det virker som om du allerede har bestemt deg for at det er noe overnaturlig der... tror du skal fokusere på noe annet. Mulig du har hengt deg oppi hele greia og at du derfor som en reaksjon faktisk blir trøtt og sliten. Jeg har det samme problemet, bare å reise seg opp rydde litt , kanskje finne på noe så blir man opplagt igjen.
tror nok ikke du plages av noe overnaturlig gitt ..
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ sliten, kan det være ånder?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Apr 2006 14:37
- 18
jeg har i utgangspunktet ikke bestemt meg for noe som helst, men OK..
Jeg spurte her for å få svar fra folk som kjenner til paranormale ting, og jeg får høre at det bare er meg selv som "innbiller" meg ting, at jeg er trett og sliten av andre grunner osv..
Så da er vel saken grei.......
Jeg spurte her for å få svar fra folk som kjenner til paranormale ting, og jeg får høre at det bare er meg selv som "innbiller" meg ting, at jeg er trett og sliten av andre grunner osv..
Så da er vel saken grei.......
Antall ord: 58
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Nov 2005 03:14
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo, Helsfyr
Astennu skrev: og jeg får høre at det bare er meg selv som "innbiller" meg ting
Ingen som sier du inbiller deg ting. Men du får presentert mange mulige grunner til at du er sliten. Om de grunnene du har fått presentert ikke stemmer så er det jo noe annet. Det eneste vi sier at det er veeeeeeldig mange mulige naturlige grunner for trøtthet\ utbrenthet.
Antall ord: 70
Life is cruel, why should the afterlife be any different?
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Nov 2004 18:21
- 20
- Lokalisering: Voss
Jeg vil bare si at jeg kjenner meg igjen.
Har vært uten energi i mange år. Spiser sunt ( vegetarianer), aktiv, har gode venner, og er blid og fornøyd, men får ikke mer energi av den grunn. Har sjekket søvnmønster, blodprøvene er fine og jeg bor i et koselig gammelt hus på landet.
Noe stemmer tydeligvis ikke:)
Har opplevd mye overnaturlige ting gjennom livet, og jeg vet at jeg ikke er alene. Men har aldri fått sjekket opp i det. Vet ikke hvem eller hva.
Er jo mulig at jeg har "noen" i auraen som tapper meg for energi.
Det finnes jo mennesker rundt en som kan stjele energien din og tappe deg, så da er det logisk for meg at det finnes andre ting, som man kanskje ikke kan se, som kan gjøre det også.
Klem fra Storm
Har vært uten energi i mange år. Spiser sunt ( vegetarianer), aktiv, har gode venner, og er blid og fornøyd, men får ikke mer energi av den grunn. Har sjekket søvnmønster, blodprøvene er fine og jeg bor i et koselig gammelt hus på landet.
Noe stemmer tydeligvis ikke:)
Har opplevd mye overnaturlige ting gjennom livet, og jeg vet at jeg ikke er alene. Men har aldri fått sjekket opp i det. Vet ikke hvem eller hva.
Er jo mulig at jeg har "noen" i auraen som tapper meg for energi.
Det finnes jo mennesker rundt en som kan stjele energien din og tappe deg, så da er det logisk for meg at det finnes andre ting, som man kanskje ikke kan se, som kan gjøre det også.
Klem fra Storm
Antall ord: 146
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Jun 2006 19:15
- 18
Prøv med sånn magnet under sengen... hihi
Antall ord: 9
Rollin down the street, smokin indoooo, sippin on gin and juuuuice ;P
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Mar 2005 14:04
- 19
- Lokalisering: Sandnes
Det trenger faktisk ikke være noen fra "den andre siden" som tapper deg for energi, det kan faktisk også være venner og bekjente rundt deg..
Dette merker jeg selv.
Men det du kan gjøre er å legge en hånd på magechakra, og en hånd i pannen, og se for deg et stort 8 tall.. Det pleier å virke.
Om du ser på folk rundt deg neste gang og ser hvem som "plutselig" får mer energi rundt deg, har du funnet personen som tapper deg for energi(og/eller andre). Da er det bare å gjøre det jeg skrev tidligere, og ofte kan en se at de faktisk roer seg- ikke er "helt der oppe"
Men en kan jo ikke forvente at dette kan virke med en gang, men det er bare å prøve
Dette merker jeg selv.
Men det du kan gjøre er å legge en hånd på magechakra, og en hånd i pannen, og se for deg et stort 8 tall.. Det pleier å virke.
Om du ser på folk rundt deg neste gang og ser hvem som "plutselig" får mer energi rundt deg, har du funnet personen som tapper deg for energi(og/eller andre). Da er det bare å gjøre det jeg skrev tidligere, og ofte kan en se at de faktisk roer seg- ikke er "helt der oppe"
Men en kan jo ikke forvente at dette kan virke med en gang, men det er bare å prøve
Antall ord: 137
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
jeg bodde i et hus en gang der stua var i en slags grønnfarge. jeg hatet å være i den stua. ble kvalm og trøtt.
så... kanskje det har med fargen på veggene å gjøre...
bare en tanke...
så... kanskje det har med fargen på veggene å gjøre...
bare en tanke...
Antall ord: 40
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Jun 2006 21:42
- 18
- Lokalisering: Oslo
Some place born bad :mozilla_wink:
Antall ord: 6
The truth is out there
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Nov 2004 18:21
- 20
- Lokalisering: Voss
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Jul 2006 00:48
- 18
- Lokalisering: telemark
kanskje..?
Jeg tror det kan være ånder, fordi jeg selv har opplevd liknende. I mitt tilfelle viste det seg å være at huset jeg var oppvokst i var hjemsøkt, og at åndene derfor "ropte på meg" når jeg ikke var hjemme.(I den 4.dimensjon har ikke fysisk avstand noen betydning) Jeg merket disse "ropene" med at jeg ble urolig, sliten, trett og nervøs, men da du nevner at det bare er i hybelen, er det nok mest sannsynlig at det er noe der. Du skriver at du hører lyder om kvelden når du leser og tenker, og det kan være fordi man gjerne går inn i slags hypnotisk transe når man slapper av, og det vil derfor være lettere for deg å bli vár ovenfor slike ulyder. Mitt råd vil være å ta med et bilde og en plantegning av hybelhuset til en klarsynt for å bekreftet/avkreftet om det er åndelig aktivitet, og i såfall få renset huset. Ellers kan du oxo prøve å legge en rosenquarts under senga di, fine rosa steinen har en evne til å "blokke ut" negativ energi, og vil i alle fall gi deg bedre skjønnhetssøvn:) Og ellers er det prøvet og bevist at ånder kan høre deg, og at å rope "hold kjeft!" faktisk får dem til å bli stille...
Antall ord: 230
Hide post links |