En nær venn av meg har en far som er healer. I dag fikk han et syn om at ufoer vil besøke oss mellom 8 og 10 i kveld
Med ladet kamera og ny kikkert skal vi ha ufosafari her. Skulle jeg få festet noe på kamera, vil dette havne på hjemmesiden vår (se signatur) før 24.00 i kveld.
En fortsatt fin dag til dere alle!
UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Besøk av UFO i kveld!?
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Des 2005 14:54
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Nordland
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Mar 2005 10:03
- 19
- Lokalisering: Trollheimen
Re: Besøk av UFO i kveld!?
i dont believeThonhaugen skrev:En nær venn av meg har en far som er healer. I dag fikk han et syn om at ufoer vil besøke oss mellom 8 og 10 i kveld
Med ladet kamera og ny kikkert skal vi ha ufosafari her. Skulle jeg få festet noe på kamera, vil dette havne på hjemmesiden vår (se signatur) før 24.00 i kveld.
Antall ord: 76
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Aug 2005 13:15
- 19
- Blitt takket: 1 gang
Håper det dukker opp noe da,bare du ikke blir så satt ut at du glemmer å ta bilder?
Uansett får dere kose dere mens dere venter i spenning.Det er vel halve moroa,ikke sant?
Uansett får dere kose dere mens dere venter i spenning.Det er vel halve moroa,ikke sant?
Antall ord: 37
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Jan 2005 13:56
- 19
- Kjønn (valgfri): Jente :)
- Lokalisering: Porsgrunn
Re: Besøk av UFO i kveld!?
Pleier han å ha mange syn han eller?Thonhaugen skrev:En nær venn av meg har en far som er healer. I dag fikk han et syn om at ufoer vil besøke oss mellom 8 og 10 i kveld
Antall ord: 80
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
har det skjedd noe enda eller? jeg ser ikke noen signatur.....
Antall ord: 11
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Des 2005 22:45
- 18
- Lokalisering: Bjerka, Nordland
Det ble noen få lysglimt fra sør, men ikke noe vi fikk festet på tape
Antall ord: 16
Spøkelsesdokumentaren blir produsert av Stalo Films:
http://www.stalo.org (online fra Fredag 28. April)
Tips? Send e-post til:
markus@websnacks.net
http://www.stalo.org (online fra Fredag 28. April)
Tips? Send e-post til:
markus@websnacks.net
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Jan 2005 13:56
- 19
- Kjønn (valgfri): Jente :)
- Lokalisering: Porsgrunn
Hmmm sørlys asså?Markus Thonhaugen skrev:Det ble noen få lysglimt fra sør, men ikke noe vi fikk festet på tape
Antall ord: 23
Hide post links |