hei.. vil bare fortelle en drøm jeg hadde natt til lørdag og høre hva dere mener. jeg er ikke sikker på det kan være siden alt var i farger og jeg kunne bevege med sånn jeg ville.
drømmen begynte men at jeg gikk inn i et stort hus som det var mange barn som lekte i en slags labyrint. og når jeg gikk lengere inn i huset så kom det noe som gikk gjennom veggen, det var helt svart og begynte og jage meg, men de andre barna som var rundt meg så ikke ut til og merke noe selv om den/det var etter meg. hvis jeg løp under noe så ble det ødelagt av det som var etter meg.
senere i drømmen så hang jeg ned fra en stang og det som var etter meg sto under meg og prøvde og få tak i meg.. men det var noe som hindret den fra og gjøre det..
siden jeg så de andre barna falle ned rundt den og forsvant i et Rødt lys.
under drømmen(eller hva det var) så prøvde broren min og vekke meg, men jeg fikk ikke sagt noe og klarte heller ikke røre på meg og ble bare dratt tilbake i dømmen..
hva tror dere det kan være?
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Drøm/Rar Ut-Av-Kroppen-Opplevelse
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Mai 2006 05:24
- 18
- Kjønn (valgfri): 110% gutt
- Lokalisering: Kolbotn
Drøm/Rar Ut-Av-Kroppen-Opplevelse
Antall ord: 230
2012, punktet hvor virkelighet og fantasi må møtes
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Jan 2005 16:05
- 19
Re: Drøm/Rar Ut-Av-Kroppen-Opplevelse
Tror det var en vanlig drøm/ mareritt. En ekkel drøm, sådanStreet_witch skrev:hei.. vil bare fortelle en drøm jeg hadde natt til lørdag og høre hva dere mener. jeg er ikke sikker på det kan være siden alt var i farger og jeg kunne bevege med sånn jeg ville.
drømmen begynte men at jeg gikk inn i et stort hus som det var mange barn som lekte i en slags labyrint. og når jeg gikk lengere inn i huset så kom det noe som gikk gjennom veggen, det var helt svart og begynte og jage meg, men de andre barna som var rundt meg så ikke ut til og merke noe selv om den/det var etter meg. hvis jeg løp under noe så ble det ødelagt av det som var etter meg.
senere i drømmen så hang jeg ned fra en stang og det som var etter meg sto under meg og prøvde og få tak i meg.. men det var noe som hindret den fra og gjøre det..
siden jeg så de andre barna falle ned rundt den og forsvant i et Rødt lys.
under drømmen(eller hva det var) så prøvde broren min og vekke meg, men jeg fikk ikke sagt noe og klarte heller ikke røre på meg og ble bare dratt tilbake i dømmen..
hva tror dere det kan være?
Antall ord: 247
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |