Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Telepati eller hva?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Apr 2005 14:58
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Sørlandet
Telepati eller hva?
Når et menneske dør, så kan av og til andre merke det på kroppen... F.eks så hørte min oldemor at datteren ropte om hjelp da hun ble myrdet, og datteren bodde i usa. Andre igjen kan f.eks kaldsvette og være skikkelig bekymret for dem føler noe er galt, og så finner en plutselig ut at noen nær dem er døde... Noen kan til og med vite hvem det er som er død før noen har fortalt det... Hvorfor? Er det en slags telepati?
Antall ord: 94
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
Re: Telepati eller hva?
vil mer kalle det eit slags bånd man har via folk man er glad i. når man da mister di så kjenner man at det båndet på en måte "kuttes". noen kjenner at noe er gale. noen føler mer detaljer.^Idril^ skrev:Når et menneske dør, så kan av og til andre merke det på kroppen... F.eks så hørte min oldemor at datteren ropte om hjelp da hun ble myrdet, og datteren bodde i usa. Andre igjen kan f.eks kaldsvette og være skikkelig bekymret for dem føler noe er galt, og så finner en plutselig ut at noen nær dem er døde... Noen kan til og med vite hvem det er som er død før noen har fortalt det... Hvorfor? Er det en slags telepati?
det er min mening vertfall
Antall ord: 146
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Jan 2006 18:27
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: helgeland
vet ikke va det er men har opplevd det mange ganger..hver gang noen jeg er gla i blir alvorlig syke el noe som gjør dem trist får jeg en grusom følelse i kroppen-som å være mørkredd på lysdagen..men er aldri sikker på hvem og hva det er..men med årene har jeg lært meg å lytte til kroppen når slikt skjer å da kan jeg få en følelse på hvem og hva det er..når mamman min fikk kreft skjønte jeg det å bare spurte hvor den var..men jeg varer også om det går bra el ikke..i begynnelsen trodde jeg at jeg holdt på å bli gal-men nå er jeg takknemlig for at e får beskje eller hva det nå er.
Antall ord: 134
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Dette "fenomenet" er egentlig ganske kjent, jeg har selv opplevet noe lignende nær meg...
( ikke meg personlig ).
Men jeg fikk vite av en nær meg at "ja der kjører ambulansen - Nå er det xxx... som er død..."
Og det stemte... Dette er endel år siden, jeg var ca 18, er litt mer nå.. .
Senere samme dag fikk vi beskjeden som bekreftet dødsfallet.
Slike bånd finnes veldig ofte mellom foreldre og barn, men også mellom folk som har en viss nærhet...
De som opplever slikt, registrerer somregel ikke dette på en måte som gjør at det kan bevises senere... Og det er derfor vanskelig å bevise.
Men mange kjenner til dette, og vet at det skjer.
Hvorfor og hvordan ? tja, ikke godt å si... Tankeoverføring, eller "besøk av ånden til den som dør " ?
mvh Asbjørn
( ikke meg personlig ).
Men jeg fikk vite av en nær meg at "ja der kjører ambulansen - Nå er det xxx... som er død..."
Og det stemte... Dette er endel år siden, jeg var ca 18, er litt mer nå.. .
Senere samme dag fikk vi beskjeden som bekreftet dødsfallet.
Slike bånd finnes veldig ofte mellom foreldre og barn, men også mellom folk som har en viss nærhet...
De som opplever slikt, registrerer somregel ikke dette på en måte som gjør at det kan bevises senere... Og det er derfor vanskelig å bevise.
Men mange kjenner til dette, og vet at det skjer.
Hvorfor og hvordan ? tja, ikke godt å si... Tankeoverføring, eller "besøk av ånden til den som dør " ?
mvh Asbjørn
Antall ord: 145
Hide post links |