Jeg er ny som sagt og vil bare spørre og dele litt,. Jeg var som sagt opptatt avalt dette rare tidligere men også nå. Men omtrent på samme alder ca 15-16 husker jeg at jeg lå i senga og var halvvåken, det stoppet en bil utenfor rekkehuset og jeg tenkte å nei, kommer det noen nå så tidlig. Da reiste det seg en mann utenlands opprinnelse( indre eller noe) med grålig kort sjekk grå bukse og gul jakke ,gikk bort til vinduet å ristet på hodet til meg og da sov jeg videre.
Jeg tenkte at det kunne være en hjelper, jeg ble ikke redd, men det kan jo være en drøm eller underbevistheten min?
en annen ting da var jeg 14 tror jeg. jeg var på vei hjem fra skolen å så huset våres. da ser jeg en person går inn ved inngangen ved boden ute. Jeg begynte å skynt meg for å rekke den som kom. Da jeg plutselig blir klar over at den jeg så var MEG SELV
Med samme grå ryggsekk og svart jakke. jeg ble forundret å litt redd å trodde jeg så syner, men ? Det skjedde , men hva det var vet jeg jo ikke helt da ; Skikkelig rart iallefall
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ hjelper ? og vardøger 2 eks
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Jun 2006 20:14
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Gjøvik