Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderspiraltoppen??????

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
rkotuff
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 04 Des 2005 18:23
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: drammen

spiraltoppen??????

Innlegg av rkotuff »

noen som har opplevd noe merkelig på spiraltoppen i drammen? har hørt masse historier om at det går igjen en kaptein der. altså en mann med en napoleon lignende hatt...

moren til ei venninne av meg pleide å jobbe der og ett sted der er det en lang trapp oppever mot cafe'n eller noe(vet ikke helt hvor det var, men det er en lang trapp) og en gang hun gikk opp der hadde hun med seg sine to hunder og plutselig da de hade kommet opp et stykke nektet hundene å gå vedere. hva kan dette ha vært? kan hunder føle negative energier osv??
Antall ord: 108

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Marií
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Jan 2005 16:05
19

Re: spiraltoppen??????

Innlegg av Marií »

rkotuff skrev:noen som har opplevd noe merkelig på spiraltoppen i drammen? har hørt masse historier om at det går igjen en kaptein der. altså en mann med en napoleon lignende hatt...

moren til ei venninne av meg pleide å jobbe der og ett sted der er det en lang trapp oppever mot cafe'n eller noe(vet ikke helt hvor det var, men det er en lang trapp) og en gang hun gikk opp der hadde hun med seg sine to hunder og plutselig da de hade kommet opp et stykke nektet hundene å gå vedere. hva kan dette ha vært? kan hunder føle negative energier osv??
Jeg har aldri hørt om noen åndelig aktivitet på spiraltoppen, så der har jeg ikke noe å komme med. Men ang. spørsmålet ditt om hunder; Ja, jeg tror hunder, og dyr generelt, er mer mottagelige for energier enn vi er, så det kan godt tenkes at hundene følte noe som ikke var synlig.
Antall ord: 166

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
hrun33
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Aug 2005 21:48
19
Lokalisering: Ank-Morpork

Innlegg av hrun33 »

Har hørt flere som har nevnt at det er noe ved det stedet. Kanskje det er noe i det..
Antall ord: 20
"Vestfossingene er af en fræmmed rase, ikke lik de andre fra Eger. De er livlige som franskmænd og høirøstede som tydskere."

"It`s was like playing in another country."
- Ian Rush om sitt opphold i Italia

Skeptiker, og stolt av det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mystica
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 04 Mai 2005 13:28
19
Lokalisering: Ghettoen

Innlegg av Mystica »

Det skal vistnok spøke der,enkelte skal ha blitt pirket på når de satt ved et visst bord i lokalet.
Antall ord: 22
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
*Velvet*
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Nov 2004 19:06
20
Lokalisering: Nordland
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av *Velvet* »

Har ikke du laget en tråd om nøyaktig det samme for en tid tilbake siden?
Antall ord: 17
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links