Hei !
Tenkte jeg skulle skrive litt om det tredje øyet siden det er ganske aktuelt for oss som poster her inne.
Når min åndelige utvikling startet studerte jeg mest spiritistisk filosofi og teorier om guider, ånder osv. Jeg hadde egentlig ikke så stor tro på dette her før jeg forsøkte å få kontakt med guidene. Til min store forskrekkelse sto en skikkelse ved senga mi, og jeg må ærlig innrømme at jeg ble skremt. På morgenen våknet jeg med neseblod.
Kvelden etterpå hadde det sunket litt inn, og jeg var ikke redd lenger. Det ble et nytt besøk, og jeg fikk tatt et fotografi.
Dette tente for alvor gnisten i meg. Jeg har alltid likt å leke med virkeligheten, manipulere og ordne. Men at man kan finne disse opplevelsene uten å ta LSD, eller dope seg ned det hadde jeg ikke trodd.
Jeg dro på en alternativ messe, egentlig helt uten å vite helt hva jeg skulle der. Jeg havnet på en trommereise med en shaman og det ble utført trommehealing og et rituale for å åpne det tredje øyet. Jeg vet ikke hvorvidt det var placebo effekten som gjorde at det åpnet seg.
Vi skulle lukke øynene, puste ned i høyre arm, venstre arm og ned ryggen. Deretter slo han oss med en ørnefjær i mellom øynene der hvor tredje øyet er lokalisert.
Siden denne dagen har det vært ting å se dær.
Ikke bare flotte ting som ligner på en winamp visualation, screen saver.
Men også fryktelige bilder, noen tror jeg er et produkt av frykt.
At man blander seg inn med bildet og ikke lar det flyte.
Men har også sett folk som skyter seg i munnen med hagle, knivstikking mm. veldig klare bilder av våpnene og to mennesker.
Jeg har "prøvd" øyet på noen readings av døde mennesker, og levende mennesker på remote viewing og det har stemt ganske bra.
Men å lukke dette øyet slik at man kan sove hadde vært fint. Jeg har prøvd alt mulig, fysisk aktivitet, chakra øvelser osv.
Det nye øyet sender film 24/7. Av og til ser jeg også andre som har sex. Egentlig vil jeg ikke se dette, men lurer på om jeg tar inn naboene her mitt i klimaxet, og at den seksuelle energien tapper inn...
Dette er jo helt sykt. Ikke sove, sex, drap, fremtid, nåtid... u name it.
Etter åpning av det tredje øyet kan jeg også se energier i luften.
Fra hendene, hodene til folk, røde stråler fra tuppen av en krystall
healer stav jeg selv har laget. Og heftig med orbs.
Har imidlertid blitt vant med det nå, og blitt nødt til å få medisin av legen.
Problemet her også, er jo at legen ikke tror på at det finnes noe tredje øye. Derfor får jeg ganske heftige piller. Dette mener jeg er feil.
Jeg blir undertrykt, og satt i bås. Skal man ikke diskutere sin "religion" med sin lege fritt ?
Det er jo egentlig ganske hårreisende hvis det var slik at kristendommen var alternativ, og hvis du gikk til legen å sa du trodde på jesus at du skulle få piller for det... enig ?