Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerEn liten tilfeldighet eller ...?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Åndensomgår
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 07 Jun 2006 22:23
18

En liten tilfeldighet eller ...?

Innlegg av Åndensomgår »

Uansett kan jeg jo skrive historien, alltid morsomt å lese om opplevelser ;)

Jeg mediterte til M. Eriksens cd i gårkveld, og kom til den healingsdelen hvor man skal være i den rosenhagen sammen med et lysvesen. Plutselig luktet det slik det gjorde av mormor da hun levde og det kom en beskjed i hodet mitt om at 'x' venter på deg =)

I dag begynte en av jentene mine å rydde i rotekassa vår. Den er full av papirer, dagbøker og skolesaker. Jeg skulle hjelpe henne, og plutselig satt jeg å leste i en gml dagbok, hvor det sto om forholdet mitt med 'x'; fra jeg var avstandsforelsket, til vi ble sammen, hvordan forholdet utviklet seg, vårt første kyss o.l. Blant annet sto det at han hadde sagt at han aldri skulle forlate meg =)

Det var en ungdomsforelskelse, men det var heftige følelser. Etter at det ble slutt mistet jeg kontakten med han, ble etablert. Noen år senere fikk jeg høre at han hadde tatt livet sitt. Dette skjedde for mange år siden, men jeg har tenkt på han ofte siden da. Det kan jo være tilfeldigheter, men jeg velger å ta det som et tegn på at han finnes fremdeles. Ønsketenkning?
Sist redigert av Åndensomgår på 28 Jun 2006 14:17, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 207
Den som har begge beina godt plantet på jorden, står stille...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Losen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 35
Startet: 21 Apr 2006 23:58
18

Innlegg av Losen »

Se om han dukker opp neste gang du mediterer.
Jeg hadde en slik opplevelse for en liten stund siden.
Den personen er hos meg nå, som en hjelper.
Noen hjelpere kommer og noen går.
Det er mulig at han er hos deg nå.. Det kan du få bekreftet hos et medium.

:)
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Åndensomgår
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 07 Jun 2006 22:23
18

Innlegg av Åndensomgår »

Losen skrev:Se om han dukker opp neste gang du mediterer.
Jeg hadde en slik opplevelse for en liten stund siden.
Den personen er hos meg nå, som en hjelper.
Noen hjelpere kommer og noen går.
Det er mulig at han er hos deg nå.. Det kan du få bekreftet hos et medium.

:)
Finnes ingen medium her i nærheten. Veldig tabu utpå bygda ennå vet'u ;) Men takk for svar =)
Antall ord: 72
Den som har begge beina godt plantet på jorden, står stille...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sjanna
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 256
Startet: 10 Aug 2005 01:48
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: lørenskog

Innlegg av sjanna »

tror nok han bare var innom for å bevise det han hadde skrevet til deg...at han aldri skulle forlate deg. Hadde lat være å kontakte noe medium jeg. Hvis han var der og det tror jeg, så kjente du det nok i kroppen :mozilla_wink: fortsett å mediter å se om han kanskje kommer med noen andre beskjeder. men jeg tror nok han bare passer på :mozilla_laughing:
Antall ord: 66

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
science
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 377
Startet: 17 Jun 2006 01:18
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av science »

Losen skrev:Se om han dukker opp neste gang du mediterer.
Jeg hadde en slik opplevelse for en liten stund siden.
Den personen er hos meg nå, som en hjelper.
Noen hjelpere kommer og noen går.
Det er mulig at han er hos deg nå.. Det kan du få bekreftet hos et medium.

:)
Ja, det kan man nok. For medier vet jo alt.
Antall ord: 64

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sjanna
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 256
Startet: 10 Aug 2005 01:48
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: lørenskog

Innlegg av sjanna »

science skrev:
Losen skrev:Se om han dukker opp neste gang du mediterer.
Jeg hadde en slik opplevelse for en liten stund siden.
Den personen er hos meg nå, som en hjelper.
Noen hjelpere kommer og noen går.
Det er mulig at han er hos deg nå.. Det kan du få bekreftet hos et medium.

:)
Ja, det kan man nok. For medier vet jo alt.
???
Antall ord: 66

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5078
Startet: 21 Jun 2006 14:54
18
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Innlegg av Astarte »

Losen skrev:Se om han dukker opp neste gang du mediterer.
Jeg hadde en slik opplevelse for en liten stund siden.
Den personen er hos meg nå, som en hjelper.
Noen hjelpere kommer og noen går.
Det er mulig at han er hos deg nå.. Det kan du få bekreftet hos et medium.

:)

Det var et godt svar, men det forutsetter jo at man kommer i kontakt med et seriøst medium... Ofte har jeg erfart at man kan bruke meditasjon for å være sitt "eget medium", man kommer i kontakt med sin egen intuisjon. Meditasjon har du tydeligvis erfaring med, så kanskje du kan prøve å kontakte ham selv?

Ellers synes jeg det er en rørende historie, og takker deg for at du deler den med oss! :)

Minner meg veldig om da jeg fant ut at min farfar er min hjelper nr 3.

Kan også anbefale alle å lese "vi er ikke alene" av Margit Sandemo. Det er en lettfattelig og fin bok om hjelpere.

Blessed be
Antall ord: 169
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Åndensomgår
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 07 Jun 2006 22:23
18

Innlegg av Åndensomgår »

Astarte skrev:
Losen skrev:Se om han dukker opp neste gang du mediterer.
Jeg hadde en slik opplevelse for en liten stund siden.
Den personen er hos meg nå, som en hjelper.
Noen hjelpere kommer og noen går.
Det er mulig at han er hos deg nå.. Det kan du få bekreftet hos et medium.

:)

Det var et godt svar, men det forutsetter jo at man kommer i kontakt med et seriøst medium... Ofte har jeg erfart at man kan bruke meditasjon for å være sitt "eget medium", man kommer i kontakt med sin egen intuisjon. Meditasjon har du tydeligvis erfaring med, så kanskje du kan prøve å kontakte ham selv?

Ellers synes jeg det er en rørende historie, og takker deg for at du deler den med oss! :)

Minner meg veldig om da jeg fant ut at min farfar er min hjelper nr 3.

Kan også anbefale alle å lese "vi er ikke alene" av Margit Sandemo. Det er en lettfattelig og fin bok om hjelpere.

Blessed be
Noen seriøse, dyktige mediumer å anbefale? Jeg skal til Oslo i sommer, det er vel den nærmeste sjansen jeg får til å kunne møte et slikt menneske ;)

Skal søke på nettet etter den boka, har lest flere steder anbefalinger om den, så jeg får bestille og lese den jeg også =)
Antall ord: 225
Den som har begge beina godt plantet på jorden, står stille...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Losen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 35
Startet: 21 Apr 2006 23:58
18

Innlegg av Losen »

Åndensomgår skrev:
Astarte skrev:
Losen skrev:Se om han dukker opp neste gang du mediterer.
Jeg hadde en slik opplevelse for en liten stund siden.
Den personen er hos meg nå, som en hjelper.
Noen hjelpere kommer og noen går.
Det er mulig at han er hos deg nå.. Det kan du få bekreftet hos et medium.

:)

Det var et godt svar, men det forutsetter jo at man kommer i kontakt med et seriøst medium... Ofte har jeg erfart at man kan bruke meditasjon for å være sitt "eget medium", man kommer i kontakt med sin egen intuisjon. Meditasjon har du tydeligvis erfaring med, så kanskje du kan prøve å kontakte ham selv?

Ellers synes jeg det er en rørende historie, og takker deg for at du deler den med oss! :)

Minner meg veldig om da jeg fant ut at min farfar er min hjelper nr 3.

Kan også anbefale alle å lese "vi er ikke alene" av Margit Sandemo. Det er en lettfattelig og fin bok om hjelpere.

Blessed be
Noen seriøse, dyktige mediumer å anbefale? Jeg skal til Oslo i sommer, det er vel den nærmeste sjansen jeg får til å kunne møte et slikt menneske ;)

Skal søke på nettet etter den boka, har lest flere steder anbefalinger om den, så jeg får bestille og lese den jeg også =)
Hvis du blir å oppsøke ett medium, da er det viktig at du IKKE gir han/ henne ledetråder.
Jeg personlig blir passe småirritert når jeg får spørsmål som: ”heter han Pål”. Ja selvfølgelig gjør han det, siden du spør.... Nei, la mediumet komme med alle svar. Når han er ferdig, da kan du enten avkrefte eller bekrefte.. Når du kommer til seansen er det viktig at du på forhånd vet hva du skal spørre om. Mediumet sitter ikke på forhånd med alle svar som ett annet orakel.
Jeg vet om ett medium som jeg kan anbefale, det er Olav Moldestad, han bor i Oslo. Han tar også sånt på telefonen med deg. Så da er det ikke farlig om du bor i Karasjok eller på Fusa.
Jeg vet at han er en travel kar med mange gjøremål og om han har tid med det første, er en annen sak.. Olav Moldestad sin hjemmeside.... http://www.utdrivelse.no/

:mozilla_oops:
Antall ord: 404

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Åndensomgår
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 07 Jun 2006 22:23
18

Innlegg av Åndensomgår »

Losen skrev:
Hvis du blir å oppsøke ett medium, da er det viktig at du IKKE gir han/ henne ledetråder.
Jeg personlig blir passe småirritert når jeg får spørsmål som: ”heter han Pål”. Ja selvfølgelig gjør han det, siden du spør.... Nei, la mediumet komme med alle svar. Når han er ferdig, da kan du enten avkrefte eller bekrefte.. Når du kommer til seansen er det viktig at du på forhånd vet hva du skal spørre om. Mediumet sitter ikke på forhånd med alle svar som ett annet orakel.
Jeg vet om ett medium som jeg kan anbefale, det er Olav Moldestad, han bor i Oslo. Han tar også sånt på telefonen med deg. Så da er det ikke farlig om du bor i Karasjok eller på Fusa.
Jeg vet at han er en travel kar med mange gjøremål og om han har tid med det første, er en annen sak.. Olav Moldestad sin hjemmeside.... http://www.utdrivelse.no/

:mozilla_oops:
Takk for svar. Jeg trodde faktisk de var som orakler (bluss, bluss ;) Hva i all verden spør man om da?? Å spørre om hjelpere tar vel ikke mer enn tre minutter? Fikk litt prestasjonsangst her nå ;)
Antall ord: 215
Den som har begge beina godt plantet på jorden, står stille...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links