Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hva er det på dette bildet i bakgrunnen?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Mai 2006 21:38
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Sandnes, Rogaland
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Mar 2006 18:37
- 18
- Lokalisering: Stavanger
Dette bilde har eg sitt her mange ganger...pluss at eg har fått det på mobilen MANGE ganger Det bler jo nesten litt snålt at folk aldri blir lei av dette bildet, fordi det blir eg nemligt!! Men, men... Det e vel bare sån.....
Antall ord: 47
Det finnes mer mellom himmel og jord enn vi vet...
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Dette fant jeg på en hjemmeside om dette bildet:
Sitat:
Denne jenta dere ser på bildet, var hjemme alene(i utgangspunktet)... Hun sendte en del meldinger med typen, som var bortreist på denne tiden. Han ba henne så sende et bilde av seg, så hun tok bildet og sendte det til ham... Hun fikk spørsmål om hvem hun hadde besøk av... Hun sendte et spørsmålstegn tilbake, for hun skjønte jo ingenting. Han returnerte bildet, og ba henne se mer nøye etter. Og ja, der så hun det! Gutten i speilet! Legg selv merke til gutten du ser utydelig i speilet på bildet. Hun friket jo selvfølgelig ut, og havnet på psykiatrisk avdeling. Da politiet tok opp etterforskningen, zoomet de inn på gutten, og la merke til et skuddsår i panna på gutten. De gjorde litt mer grundig reasearch, og fant ut at gutten hadde blitt skutt for 10 år siden=S Det er jo ikke 100%sikkert at dette er en sann historie, men det hvorfor lyve, for så å komme på psykiatrisk avdeling? Noe å tenke på:| *Skuuumelt!*
Vet ikke hva dere tror jeg =/ Jeg er nå litt skeptisk til dette..
Sitat:
Denne jenta dere ser på bildet, var hjemme alene(i utgangspunktet)... Hun sendte en del meldinger med typen, som var bortreist på denne tiden. Han ba henne så sende et bilde av seg, så hun tok bildet og sendte det til ham... Hun fikk spørsmål om hvem hun hadde besøk av... Hun sendte et spørsmålstegn tilbake, for hun skjønte jo ingenting. Han returnerte bildet, og ba henne se mer nøye etter. Og ja, der så hun det! Gutten i speilet! Legg selv merke til gutten du ser utydelig i speilet på bildet. Hun friket jo selvfølgelig ut, og havnet på psykiatrisk avdeling. Da politiet tok opp etterforskningen, zoomet de inn på gutten, og la merke til et skuddsår i panna på gutten. De gjorde litt mer grundig reasearch, og fant ut at gutten hadde blitt skutt for 10 år siden=S Det er jo ikke 100%sikkert at dette er en sann historie, men det hvorfor lyve, for så å komme på psykiatrisk avdeling? Noe å tenke på:| *Skuuumelt!*
Antall ord: 199
Hide post links |
Uff så skummelt da... Er mye spekulasjon rundt bildet og mange forskjellige meninger. Men jeg tror d er noe åndelig ved d i værtfall, noe mer vet ikke jeg. Er jo mange tråder her inne som sagt, man kan se på=) Spennende er d værtfall...Marielle92 skrev:Dette fant jeg på en hjemmeside om dette bildet:
Sitat:
Antall ord: 249
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Des 2004 21:29
- 19
- Lokalisering: Oslo
Særlig hun jenta sendte bilde av seg til typen uten å sjekke hvordan hun så ut på bildet. Da hadde hun jo lagt merke til den lille nissen i trusa. Haha, og så sendte han den tilbake til henne ja. Slettet hun det med en gang hun hadde sendt det da? (Ok, kanskje mange som gjør det, men siden det her er bare tull, så er argumentene mine bra)
Antall ord: 70
Ain't that the way it goes
Hide post links |
Marielle92 skrev:Dette fant jeg på en hjemmeside om dette bildet:
Sitat:
Ti hi... kan legge merke til at folk i sånne vandrehistorier som oftest havner på psykiatrisk tvert. De drev med ouija og så havnet de rett på psykiatrisk og sier ikke ett ord... og så videre, lurer på hvor mange slike tilfeller som er sanne?
Antall ord: 247
Hide post links |