Dette skjedde for en 10-20 år siden om jeg husker riktig.
Onkeln til bestekompisen min og en til kar var ut på skitur. De var på vei mot ei hytte som lå ved et vann kalt "ørnevann". Det var utrolig dårlig vær, snøstorm ute, så det var vanskelig å ta seg frem. Plutselig så de 3 (eller 5, husker ikke helt) små skapninger som gikk på rekke ut på isen et stykke foran dem. Som sagt så var det et forferdelig vær, så var ikke tenkelig at det kunne være unger ute. Plutselig dannet skapningene en ring, for så å gå rundt i en sirkel.
Karene ble litt forskakket, og tok ikke sjansen på å gå videre (også pga det dårlige været), så de snudde og gikk tilbake.
Nå er jeg jævlig dårlig på å fortelle, men det var noe slikt som skjedde. Og dagen etter sto det i lokalavisen at en ufo var observert.
Noen synspunkter..? Noen som har opplevd noe lignende?
UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Liten historie
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Feb 2006 21:42
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Trondheim
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 07 Jan 2003 20:48
- 22
- Lokalisering: Sarpsborg
Det er nok mange på forumet som har opplevd slike historier som ikke er helt enkelt å sette fingeren på..
Takker for at du deler. Alltid like fint å høre at andre opplever også :mozilla_wink:
Takker for at du deler. Alltid like fint å høre at andre opplever også :mozilla_wink:
Antall ord: 35
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Mar 2005 10:03
- 19
- Lokalisering: Trollheimen
ufo
Merkelig har bodd i Trondhein i den perioden ,og har aldri hørt,eller så noe i avisen 

Antall ord: 18
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Feb 2006 21:42
- 19
- Lokalisering: Trondheim
Re: ufo
Hehe, er fra Kirkenes, så skjedde i de traktene, er også litt usikker på når det skjedde.mario andres skrev:Merkelig har bodd i Trondhein i den perioden ,og har aldri hørt,eller så noe i avisen
Antall ord: 39
Hide post links |