Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderrare og slumle hendelser..

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
sandra87
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Mai 2006 17:56
18

rare og slumle hendelser..

Innlegg av sandra87 »

jeg bodde på internat forrige skoleåret, og det var et rom det var noe rart med.. veninna mi som bodde på det romme sto en morgen og sminka seg like innenfor døren, so sto på gløtt.. plutselig smalt døra igjenn og låste seg.. noe som er heller usansynlig å få til.. da dette er dører med lås på innsiden, og nøkkelkort på utsiden.. kortet hadde hun inne hos seg, og det var ingen i gangen utefor.. hva var dette?

en annen episode på samme rom og person, var at hun våknet en morgen og hadde tre paralelle kloremerker under haka.. på bordet ved iden av senga lå det en gaffel, hvor ene tinnen var bøyd og den passet akkurat i kloremerkene.. men spørsmålet er; hadde hun tatt gaffelen i søvnet og klort seg selv opp? som jeg ser det, så er det lite sansynlig.. men jeg vet ikke..

ei annen jente jeg vet om, har drevet og på kalt djevelen tidligere. i huset der er det noe merkelig.. og de har fåknet flere netter av at det er noen som romsterer og bråker nede i etasjen under , midt på natta.. når det ikke er noen der... hun jenta har våknet noen morgener med stygge kloremerker på ryggen, som hun umuli kunne ha nådd til selv..

hva er dette egentlig?
noen som kan ha en forklaring? :-s
Antall ord: 242
death gonna be easy, cuz life is hard...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
-Marie-
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Mar 2006 22:13
18
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av -Marie- »

Hva er din egen teori på dette?

Jeg, personlig, har ikke hørt om, eller opplevd, at man blir skadet på den måten, av noe åndelig/ et gjenferd.. sånt er vel mest på film? :mozilla_undecided: Men, det er godt mulig det skjer.. Flere som har blitt skadet/klort opp?

At dører låses/åpnes/lukkes har jeg selv opplevd.

Mitt syn er at spøkelser ikke skader deg, de er ikke farlige. Mennesket er mer å frykte..
Antall ord: 78
Du kan velge glede, uansett omstendigheter..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
marhelis
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Jan 2006 18:06
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Eidsvoll

Innlegg av marhelis »

Jeg har hørt om noe sånt: broren min (som forøvrig ikke tror på noe overnaturlig!), fortalte om et vennepar med en sønn som hadde "uroligheter" i huset. Spes. for sønnen (5år). De tilkalte noen som drev ut ånder av hus o.l. Alt gikk greit hjemme hos dem, men han ene viste frem arr etter et annet oppdrag.

Han hadde tydlige kloremerker (arr) oppover den ene armen, han hadde blitt klort samtidig som han hadde fått klar beskjed om at han var uønsket på stedet. Creepy!

For ca. en mnd. siden snakket jeg med en klarsynt, hun fortalte at hun hadde en spesielt ugrei ånd hjemme før. Hun hadde gjort flere forsøk på å kvitte seg med den. Tilslutt hadde hun innsett at det var ånden eller henne som måtte ut.

Så i et siste forsøk hadde hun gitt alt og da hadde ånden bitt henne i hånda, før den forsvant, for godt.
:mozilla_surprised:

Hun viste meg hånda, og det var tydlig arr/ tannmerker på den!!! ÆSJ!!

Må bare si at jeg tror åndene KAN skade oss, hvis de vil eller hvis de syntes at personer er påtrengende. Det spørs jo litt hvordan energi/ evner man har selv.

Hvis de kan smellle igjen dører, kan de vel kaste gjenstander også? (Eks. Poltergeist.)
8-[
Antall ord: 230

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
-Marie-
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av -Marie- »

Jah.... :mozilla_undecided:

Jaggu godt de bare biter og klorer, da..
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sjanna
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Aug 2005 01:48
19
Lokalisering: lørenskog

Innlegg av sjanna »

hmmm jeg har heller aldri hørt om at det er noe ånder eller andre ting som skader de levende på den måten.... det med gaffelen kan nok ha skjedd i søvne...utrolig hvor mye dumt og rart man kan gjørem mens man sover...hehe :mozilla_tongue:
Antall ord: 48

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lisbeth_eng
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Apr 2006 16:32
18
Lokalisering: Skien

Innlegg av Lisbeth_eng »

kma skrev:Jah.... :mozilla_undecided:

hmm høres ut som ei jente da gitt :mozilla_laughing: hehe neida
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
-Marie-
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av -Marie- »

Lisbeth_eng skrev:
kma skrev:Jah.... :mozilla_undecided:

hmm høres ut som ei jente da gitt :mozilla_laughing: hehe neida
Ja, men da har vi jo funnet svaret på hva/hvem det var!

She devil :D
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links