hei hei lurte på om det gjikk ann å bli gjemsøkt i drømmene våres.....er det noen som har opplevd dette.....del gjerne historien din med meg!!:D.....
tusen takk for alle svar på forhand......(vist det er noen som gidd da!!!) hehe
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ drømmer!!!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Jun 2006 12:18
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: der eg bor:P
drømmer!!!
Antall ord: 45
<3Du er ikke voksen før du innrømmer at du er barnselig<3
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 26 Aug 2004 02:46
- 20
- Har takket: 142 ganger
- Blitt takket: 181 ganger
Vet ikke om det er mulig, men jeg har aldri hørt om noe slikt...
Jeg tror nok menneskene vi møter i drømmer i hovedsak representerer en del av oss selv, men jeg tror også at avdøde og andre på "den andre siden" (hjelpere f.eks) kan komme til oss i drømmer også hvis vi trenger det eller ber om det.
Jeg tror nok menneskene vi møter i drømmer i hovedsak representerer en del av oss selv, men jeg tror også at avdøde og andre på "den andre siden" (hjelpere f.eks) kan komme til oss i drømmer også hvis vi trenger det eller ber om det.
Antall ord: 65
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Jun 2006 21:06
- 18
Jeg vet ikke, men kan jo bare si utfra min egen erfaring at i mitt gamle soverom hadde jeg mye mareritt, også mye dårlige "vibrasjoner " og når jeg flyttetsengen ut derfra så sover jeg mye bedre, uten mareritt. Hadde mye drømmer om død i det rommet.
Antall ord: 50
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 26 Aug 2004 02:46
- 20
- Har takket: 142 ganger
- Blitt takket: 181 ganger
Forresten.. kom på noe jeg hørte en gang. Det spøkte hjemme hos ei venninne av meg, og hun som hun bodde med påstod hun hadde hatt *kremt* sex med spøkelset i en drøm :mozilla_surprised:
Antall ord: 40
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Jun 2006 21:03
- 18
hallo du..
jeg har selv opplevd å bli hjemsøkt i drømmer.. Jeg har veldig sterke fornemmelser, og har vokst opp med et gjenferd i hjemmet.. En av mine forfedre gikk igjen i sitt gamle hus,men av sikkerthetsmessige årsaker ble huset kondemert og vi tok med oss en del gamle møbler og det samme gjorde gjenferdet.. ca fem år etter vi henta møblene begynte jeg å sove i han sin gamle seng ; jeg var 10 år da og enda husker jeg den dempende "følesen" som bredde seg over meg da jeg la meg ned.. han har kommet til meg i drømmer,det begynner som et mareritt jeg er på vill flukt og i det jeg klarer å komme meg unna; da har jeg inntatt en herre skikkelse som er på vei hjem; og jeg kan kjenne følesene til denne mannen,det er akkurat som jeg på innnsiden av han.. han prøver å fortelle meg noe, han trenger min hjelp. denne drømmen har jeg hatt gjentatte ganger minst 10 ganger.. Etter den første drømmen var jeg ganske skremt så jeg bytta litt på hvor jeg sov(hadde to stykker på rommet.) så var det ei natt ei lita stund etter jeg hadde hatt denne drømmen, våknet jeg av lyder på rommet. jeg kikker ut av senga og i lyset fra månen ser jeg en svart skikkelse/skygge langsomt gli over rommet mitt og forsvinner når den kommer til den andre senga;Han sin gamle seng altså..
Skummel opplevelse.. ble litt langt innlegg men håper du får svar på det du lurte på :mozilla_smile:
Antall ord: 276
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Des 2004 19:53
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Drammen
jeg hadde en rimelig sterk opplevelse for en stund til bake (jeg bodde i et hjemsøkt hus) da ble nærmest jeg "tvunget" ned i søvn også drømte jeg masse forferdelig (kun for spesielt intresserte ) og våknet opp kliss våt og ikke minst SVIMMEL :mozilla_surprised: klarte nesten ikke og gå ut til badet :mozilla_frown: , det var en skikkelig skremmende opplevelse og jeg vet hvertfall med meg selv at det var ett eller annet som "var etter meg" på et vis da
(dette er mitt innlegg nr. 100 :mozilla_cool: :mozilla_laughing: )
(dette er mitt innlegg nr. 100 :mozilla_cool: :mozilla_laughing: )
Antall ord: 98
Hide post links |