Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderMistenkelige bilder av fremtiden...

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
BammBi
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Jun 2006 21:14
18

Mistenkelige bilder av fremtiden...

Innlegg av BammBi »

Hei.
Kan hende jeg bare er innbilsk, men det er noe som har plaget/omgått meg gjennom hele oppveksten/barndommen...

Inniblandt, helt plutselig ser jeg for meg bilder av noe som skjer/og som faktisk skjer i fremtiden. Jeg kan nevne noen få (av mange) eksempel...:

- Da jeg var liten så jeg for meg mamma og bilen vår, sammen med en sykebil og trailer.

Mange år senere skjedde det, mamma kræsjet med en trailer, og det stod en sykebil der.

- Forrige sommer så jeg for meg et bile av jeg, søstra mi og naboen vår satt i dokkestua å prøvde ut spiritisme.

Nå, i vår/sommer skjedde det. Jeg, søstra mi og naboen vår satt samlet i dokkestua å prøvde ut spiritisme.

Er jeg bare veldig innbilsk, enn er dette et tegn på noe? (asså, tror ikke jeg her født med overnaturlige krefter eller noe, men skulle så gjerne visst om dette er vanlig)...merk dere at søstra mi har opplevd det samme, gjennom hele barndommen, og det begynner å bli nivst...

MVH
BammBi :mozilla_wink:
Antall ord: 185

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
evamystikk
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Feb 2006 15:10
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Avsides

Re: Mistenkelige bilder av fremtiden...

Innlegg av evamystikk »

BammBi skrev:Hei.
Kan hende jeg bare er innbilsk, men det er noe som har plaget/omgått meg gjennom hele oppveksten/barndommen...

Inniblandt, helt plutselig ser jeg for meg bilder av noe som skjer/og som faktisk skjer i fremtiden. Jeg kan nevne noen få (av mange) eksempel...:

- Da jeg var liten så jeg for meg mamma og bilen vår, sammen med en sykebil og trailer.

Mange år senere skjedde det, mamma kræsjet med en trailer, og det stod en sykebil der.

- Forrige sommer så jeg for meg et bile av jeg, søstra mi og naboen vår satt i dokkestua å prøvde ut spiritisme.

Nå, i vår/sommer skjedde det. Jeg, søstra mi og naboen vår satt samlet i dokkestua å prøvde ut spiritisme.

Er jeg bare veldig innbilsk, enn er dette et tegn på noe? (asså, tror ikke jeg her født med overnaturlige krefter eller noe, men skulle så gjerne visst om dette er vanlig)...merk dere at søstra mi har opplevd det samme, gjennom hele barndommen, og det begynner å bli nivst...

MVH
BammBi :mozilla_wink:

Jeg har det sånn jeg også, men vil ikke kalle med synsk eller noe slikt fordi..
Antall ord: 204
When Hell Is Full, The Dead Will Walk The Earth..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

jeg opplever også sånt i blandt.
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

opplever det ekstremt ofta. er skumelt først men det blir en vane. du vil gå gal om du trur at du "drømer" eller "tenker" kan bli sant.
Antall ord: 29
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av Lone »

Sånn har jeg opplevd også. Den siste nå startet for ca 2 måneder siden. Følelsen av sammenstøt av en bil.
Det var merkelig, hver gang jeg satte meg i bilen, kom det. Til slutt måtte jeg begynne å analysere.. finn ut om det var noen alvorlig..

Kremt. For en uke siden kom følelsen igjen. Denne gangen når jeg traff bilen bak meg :mozilla_tongue: Jaja.. en advarsel om å legge fra seg stresset før man setter seg i bilen :mozilla_tongue:
Antall ord: 83
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lille_mia
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Mar 2006 18:37
18
Lokalisering: Stavanger

Innlegg av lille_mia »

Eg har også oplevd mye av det samma...men gjennom drømmer! Mange ganger har eg drømt någe og bare bitte litt itte på så skjer det eg drømte.. Mn ikkje eg heller vil kalla meg sjøl syns eller någe uannsett!

Det va vel det eg hadde å komma me her :mozilla_tongue: Ville bare sei at eg og har opplevd det samma :D
Antall ord: 65
Det finnes mer mellom himmel og jord enn vi vet...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
BammBi
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Jun 2006 21:14
18

Innlegg av BammBi »

NEINEI :o
Jeg ser ikke påmeg selv som synsk i det hele tatt, for all del...
Har heller ikke noe ønske om å være det heller, har det fint slik jeg har det jeg :mozilla_tongue: , men er lissom litt rart å tenke på, bare lurte på om det er flere som har opplevd det, fint å høre at jeg ikke ewr alene for å si det sånn... :mozilla_tongue:
Antall ord: 65

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Satsuki
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 11 Okt 2005 16:49
19
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Satsuki »

BammBi skrev:NEINEI :o
Jeg ser ikke påmeg selv som synsk i det hele tatt, for all del...
Har heller ikke noe ønske om å være det heller, har det fint slik jeg har det jeg :mozilla_tongue: , men er lissom litt rart å tenke på, bare lurte på om det er flere som har opplevd det, fint å høre at jeg ikke ewr alene for å si det sånn... :mozilla_tongue:
opplever det i perioder jeg og, gjerne redd før jeg sovner. så du er nok ikke alene!
Antall ord: 85

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links