Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderLier?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
skvetten
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Mai 2006 16:59
18

latterlig

Innlegg av skvetten »

olav moldestad skrev:
spissmusa skrev:har ikke vært her så lenge selv... men har lier har vært oppe utallige ganger bare siden jeg begynte å vanke her... lier må virkelig være spess...
Lier er ikke det verste stedet på jord, men det er mange som vil ødelegge seg på å oppsøke det stedet, for dert er flere villfarne sjeler som ikke er stedbundne og vil kunne henge seg på som personer som en klebeånd, og det vil føre til at personen som har vert der vil kunne få psykiske problem.
Har vert der en gang selv, og jeg kan ikke si at jeg kommer til å reise tilbake dit. Så jeg vil på det sterkeste anbefale dere å ligge unna det stedet.
Dette er det teiteste jeg har hørt!
Det er overhode ingen grunn til å tro at det er noe spøkelser på Lier. Jeg og vennene mine har overnattet der en natt for 2 år siden, og det var ikke det minste skummelt.

Tror dere som er redde for klebeånder har sett litt for mye på film. Kanskje en idè å ikke se The Ring alene, kanskje dere tisser i buksa! ;)

Dessuten, lier hadde ikke vært så skummelt hadde ikke alle skrytt det opp i skyene om hvor mye spøkelser det er der...

Dusjer du skikkelig etterpå så kleber spøkelsene av, og går ned i avløpet! :P
Antall ord: 235

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
RL-Crew
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Apr 2006 19:41
18

Re: latterlig

Innlegg av RL-Crew »

skvetten skrev:
olav moldestad skrev:
spissmusa skrev:har ikke vært her så lenge selv... men har lier har vært oppe utallige ganger bare siden jeg begynte å vanke her... lier må virkelig være spess...
Lier er ikke det verste stedet på jord, men det er mange som vil ødelegge seg på å oppsøke det stedet, for dert er flere villfarne sjeler som ikke er stedbundne og vil kunne henge seg på som personer som en klebeånd, og det vil føre til at personen som har vert der vil kunne få psykiske problem.
Har vert der en gang selv, og jeg kan ikke si at jeg kommer til å reise tilbake dit. Så jeg vil på det sterkeste anbefale dere å ligge unna det stedet.
Dette er det teiteste jeg har hørt!
Det er overhode ingen grunn til å tro at det er noe spøkelser på Lier. Jeg og vennene mine har overnattet der en natt for 2 år siden, og det var ikke det minste skummelt.

Tror dere som er redde for klebeånder har sett litt for mye på film. Kanskje en idè å ikke se The Ring alene, kanskje dere tisser i buksa! ;)

Dessuten, lier hadde ikke vært så skummelt hadde ikke alle skrytt det opp i skyene om hvor mye spøkelser det er der...

Dusjer du skikkelig etterpå så kleber spøkelsene av, og går ned i avløpet! :P
Du vet ikke hva du snakker om. Lier for 2 år siden var noe helt annet.
Antall ord: 253

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

jeg tok med meg ei venninne og dro til lier på onsdag. der var det fredelig nå. fikk ingen reaksjoner på noe som helst, noe jeg pleier å få. det var satt opp nye gjerder rundt alle byggene, men heller ikke nå er det vanskelig å gå inn for de som virkelig vil. vi holdt oss utenfor denne gangen.
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
mario andres
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 31 Mar 2005 10:03
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trollheimen

lier

Innlegg av mario andres »

Du SKVETTEN...
..du er ikke noe peilling kva du sier......skepsis...
ellers du hadde uflaks ellers hver hele gjengen drittfullt at husker ikke noka
du har ikke noe respekt for åndener eller noen,må du pass på
du veit aldri,hva finner du i neste hjørne av gata!
håper finner du en klebeånd en gang,som lærepeng :badgrin:
Antall ord: 61

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links