Fakta, teori & skepsis ⇒ Mirakelsmykker
Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Feb 2005 19:22
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: In a galaxy far, far away!
Mirakelsmykker
Antall ord: 9
"initative comes to thems that wait!"
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Takk, det var godt å få trimmet magemusklene litt.
Makan til type....
Antall ord: 11
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
Hide post links |
Men du kan jo like gjerne ordne egne amuletter og sjøl bestemme hva de skal virke for.. Driver og trekker til meg overflod økonomisk for tida, og det går rett så bra :mozilla_smile:
Antall ord: 36
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2004 19:06
- 20
- Lokalisering: Nordland
- Blitt takket: 2 ganger
My ass var igrunn dekkende...
Antall ord: 5
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Des 2005 13:23
- 18
Tro kan flytte fjell, så hvis de som kjøper smykkene virkelig tror at de hjelper, så hjelper de nok.
Men jeg tror ikke de har noen healing effekt ut i fra det.
Men jeg tror ikke de har noen healing effekt ut i fra det.
Antall ord: 33
Han skjulte sin dumhet bak en mur av kunnskaper.
Hide post links |
runar søgaard er vel ikke dummere/smartere enn mange mennesker i dag som kjøper tibetanske smykker med kraft (made in china) eller kvantestjerner, medisinsteiner, dyreklør fra kraftdyr, eller haitenner eller bare vanlige "gemstones" eller andre snodige ting som mennekser suggereres til å tro er et must for å føle velvære.
kåre bruker nøkkelen rundt halsen, da det er det tryggeste.
Antall ord: 65
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 26 Aug 2004 02:46
- 20
- Har takket: 142 ganger
- Blitt takket: 181 ganger
hehe, denne frøkenen jobber med å bruke tankens kraftEl Boss skrev:
Antall ord: 24
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Mar 2005 00:59
- 19
- Lokalisering: Lillehammer
Re: Mirakelsmykker
trengte en god latter nå
Antall ord: 16
"He should not vow to walk in the dark, who has not seen the nightfall." - J.R.R. Tolkien
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Synes det er tragikomisk at slike atter en gang finner på noe for å utnytte godtroende...
Antall ord: 15
Hide post links |
hvor går så grensen for hva som er utnyttere, og hva som er godtroende.Astarte skrev:Synes det er tragikomisk at slike atter en gang finner på noe for å utnytte godtroende...
er det ok om noen skal telle hjelpere eller diagnostisere via nett eller må man liksom være akseptert på forumene før en har rettigheter til å lure folk.
I det minste så får jo kundene ihvertfall noe håndfast for pengene sine.
Antall ord: 76
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Mar 2006 18:37
- 18
- Lokalisering: Stavanger
Løye.. Men syns litt synd på di stakkarene så blir lurt t å kjøba et!! Eg e ganske gotroende så konne sikkert kjøp et , men aldri av han, å ijallefall ikkje t 1000 kr
Antall ord: 35
Det finnes mer mellom himmel og jord enn vi vet...
Hide post links |
ville du så betalt for å få telt hjelperne dine, eller fått en som påstod å snakke med en eller annen som visstnok hadde et budskap til deg som kom som en kryptisk melding som måtte tolkes mest med fri fantasi?lille_mia skrev: Løye.. Men syns litt synd på di stakkarene så blir lurt t å kjøba et!! Eg e ganske gotroende så konne sikkert kjøp et , men aldri av han, å ijallefall ikkje t 1000 kr
Eller kjøpe et smykke av en eller annen som selger smykker på messer eller homeparties?
Antall ord: 96
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Mar 2006 18:37
- 18
- Lokalisering: Stavanger
Det e sikkert mye folk konne lurt meg t å "kjøba" Ikkje vet eg om eg hadde gjort någe av det du spør om , det komme ann på der og då Men eg har vert på alternativmesså då gjorde eg masse...Syns bare det e spennanes eg.. Det jo ikkje alt så e sant eller fungere, men eg lere meg jo masse om ka andre tror og tenke...kjempe spennanes Men det e så togeir seie så kan tro gjør mye...El Boss skrev:ville du så betalt for å få telt hjelperne dine, eller fått en som påstod å snakke med en eller annen som visstnok hadde et budskap til deg som kom som en kryptisk melding som måtte tolkes mest med fri fantasi?lille_mia skrev: Løye.. Men syns litt synd på di stakkarene så blir lurt t å kjøba et!! Eg e ganske gotroende så konne sikkert kjøp et , men aldri av han, å ijallefall ikkje t 1000 kr
Eller kjøpe et smykke av en eller annen som selger smykker på messer eller homeparties?
Antall ord: 183
Det finnes mer mellom himmel og jord enn vi vet...
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2004 19:06
- 20
- Lokalisering: Nordland
Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor dere synes det er så morsomt...
Antall ord: 13
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.
Hide post links |