Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.
Moderatorer:Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
Mjølnir skrev:Blir jo ikke 666. 06.06.2006 blir det. Greit nok at tallet 0 i de første sifferne er ingenting.
Men 2006 er jo bare 2000+6. " 06" Er forkortelsen.
Om noe uvanlig skulle skje på denne dagen så skal jeg spise tastaturet mitt
vis noe skjer vil eg se at noen har filma deg spisa tastaturet ditt som bevis. hehe
tviler sterkt på at noe skjer eg også..
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Mjølnir skrev:Blir jo ikke 666. 06.06.2006 blir det. Greit nok at tallet 0 i de første sifferne er ingenting.
hehe... Jeg tar ikke den sjansen... Men så spørs det hva du mener med uvanlig, da...
Dersom det skjer noe terror , kan jo det defineres som "uvanlig, avhengig av hvor det evt skjer...
Det er en dato som sikkert noen vil bruke for alt det er verdt, er jeg redd ...
( om det er verdt noe som helst annet enn en annen vanlig dag, da...
Det er jo ikke julaften, langfredag, eller noe slikt... )
hehe... Jeg tar ikke den sjansen... Men så spørs det hva du mener med uvanlig, da...
Dersom det skjer noe terror , kan jo det defineres som "uvanlig, avhengig av hvor det evt skjer...
Det er en dato som sikkert noen vil bruke for alt det er verdt, er jeg redd ...
( om det er verdt noe som helst annet enn en annen vanlig dag, da...
Det er jo ikke julaften, langfredag, eller noe slikt... )
mvh Asbjørn
finnes sikkert noen satanister eller over kristne som skal lage styr den dagen. vi får se. tiden vil visa
Evilja skrev:Satt på skulen og la plutselig merke til at det snart er 06.06.06. Djevelens tall...(?) Vil det skje nåke?!Hmmm... :mozilla_surprised: :mozilla_laughing:
Jepp......Satan vil krype opp av jorda og bite deg i rumpa!
Relansering av "The Omen" er nok det skumleste som skjer den dagen!
Det er ikke en relansering. Det er en nyinnspilling.
Husk å vask tastaturet først da, uffattelig kor mykje rusk og rask som havner ned mellom tastane. :mozilla_laughing:
Antall ord: 67
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence
Husk å vask tastaturet først da, uffattelig kor mykje rusk og rask som havner ned mellom tastane. :mozilla_laughing:
Hehe, jo det er mye rusk mellom tastene. Men tastatur vil nok ikke inngå i kostholdet mitt den dagen. Men tenk deg avisoverskriften i VG: "Person spiste eget tastatur 06.06.06"
Antall ord: 101
Universets evige kamp for å gjennvinne likevekt er fasinerende.
Atmi skrev:vi kan jo i grunn undersøke litt og se hva som skjedde 6.6.1906 og alle andre 6 år, skjedde ikke noe da så skjer vel ikke noe nå heller
Det skjedde sikker en hel masse på den dagen som for enkelte kunne fortone seg som et rent helvete. Det vil sikkert på denne dagen skje akkurat det samme.
:mozilla_cool:
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her