jeg er ny her, men ikke ukjent med temaet og de paranormale ting og lurer litt.
Da jeg var yngre var jeg veldig opptatt av det overnaturlige, og det ligger for meg enda. Men da kunne jeg føle og se ting som ikke var hyggelig og derfor har jeg sperret for den kanalen nå. Men driver med tarot da. Vel det jeg lurte på var.
To ganger sjedde dette på bussen av alle steder. Jeg ble svimmel ,mens jeg satt der og skikkelig kvalm, jeg følte at kroppen skled ut av meg og at jeg var utenfor, samtidig som jeg ikke så noe, bare følte og så ble dratt tilbake igjen. et par ganger skjedde dette og alltid på bussen , Var det en ut av kroppen opplevelse eller noe helt annet?
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ hva var det
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Jun 2006 20:14
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Gjøvik
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2005 15:13
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Det høres jo veldig ut som en ut av kroppen opplevelse, men vil heller tro at kroppen din prøver å fortelle deg noe. Kanskje kroppen din er i ferd med å bli mer mottakelig igjen, siden du har åpnet mer opp? Bare tenker litt høyt. Jeg ville ikke være redd for dette, kroppen din har en naturlig forklaring. Håper det hjalp litt og at du snart får noen mere svar selv.
Antall ord: 75
“I'm an illusion of your heart. A manifestation of your adolescent psyche.” – Haruko, FLCL
Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.
Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Jun 2006 21:42
- 18
- Lokalisering: Oslo
Er enig! I noen bøker står at forholdet mellom kroppen og sjel ligner et balansert sysetem ,hvor energi har begrenset bevegelse grenser. Grensene kan forandre seg gjennom perioder, eks noen ganger mann befinner seg mellom søvn og våkenhet.Kanskje kroppen din er i ferd med å bli mer mottakelig igjen, siden du har åpnet mer opp? Bare tenker litt høyt. Jeg ville ikke være redd for dette, kroppen din har en naturlig forklaring
Så take it easy, alt i orden :mozilla_smile:
Antall ord: 87
The truth is out there
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Mai 2005 22:22
- 19
- Blitt takket: 2 ganger
-
- Nybegynner
- 18
takk men..?
busssjuke kanksje det hehe det ejg tenkte på var i den forbindelsen som jeg var ute av kroppen slik jeg opplevde det så var jeg så svimmel og kvalm. blir man det ved slike oplevelser eller kanskje det var bare busssjuke? Dette var da jeg var ca 16, og ikke opplevd det etter, mulig jeg har sperret for ubevist,men det vet jeg ikke.
Antall ord: 64
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Mai 2005 22:22
- 19
- Blitt takket: 2 ganger
Tenkte bare det kunne være noe lignende som bilsjuke, så kalte det bussjuke. Men ja, jeg tror ikke en absolutt skal ty til det paranormale for en forklaring for en uforklarlig illebefindelse da det er utallige faktorer som påvirker oss fra inn og utsiden. Om en f.eks springer for å rekke bussen og det er fullt og tung luft inne der, så kan det jo få en til å føle seg litt rar.
Men siden du er her og spør om det, så har det jo tydeligvis åpnet deg litt for det paranormale
Men siden du er her og spør om det, så har det jo tydeligvis åpnet deg litt for det paranormale
Antall ord: 96
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
ja det har jo gjort det på en måte. Bare husker at det føltes som om jeg var ute av kroppen på en måte, fordi jeg ble sligsom sugd inn igjen. Men jeg tror som du sier at man skal være forsiktig med å tro at alt er overnaturlig. Andre ting i livet mitt har gitt meg mer bevis på det enn dette. Klem
Antall ord: 67
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Jan 2006 18:27
- 18
- Lokalisering: helgeland
heisann..jeg var på kurs her i høst å da lærte jeg at slike opplevelser som du beskriver er ganske normalt i den prosessen når man begynner å "åpne seg". hun forklarte at det går på balansesystemet med at ting skal på plass hvis du skjønner..har du prøvd å meditert å opplved det da? hvis ikke kan du jo prøve å meditere så kan det hende du får samme følelsen.??..bare en tanke :mozilla_smile:
Antall ord: 80
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Mar 2005 10:03
- 19
- Lokalisering: Trollheimen
ser ut som en naturlig årsak a dette du oppleve i bussen,mangel på søvn,stress,kvalm,mangel av nødvendige stoffer i kroppen din :mozilla_cool:
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Takk for svar, Ja det kan være bare fysisk eller at jeg var på vei til noe. Det er jo en stund siden dette nå ca 14 år så jeg husker ikke hel hvordan formen var. Bare husker opplevelsen. Jeg syns det er greit å være i egen kropp :mozilla_cool: så jeg tror ikke jeg skal forsøke det igjen. klem
Antall ord: 63
Hide post links |