Slenger inn et innlegg til jeg, er så mye jeg lurer på..
Hm, dette er kanskje noe enkelte finner upassende, men det er virkelig ikke ment slik: Er det noen som har opplevd noe seksuelt i forbindelse med ånder/drømmer? Noe som ikke bare kan ha vært en drøm liksom? Eller ved en ut-av-kroppen-opplevelse??
Jeg hadde en opplevelse en gang nemlig, som jeg aldri har klart å forklare, lurer på om andre evt har opplevd noe seksuelt eller lignende som kan skyldes ånder eller noe paranormalt...
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ drømmer og ånder..
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Apr 2006 14:37
- 18
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Nov 2005 03:14
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo, Helsfyr
Hva tenker du egentlig på da? Fortell hva du har opplevd a.
(Men huskk at det er mange mindreårige som leser dette også)
(Men huskk at det er mange mindreårige som leser dette også)
Antall ord: 24
Life is cruel, why should the afterlife be any different?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Apr 2006 19:30
- 18
- Lokalisering: Tåkedalen,Oppland
Re: drømmer og ånder..
Er vel det eneste av paranormalt jeg har opplevd,noe du beskriver der.Da jeg var 18-19 år(er 36 nå)våknet jeg en natt av noe tungt oppå meg,og "så"en grå skygge som reiste seg opp fra meg,følte at dette "vesenet" hadde hatt sex med meg.Ikke fortalt mange om den episoden,men ble lettet da jeg leste en tråd her på forumet om "skyggefolket",ikke bare jeg som har opplevd det.Så søk etter den tråden her du :mozilla_wink:Astennu skrev:Slenger inn et innlegg til jeg, er så mye jeg lurer på..
Hm, dette er kanskje noe enkelte finner upassende, men det er virkelig ikke ment slik: Er det noen som har opplevd noe seksuelt i forbindelse med ånder/drømmer? Noe som ikke bare kan ha vært en drøm liksom? Eller ved en ut-av-kroppen-opplevelse??
Jeg hadde en opplevelse en gang nemlig, som jeg aldri har klart å forklare, lurer på om andre evt har opplevd noe seksuelt eller lignende som kan skyldes ånder eller noe paranormalt...
Antall ord: 184
"Den som lever får se"
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Mar 2006 22:13
- 18
- Blitt takket: 2 ganger
Nøyaktig hva var det du opplevde? Så du "personen", eller følte du det bare?Astennu skrev:Slenger inn et innlegg til jeg, er så mye jeg lurer på..
Antall ord: 109
Du kan velge glede, uansett omstendigheter..
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Apr 2006 14:37
- 18
jeg følte det mer enn jeg så, men jeg "drømte" det. vet ikke hva jeg skal kalle det.. Det som var så nifst var at jeg kunne se merker etter negler på ryggen min etterpå...
Antall ord: 37
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Des 2005 13:23
- 18
En kamerat av meg fortalte at han hadde sex med en "ånd" under en UKO.
Trenger vel ikke gå så mye mer i detalj, men han syntes det var en virkelig opplevelse som han sent kom til å glemme.
Trenger vel ikke gå så mye mer i detalj, men han syntes det var en virkelig opplevelse som han sent kom til å glemme.
Antall ord: 38
Han skjulte sin dumhet bak en mur av kunnskaper.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Ja. Uten å gå i for mye detaljer.Astennu skrev:Slenger inn et innlegg til jeg, er så mye jeg lurer på..
Jeg var ganske desorientert når jeg våkna, og følte det var noe mer enn en drøm.
Det var for et par år siden. Og jeg håper for all del at det kun var en drøm.
Selv om jeg den dag idag fremdeles er litt usikker, og det kommer jeg nok til å være.
Men jeg tenker ikke så mye på det.
Antall ord: 167
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2004 19:06
- 20
- Lokalisering: Nordland
Var på forumet for et år siden eller noe... Ei som ble befølt og fikk orgasme tilslutt... Men hun var visst våken da...
Antall ord: 25
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.
Hide post links |