Jeg har lest mye om folk som tar energi fra andre og slikt.
Kan det være at et rom tar energi fra en person? Og bare en person.
For en venn av meg bli alltid helt slapp og trøtt, når han er inne på rommet mitt en stund. Men det er ikke slik med meg.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Energi tap?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Des 2005 23:45
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Finnmark
- Blitt takket: 1 gang
Energi tap?
Antall ord: 58
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Hmmm....dårlig vask og lufting? :mozilla_wink:
Sikker på at det ikke er noe inne på rommet h*n reagerer på da? Husdyr, støv, midd, råte, etc.
Kanskje vedkommende har noen alleriger?
Tror nok det har en naturlig forklaring, dersom ikke vedkommende merker slikt andre steder også. Det er jo energier overalt, mener jeg..
Sikker på at det ikke er noe inne på rommet h*n reagerer på da? Husdyr, støv, midd, råte, etc.
Tror nok det har en naturlig forklaring, dersom ikke vedkommende merker slikt andre steder også. Det er jo energier overalt, mener jeg..
Antall ord: 57
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Aug 2005 01:48
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: lørenskog
må nok si meg ganske enig her ja..Heia skrev:Hmmm....dårlig vask og lufting? :mozilla_wink:
Antall ord: 67
Hide post links |
-
Verifisert
- Nybegynner
- Startet: 07 Jan 2006 21:19
- 18
- Kjønn (valgfri): Dame
- Lokalisering: Ute ved kysten der oppe i nord
- Har takket: 49 ganger
- Blitt takket: 50 ganger
Det kan handle om at rommet ditt er innredet slik at det gjenspeiler deg, og dermed passer helt perfekt for deg å være på, mens det ikke passer for vennen din. :mozilla_smile:
Antall ord: 33
Peace and love, Honey, Peace and love
Hide post links |
Eller så kan d være en dårlig energi der som går løs på vennen din av en eller annen grunn? Hmmz, hørt om slikt før. MEN må si meg enig m de over her. høres mest logisk ut d. Og noenganger er den enkleste forklaring den riktige;)
Antall ord: 54
Hide post links |