Hei!
Jeg jobber som lærer på en barneskole. Noen jenter har snakket om en jente som tok bilde av seg selv med mobilen sin. Hun sendte så bildet av seg selv til kjæresten sin. Han skrev så tilbake og lurte på hvem som var på besøk hos henne. På bildet var det en gutt bak henne. I følge jentene er det en sann historie, men de har bare hørt det av noen som har hørt det av noen.....
På forhånd takk!
Takk for mange svar. Jeg trodde i utgangspunktet ikke på historien, men ville sjekke hva den opprinnelige historien gikk ut på. Husk at når små barn får høre en slik historie, så kan de lett legge til et navn eller noe annet for å personliggjøre hendelsen. Plutselig er det ikke lenger noen de kjenner som har hørt at...., men kanskje søstra til broren som har hørt at.... Siden jeg har fått mange gode svar og en del usaklige, så vet jeg iallfall den opprinnelige historien. At noen skriver at man har gått i fella når man kommer med et spørsmål blir litt feil. Paranormal.no er vel slik jeg har forstått en side for alle som er opptatt av ting vi ikke kan forklare, og da bør man ta imot spørsmål med åpne armer.
Hilsen flemmiko
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Fakta eller fleip ? Kanskje du kan hjelpe?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Jun 2006 13:29
- 18
Fakta eller fleip ? Kanskje du kan hjelpe?
Sist redigert av flemmiko på 21 Jun 2006 11:18, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 239
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Jan 2005 12:54
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: one bedroom apartment
Antall ord: 9
Stuttering, get it out, try to say something
Sending me out of my mind
Sending me out of my mind
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jun 2006 01:18
- 18
- Blitt takket: 1 gang
Re: Fakta eller fleip ? Kanskje du kan hjelpe?
Det går mange slike historier rundt. Det er noen sånne bilder her inne på bildeforumet også. Virker som om det er en trend blandt ungdommen. Jeg ville ikke lagt så mye i det.flemmiko skrev:Hei!
Jeg jobber som lærer på en barneskole. Noen jenter har snakket om en jente som tok bilde av seg selv med mobilen sin. Hun sendte så bildet av seg selv til kjæresten sin. Han skrev så tilbake og lurte på hvem som var på besøk hos henne. På bildet var det en gutt bak henne. I følge jentene er det en sann historie, men de har bare hørt det av noen som har hørt det av noen.....
På forhånd takk!
Antall ord: 125
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
du har gått på den du også.flemmiko skrev:Hei!
På forhånd takk!
haha
eg å mamma jekk 5 på da ei veninna sa at veninna hennes hadde tatt det bilde. hahahaha
Antall ord: 116
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jun 2006 01:18
- 18
Siden trådstarter faktisk tar seg bryet med å registere seg på et alternativt forum for å stille et spørsmål vil jeg ikke kalle det og gå i fella.
Synes det er fint at folk faktisk gidder å høre andres meninger istedenfor å tro blindt.
Synes det er fint at folk faktisk gidder å høre andres meninger istedenfor å tro blindt.
Antall ord: 44
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
vi lurte littpå det.science skrev:Siden trådstarter faktisk tar seg bryet med å registere seg på et alternativt forum for å stille et spørsmål vil jeg ikke kalle det og gå i fella.
men eg inrømer at eg jekk 5på en liten stund. til eg kom på at eg faktisk har fått det bilde før. hehe
Antall ord: 76
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Aug 2005 01:48
- 19
- Lokalisering: lørenskog
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Mar 2006 18:37
- 18
- Lokalisering: Stavanger
Det bilde du snakke om har eg fått på mobilen mange ganger...Tror masse av bildene så e her inne e sanne, men ikkje dette.. Det bilde har liksom bare blitt en vandre historie...
Antall ord: 35
Det finnes mer mellom himmel og jord enn vi vet...
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Apr 2006 12:05
- 18
- Lokalisering: Rogaland
Historien er sikkert verden rundt! Tulleting..
Antall ord: 6
When God gave us brain`s I thourth he said trains, so I asked for a slow one!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Jun 2006 00:09
- 18
[quote="flemmiko"]Hei!
Hallo..
Jeg veit at den historien er sann.. En jeg kjenner, Kjenner typen til denne jenta! dessuten er det spilbilde av en gutt, og ånder pleier jo ofte å vise seg i speil...
Jeg tror på denne historien!
Hallo..
Jeg veit at den historien er sann.. En jeg kjenner, Kjenner typen til denne jenta! dessuten er det spilbilde av en gutt, og ånder pleier jo ofte å vise seg i speil...
Antall ord: 123
Anna=)
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Des 2005 23:45
- 18
- Lokalisering: Finnmark
En du kjenner kjenner typen hennes ?Anna:p skrev:flemmiko skrev:Hei!
Hallo..
Lol
Har hørt ti historier fra noen som kjenner en som kjenner henne..
Antall ord: 146
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.
Hide post links |