Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderNes Kirkeruiner...hvem så vi?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Anny
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 13 Jul 2005 21:40
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Eidsvoll

Innlegg av Anny »

Jeg har kun været der på dagtid og jeg kunne ikke li at være der, føler ubehag, vil tro at stedet er ladet med negativ energi, men jeg ser ikke noget, kun føelser
Antall ord: 37
Et venligt ord et venligt ord
hvor gør det sjælen godt
som duggen på den tørre jord det lokker frem et blomster flor O tak for hvert et venlig ord
Ja for det mindste blot.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

opplevde noe rart når jeg var der sist. vi tittet nærmere på korset til den såkalte presten og hva får jeg se....... jo det står etternavnet Stub på korset. det er min familie og vi er de eneste som har det navnet.... det var litt ekkelt!!!
Antall ord: 51

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Trancecore
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Aug 2005 00:56
19
Lokalisering: Hvam

Innlegg av Trancecore »

Hmm, hvilket "kors" er det du prater om nå ?
Antall ord: 9
Godkjent Ordensvakt - Romerike Politidistrikt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av JUNE »

Trancecore skrev:Hmm, hvilket "kors" er det du prater om nå ?
det står to kors ved siden av hverandre rett etter at du kommer inn. til høyre liksom. det første du kommer til er det jeg mener. :)
Antall ord: 40

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av JUNE »

noen andre som har lest på de korsene eller?
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sjanna
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Aug 2005 01:48
19
Lokalisering: lørenskog

Innlegg av sjanna »

Det var litt ekkelt ja.......er d noe tur til nes eller lier snart eller??
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av JUNE »

blir vel snart en tur igjen. er jo så spennende. må ta med et brett da, og se om jeg kommer i kontakt med familien min....hehe
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NesKirkeRuiner
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Mai 2006 18:23
18
Lokalisering: Akershus

Innlegg av NesKirkeRuiner »

JUNE skrev:må bare spørre....... var finkenhagen en slem prest eller? kan virke sånn...

på den annen side... han hadde sagt til ei venninne av meg når hun var der at " hun måtte dra. ikke så lurt å være der....." :shock:

derfor lurer jeg bare litt....
Finkenhagen var ikke helt god. ettersom kona og hennes datter fra tildligre ekteskap plutselig ble sporløst borte. og hans egen datter.

Dem har ikke noe imot at du er der, bare kjør pent opp dit og dra rolig. ikke ta med deg noe eller forstyrr di.
Antall ord: 97
Ikke frykt det ukjente, respekter det..

Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NesKirkeRuiner
Nybegynner
Nybegynner
18

JUNE skrev:opplevde noe rart når jeg var der sist. vi tittet nærmere på korset til den såkalte presten og hva får jeg se....... jo det står etternavnet Stub på korset. det er min familie og vi er de eneste som har det navnet.... det var litt ekkelt!!!
Det korset tilhører ikke presten. det er den store gravstøtta ved ene inngangen som er hans. det står navnet hans på ene sida og navnet på kona på andre sida :mozilla_wink:
Antall ord: 88

Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Seraphim
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Nov 2005 22:36
19

Innlegg av Seraphim »

Er klar over at det er mange gamle poster her, men spør for det. Dere som sier det har vanket satanister der, bekreftet disse selv at de var det? Eller var det bare det at de hadde langt svart hår, svarte klær, pentagrammer og naglebelter? Da tviler jeg på at de var satanister (som noen sa, tror jeg ikke de holder til på sånne steder), heller bare black-metallere vil jeg tro. Vet at Nes Kirkeruiner er et populært sted for black metal-band å ta bandbilder/lage musikkvideoer. :)

Og dette med fantom-biler... hvorfor skulle gjenstander 'gå igjen'?? Får det ikke helt til å stemme... men har kanskje misforstått et eller annet :)

Og til trådstarter, skjønner ikke hvordan du tør å dra tilbake til stedet når du opplever så ubehagelige ting... jeg hadde holdt meg LANGT unna ihvertfall! :o Jeg har ikke opplevd noe der, men merker at jeg ikke får sånn kjempelyst til å dra dit igjen etter å ha lest alt dette. :mozilla_undecided:
Antall ord: 172

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NesKirkeRuiner
Nybegynner
Nybegynner
18

Seraphim skrev:Er klar over at det er mange gamle poster her, men spør for det. Dere som sier det har vanket satanister der, bekreftet disse selv at de var det? Eller var det bare det at de hadde langt svart hår, svarte klær, pentagrammer og naglebelter? Da tviler jeg på at de var satanister (som noen sa, tror jeg ikke de holder til på sånne steder), heller bare black-metallere vil jeg tro. Vet at Nes Kirkeruiner er et populært sted for black metal-band å ta bandbilder/lage musikkvideoer. :)

Og dette med fantom-biler... hvorfor skulle gjenstander 'gå igjen'?? Får det ikke helt til å stemme... men har kanskje misforstått et eller annet :)

Og til trådstarter, skjønner ikke hvordan du tør å dra tilbake til stedet når du opplever så ubehagelige ting... jeg hadde holdt meg LANGT unna ihvertfall! :o Jeg har ikke opplevd noe der, men merker at jeg ikke får sånn kjempelyst til å dra dit igjen etter å ha lest alt dette. :mozilla_undecided:
med satanister mener vi at vigrid rekruterer/døper folk der, har offring på alteret, liggi masse blod på alteret der ved flere tilfeller vi har vært der.. ikke bare satanister men oxo nynazister..
Antall ord: 209

Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Seraphim
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Nov 2005 22:36
19

Innlegg av Seraphim »

NesKirkeRuiner skrev:med satanister mener vi at vigrid rekruterer/døper folk der, har offring på alteret, liggi masse blod på alteret der ved flere tilfeller vi har vært der.. ikke bare satanister men oxo nynazister..
Men som du sier, Vigrid er nynazister, ikke satanister.. men men, skal ikke kverulere, bra er det uansett ikke... å drive med ofring er no forbanna tull :x
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ghost-Hunter
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Jun 2006 23:47
18

Innlegg av Ghost-Hunter »

er kirken åpen 24-timer i døgnet?
Antall ord: 8
.........

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NesKirkeRuiner
Nybegynner
Nybegynner
18

Seraphim skrev:
NesKirkeRuiner skrev:med satanister mener vi at vigrid rekruterer/døper folk der, har offring på alteret, liggi masse blod på alteret der ved flere tilfeller vi har vært der.. ikke bare satanister men oxo nynazister..
Men som du sier, Vigrid er nynazister, ikke satanister.. men men, skal ikke kverulere, bra er det uansett ikke... å drive med ofring er no forbanna tull :x
gikk litt fort for seg og satte alt inn i samma smørja
:mozilla_wink: hehe

mente at vigrid driver ved vannet og døper folk og ofrer oppe ved alteret.
det er oxo nynazister der oppe men veit ikke om di driver med offringer oxo :mozilla_wink:
Antall ord: 113

Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NesKirkeRuiner
Nybegynner
Nybegynner
18

Ghost-Hunter skrev:er kirken åpen 24-timer i døgnet?
ja, men det er ikke en kirke i den forstand lenger, bare ruiner. men under restaurering :mozilla_wink:
Antall ord: 29

Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links