det var en helt vanelig kveld.Hvor jeg sitter på datan og driver med det samma gamle vanlige..
Men plutselig, snur jeg meg mot døra på rommet mitt, jeg følte at det var no mer i rommet og jeg så meg selv stå der, i VELDIG kort tid, før jeg byttet form å sto ved døra hvor jeg selv så meg selv sitte ved datan, bak meg hadde jeg noe svart. Jeg lurer veldig på om noen har vært i lignende situasjon, for dette, er noe av det værste og sykeste jeg har vært med på.
Kan det ha vært en dagdrøm, eller er det noe som rett og slett er uforklarerlig ?
-Seriøs respons, takk!
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Merkelig opplevelse...
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Apr 2004 12:26
- 20
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Trysil
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Re: Merkelig opplevelse...
Her er det spørsmål om det var enslags utavkroppen opplevelse du opplevet.aradia skrev:det var en helt vanelig kveld.Hvor jeg sitter på datan og driver med det samma gamle vanlige..
Men plutselig, snur jeg meg mot døra på rommet mitt, jeg følte at det var no mer i rommet og jeg så meg selv stå der, i VELDIG kort tid, før jeg byttet form å sto ved døra hvor jeg selv så meg selv sitte ved datan, bak meg hadde jeg noe svart. Jeg lurer veldig på om noen har vært i lignende situasjon, for dette, er noe av det værste og sykeste jeg har vært med på.
Kan det ha vært en dagdrøm, eller er det noe som rett og slett er uforklarerlig ?
-Seriøs respons, takk!
Uten å si noe sikkert, man sier at mennesket består av sjel, ånd og legeme.
Altså 3 deler... ( jeg tror nå egentlig sjel og ånd har tettere bånd enn som så, men er usikker på det ).
Men at det kansje kan være en form for "løsning" på det du opplevet.
Alternativt kan du ha vært i enslags drømmetilstand hvor du drømte dette...
Har ikke opplevet noe slikt selv, derfor er det litt spekulasjon dette...
mvh Asbjørn
Antall ord: 223
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Jul 2006 12:07
- 18
Re: Merkelig opplevelse...
aradia skrev:det var en helt vanelig kveld.Hvor jeg sitter på datan og driver med det samma gamle vanlige..
-Seriøs respons, takk!
Alle har en dobbeltgjenger som eksisterer i en annen sfære, i en parallell verden. Denne dobbeltgjengeren kan bevege seg uhindret av tid og sted. Noen ganger kan noen mene å ha sett deg i f.eks. et annet land enn der du befinner deg. Dobbeltgjengeren er ofte lite sympatisk av natur, noen ganger er den ondskapsfull. Derfor er det ikke noe godt tegn at den oppsøker DEG (originalen). Den varsler ofte at problemer er å vente.
Antall ord: 202
Lia.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |