Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ ouija alene??
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Apr 2006 14:37
- 18
ouija alene??
Hei,
jeg har en del erfaring med ouija fra tidligere, og det virker hver gang jeg har prøvd, men jeg har aldri prøvd alene.
Funker det om man sitter alene, eller må man være fler??
jeg har en del erfaring med ouija fra tidligere, og det virker hver gang jeg har prøvd, men jeg har aldri prøvd alene.
Antall ord: 38
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Jan 2005 16:05
- 19
Re: ouija alene??
Det er anbefalt å ikke gjøre det alene.Astennu skrev:Hei,
Antall ord: 48
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Jeg er forsåvidt klar over at det ikke er anbefalt, men jeg har såpass kontroll på dette at jeg tror det skal gå bra.
Jeg er 100% overbevist om at det er ånder i huset der jeg bor, for enkelte hedelser kan det ikke være andre forklaringer på... Håper å komme i kontakt med dem..
Jeg er 100% overbevist om at det er ånder i huset der jeg bor, for enkelte hedelser kan det ikke være andre forklaringer på... Håper å komme i kontakt med dem..
Antall ord: 58
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Jan 2005 16:05
- 19
Det er skrevet ufattelig masse om ouija på disse sidene. Bruk søkemotoren til venstre og søk på ordet, så kommer det nok opp mange treff. Tror du finner svar på det meste du lurer på der.Astennu skrev:Jeg er forsåvidt klar over at det ikke er anbefalt, men jeg har såpass kontroll på dette at jeg tror det skal gå bra.
Antall ord: 98
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 16 Feb 2005 15:39
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: særp
- Blitt takket: 1 gang
Bare gjør det du. Er ikke et fnugg farlig.
Antall ord: 10
Epostadressa mi gir feilmelding, så jeg får ikke mottatt varsler via epost....
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
...Men får jeg det til å funke når jeg er alene?
Jeg har nemlig hørt at man må være fler for å få det til å virke...
Jeg har nemlig hørt at man må være fler for å få det til å virke...
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Mar 2005 10:03
- 19
- Lokalisering: Trollheimen
Farlig leik,skal si!
sikkert du har bestemt allerede å prøv alene!
men det kan gå gal ! lykke til !!!allikevel :mozilla_wink:
sikkert du har bestemt allerede å prøv alene!
men det kan gå gal ! lykke til !!!allikevel :mozilla_wink:
Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
farlig? Hva kan egentlig skje???
Det står jo skrevet tidligere her at ånder aldri kan skade levende mennesker fysisk uansett..
Det står jo skrevet tidligere her at ånder aldri kan skade levende mennesker fysisk uansett..
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Nov 2005 13:12
- 19
- Lokalisering: Ålesund
- Har takket: 13 ganger
- Blitt takket: 40 ganger
Hvis du har sånn kontroll over dette som du sier, så kan jo du vel sette deg ned alene og finne det ut da. Hvorfor lager du en tråd hvor du spør om råd, når du allerede sitter på svarene?Astennu skrev:farlig? Hva kan egentlig skje???
Antall ord: 68
You cannot teach a man anything; you can only help him find it within himself.
- Galileo Galilei
- Galileo Galilei
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Hvis du faktisk leser hva jeg har spurt om 2-3 ganger nå, så har jeg ikke fått svar på spørsmålet mitt enda!
...Som går på om man kan bruke dette alene eller om man er nødt til å være flere. Ikke med tanke på sikkerhet, men med tanke på å få det til å virke i det hele tatt...
...Som går på om man kan bruke dette alene eller om man er nødt til å være flere. Ikke med tanke på sikkerhet, men med tanke på å få det til å virke i det hele tatt...
Antall ord: 63
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Og hvis du leser svaret mitt, så skjønner du kanskje at man finner ut slikt om man prøver.Astennu skrev:Hvis du faktisk leser hva jeg har spurt om 2-3 ganger nå, så har jeg ikke fått svar på spørsmålet mitt enda!
Antall ord: 85
- Galileo Galilei
- Galileo Galilei
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
snodig at det er så vanskelig for enkelte å svare ja eller nei på et spørsmål, istede for å motargumentere og kverulere...
Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Ja, det funker! sånn..Astennu skrev:snodig at det er så vanskelig for enkelte å svare ja eller nei på et spørsmål, istede for å motargumentere og kverulere...
Antall ord: 29
- Galileo Galilei
- Galileo Galilei
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
OK, nå mener jeg ikke å være så uhøflig som jeg høres ut, men litt av poenget mitt er:
Alle sier at det er farlig, på alle nettsider står det at det ikke anbefales, fordi det er farlig..
Er det ingen som kan si HVORFOR det er farlig? Går alle sammen og innbiller seg at det er farlig, eller finnes det konkrete eksempler på dette?
Alle sier at det er farlig, på alle nettsider står det at det ikke anbefales, fordi det er farlig..
Er det ingen som kan si HVORFOR det er farlig? Går alle sammen og innbiller seg at det er farlig, eller finnes det konkrete eksempler på dette?
Antall ord: 69
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Hvis du er ute etter vitenskapelig dokumentasjon på at ouija er skadelig, så tviler jeg på du finner noe slikt.Astennu skrev:OK, nå mener jeg ikke å være så uhøflig som jeg høres ut, men litt av poenget mitt er:
Grunnen til det er vel fordi man ikke har kommet langt nok i forskning på områder som omhandler hvordan psyken vår blir påvirket av slike ting som kanalisering ved hjelp av ouija brett. Jeg har mine teorier, mens andre har sine.
Mange må vel bare finne ut at ting ikke er helt bra før de innser at de leker med ilden, mens andre følger gode råd og holder seg unna. Jeg tar personlig sterk avstand fra bruk av ouija brett uten at jeg føler jeg trenger å begrunne det noe ytterligere.
Man kan vel kanskje sammenligne ouija mange ganger som å invitere ukjente til fest. Man kan risikere å finne en uteligger på sofaen din neste morgen. (ikke ta det bokstavelig)
Antall ord: 216
- Galileo Galilei
- Galileo Galilei
Hide post links |