Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Frysninger
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Feb 2006 15:07
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Frysninger
For 2 minutter siden så kjente jeg et slags trykk på hodet, så gikk det en kald frysning gjennom hele kroppen min! :S Hva var dette?
Antall ord: 26
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Mai 2005 22:22
- 19
- Blitt takket: 2 ganger
Det var vel bare et resulat av at det skjer ting innvendig av naturlige årsaker. Jeg tror ikke det er noe farlig og at alle mennesker har følt trykk i hodet, frysninger en gang i blandt, eller begge deler samtidig. Jeg bruker å få frysninger/gåsehud når jeg hører musikk jeg liker, særlig om jeg sitter i bar overkropp
Antall ord: 63
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Mar 2006 23:29
- 18
oj.. da får du vel frysninger veldig ofte`?paraunormal skrev:Det var vel bare et resulat av at det skjer ting innvendig av naturlige årsaker. Jeg tror ikke det er noe farlig og at alle mennesker har følt trykk i hodet, frysninger en gang i blandt, eller begge deler samtidig. Jeg bruker å få frysninger/gåsehud når jeg hører musikk jeg liker, særlig om jeg sitter i bar overkropp
Antall ord: 74
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Mai 2005 22:22
- 19
- Blitt takket: 2 ganger
Joda, det kan en si! Men det er litt merkelig, jeg liker mye musikk, men det er ikke alt jeg får frysninger av. Om jeg hører en sang så mye at jeg blir lei så får jeg det ikke lengre. Det er liksom litt tilfeldig når og hvordan det skjer. Det oppleves iallefall som deilige "varmninger," heller enn frysninger. De kan anbefales!*Angel90* skrev:oj.. da får du vel frysninger veldig ofte`?paraunormal skrev:Det var vel bare et resulat av at det skjer ting innvendig av naturlige årsaker. Jeg tror ikke det er noe farlig og at alle mennesker har følt trykk i hodet, frysninger en gang i blandt, eller begge deler samtidig. Jeg bruker å få frysninger/gåsehud når jeg hører musikk jeg liker, særlig om jeg sitter i bar overkropp
Antall ord: 142
Hide post links |