsøkt? Hve om den stemmen du hører er en hjelper da? Bare tanker som detter inn i hodet mitt her.
Antall ord: 246

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Losen
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Apr 2006 23:58
18

Innlegg av Losen »

Hei igjen.

Hvor i landet bor du, Bertoni?
Dette er utenfor mitt ”område”, men jeg vet om ett lignende tilfelle.
Den personen er utrolig nok nå 100% frisk..
Jeg vet om en med uvanlige evner, spørsmålet er da om det kan bli for langt..?
Det er i østfold ett sted.
Du kan bare svare meg på pm, hvis du vil.

Losen
Antall ord: 64

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
un0rmal
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Des 2005 23:45
18
Lokalisering: Finnmark

Innlegg av un0rmal »

Bertoni skrev:Jo da! Jeg har fått diagnosen schizofren. Og jeg har ikke planer om å gjøre noe vondt eller drepe noen bare for å ha sagt det. Det er så utrolig. Jeg hadde ventet at man på et forum for paranormale ting var åpne for at dette kanskje ikke er en sykdom. Jeg vet ikke hva dere kjenner til av denne diagnosen, men den bygger på en rekke "fakta" som går på hva man opplever og uttrykker - som det å fortelle at man hører en stemme. Man finner ikke noe galt på hjerneskanninger eller blodprøver. Så hvorfor må dette være en sykdom? Hvorfor kan ikke disse så kaldte "symptonene" være reele fenomener? Så som en ekstra sensitivitet til å hente inn noe paranormalt? Det later til at "alle" kjøper psykiatriens forklaring på dette fenomenet. Det finnes nok av dem som er kritisk til dette ute i verden. Søk litt på internett og dere vil finne det.
Bare fordi det er et forum for paranormale ting så trenger man ikke å se på det paranormale som et svar med en gang. Alt merkelig som skjer er ikke overnaturlig. Så da kan man prøve å finne ut om dette har en naturlig forklaring, før man bestemmer seg for å tro at du er besatt?
Antall ord: 217
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links