Drømmer, NDO & ut av kroppenDrøm/Rar Ut-Av-Kroppen-Opplevelse

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Street_witch
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Mai 2006 05:24
18
Kjønn (valgfri): 110% gutt
Lokalisering: Kolbotn

Drøm/Rar Ut-Av-Kroppen-Opplevelse

Innlegg av Street_witch »

hei.. vil bare fortelle en drøm jeg hadde natt til lørdag og høre hva dere mener. jeg er ikke sikker på det kan være siden alt var i farger og jeg kunne bevege med sånn jeg ville.

drømmen begynte men at jeg gikk inn i et stort hus som det var mange barn som lekte i en slags labyrint. og når jeg gikk lengere inn i huset så kom det noe som gikk gjennom veggen, det var helt svart og begynte og jage meg, men de andre barna som var rundt meg så ikke ut til og merke noe selv om den/det var etter meg. hvis jeg løp under noe så ble det ødelagt av det som var etter meg.
senere i drømmen så hang jeg ned fra en stang og det som var etter meg sto under meg og prøvde og få tak i meg.. men det var noe som hindret den fra og gjøre det..
siden jeg så de andre barna falle ned rundt den og forsvant i et Rødt lys.

under drømmen(eller hva det var) så prøvde broren min og vekke meg, men jeg fikk ikke sagt noe og klarte heller ikke røre på meg og ble bare dratt tilbake i dømmen..

hva tror dere det kan være?
Antall ord: 230
2012, punktet hvor virkelighet og fantasi må møtes

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Marií
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Jan 2005 16:05
19

Re: Drøm/Rar Ut-Av-Kroppen-Opplevelse

Innlegg av Marií »

Street_witch skrev:hei.. vil bare fortelle en drøm jeg hadde natt til lørdag og høre hva dere mener. jeg er ikke sikker på det kan være siden alt var i farger og jeg kunne bevege med sånn jeg ville.

drømmen begynte men at jeg gikk inn i et stort hus som det var mange barn som lekte i en slags labyrint. og når jeg gikk lengere inn i huset så kom det noe som gikk gjennom veggen, det var helt svart og begynte og jage meg, men de andre barna som var rundt meg så ikke ut til og merke noe selv om den/det var etter meg. hvis jeg løp under noe så ble det ødelagt av det som var etter meg.
senere i drømmen så hang jeg ned fra en stang og det som var etter meg sto under meg og prøvde og få tak i meg.. men det var noe som hindret den fra og gjøre det..
siden jeg så de andre barna falle ned rundt den og forsvant i et Rødt lys.

under drømmen(eller hva det var) så prøvde broren min og vekke meg, men jeg fikk ikke sagt noe og klarte heller ikke røre på meg og ble bare dratt tilbake i dømmen..

hva tror dere det kan være?
Tror det var en vanlig drøm/ mareritt. En ekkel drøm, sådan
Antall ord: 247

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !