Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderKontakt!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Liill
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Feb 2006 18:37
18

Kontakt!

Innlegg av Liill »

HeiHei (:
Jeg lurte bare på om noen visste hvordan man kan komuniser med en ånd/gjennferd?
Om kvelden når jeg er alene føler jeg alltid at det er noen som passer på meg på en måte! og så hører jeg folk gå over golvet på stuen! at noen lukker bad døren opp og igjen! viss det er noen hjemme hoss meg vil jeg veldi gjerne prøve å ta kontakt me han/hun :D

Takk på forhånd <3
Antall ord: 81
Lill

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Losen
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Apr 2006 23:58
18

Re: Kontakt!

Innlegg av Losen »

Liill skrev:HeiHei (:
Jeg lurte bare på om noen visste hvordan man kan komuniser med en ånd/gjennferd?
Om kvelden når jeg er alene føler jeg alltid at det er noen som passer på meg på en måte! og så hører jeg folk gå over golvet på stuen! at noen lukker bad døren opp og igjen! viss det er noen hjemme hoss meg vil jeg veldi gjerne prøve å ta kontakt me han/hun :D

Takk på forhånd <3
Du må kanskje lukke øynene og så er det viktig å ikke fremprovosere tanker. Prøv å slappe av og ikke tenk, så kan det være at du får inn informasjon. Jeg får det inn som klarsyn d.v.s mentalt informasjon som bilder. Det er du som skal tolke det du får inn. Det er som regel det første som detter inn i huet ditt som oftes er riktig i slike sammenhenger. Det er vanskelig å gi en fullgod beskrivelse av hvordan man kan gå frem. Det kan også være forskjellig fra person til person hvordan kontakt oppnås. Har du ikke gjort dette før så er det veldig vanskelig å vite hva som er innbillning og hva som faktisk er fakta. Jeg føler også om det er magefølese eller om det er tenkte tanker. Tenkte tanker er ofte innbilning. Det hele er en øvingssak, noen får det greit til, andre sliter veldig med dette og noen får det kanskje aldri til. Tror at du først og fremst kan forsøke med meditasjon. Det kan hende at du får kontakt da.. Øvelse gir mester.
Lykke til :D
Antall ord: 279

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links