Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerPendelen svarer ikke.

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
miss 24/7
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 197
Startet: 11 Des 2005 09:44
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: rogaland

Innlegg av miss 24/7 »

Heia skrev:
miss 24/7 skrev:
zaha skrev:hei igjen. går det an for meg, å foreksempel åpne et skriveprogram og be hjelperene mine svare meg sånn? har ikke helt følelsen for at det kommer til å fungere men, jeg har så lyst å prøve å "snakke" med en eller eventuelle flere hjelpere.
Hei,har prøvd noe lignende, men satt da med en blyant og et ark,og jeg var helt alene.
For og få en litt bedre stemmning så tente jeg et telys ( i en rund liten bolle med kun et lite hull på toppen ) satt og snakket høyt, som om jeg visste at det var noen dær, hadde en følelse av det ser du, men da jeg hadde sittet en stund og konsentrerte meg så ble jeg iskald og skjelven,lyset i den lille bollen flakket noe helt vilt,å kan tro jeg ble redd,kastet blyanten og heiv meg på telefonen for å få min venninde til å komme (turde ikke være alene ) jeg snakket med henne hele tiden til hun kom opp til meg......
Men jeg har aldir våget å prøve dette igjen , ble faktisk litt skremt...

Det kan jo være det hele var en innbilning , men jeg støtter meg til at det var noe annet... :mozilla_sealed:
Hvem tror du at det var, da?
Jeg tror at om jeg ikke hadde blitt så skremt av denne hendelsen så kunne jeg fått oppnådd det jeg ønsket..kontakt med en person fra den andre siden.
Men jeg fant denne hendelsen litt skremmende,i og med at jeg reagerte som jeg gjorde.
Å jeg vil neppe prøve dette igjen....tror jeg..
Jeg er selfølgelig veldig nyskjerri også, men litt for pysete vil jeg nå påstå.... :mozilla_laughing:

For å si dat på en annen måte, jeg følte nærværet, men jeg fikk ikke kontakt med vedkommende...
Antall ord: 317
Fantasien ble gitt oss mennesker som erstatning for det vi ikke er - den humoristiske sansen fikk vi til trøst for det vi er...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

miss 24/7 skrev:
Heia skrev:
miss 24/7 skrev:
zaha skrev:hei igjen. går det an for meg, å foreksempel åpne et skriveprogram og be hjelperene mine svare meg sånn? har ikke helt følelsen for at det kommer til å fungere men, jeg har så lyst å prøve å "snakke" med en eller eventuelle flere hjelpere.
Hei,har prøvd noe lignende, men satt da med en blyant og et ark,og jeg var helt alene.
For og få en litt bedre stemmning så tente jeg et telys ( i en rund liten bolle med kun et lite hull på toppen ) satt og snakket høyt, som om jeg visste at det var noen dær, hadde en følelse av det ser du, men da jeg hadde sittet en stund og konsentrerte meg så ble jeg iskald og skjelven,lyset i den lille bollen flakket noe helt vilt,å kan tro jeg ble redd,kastet blyanten og heiv meg på telefonen for å få min venninde til å komme (turde ikke være alene ) jeg snakket med henne hele tiden til hun kom opp til meg......
Men jeg har aldir våget å prøve dette igjen , ble faktisk litt skremt...

Det kan jo være det hele var en innbilning , men jeg støtter meg til at det var noe annet... :mozilla_sealed:
Hvem tror du at det var, da?
Jeg tror at om jeg ikke hadde blitt så skremt av denne hendelsen så kunne jeg fått oppnådd det jeg ønsket..kontakt med en person fra den andre siden.
Men jeg fant denne hendelsen litt skremmende,i og med at jeg reagerte som jeg gjorde.
Å jeg vil neppe prøve dette igjen....tror jeg..
Jeg er selfølgelig veldig nyskjerri også, men litt for pysete vil jeg nå påstå.... :mozilla_laughing:
Jeg skjønner at du ble paff og skremt, men tror du det var en hjelper eller tror du det kunne vært "hvemsomhelst"? Det er jo det som er litt spooky med hele opplegget; en vet jo ikke alltid hvem en har i den andre enden.
Antall ord: 347
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

zaha skrev:kan ikke bekrefte det du sier, for jeg har aldri klart å få kontakt med pendelen. prøvde i morges men det gikk ikke. har gått rundt med pendelen i lomma de 3 siste dagene..
Merkelig, det der....har du prøvd å bruke noe annet og sjekket at det funker?
Antall ord: 52
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
miss 24/7
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 197
Startet: 11 Des 2005 09:44
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: rogaland

Innlegg av miss 24/7 »

Heia skrev:
miss 24/7 skrev:
Heia skrev:
miss 24/7 skrev:
zaha skrev:hei igjen. går det an for meg, å foreksempel åpne et skriveprogram og be hjelperene mine svare meg sånn? har ikke helt følelsen for at det kommer til å fungere men, jeg har så lyst å prøve å "snakke" med en eller eventuelle flere hjelpere.
Hei,har prøvd noe lignende, men satt da med en blyant og et ark,og jeg var helt alene.
For og få en litt bedre stemmning så tente jeg et telys ( i en rund liten bolle med kun et lite hull på toppen ) satt og snakket høyt, som om jeg visste at det var noen dær, hadde en følelse av det ser du, men da jeg hadde sittet en stund og konsentrerte meg så ble jeg iskald og skjelven,lyset i den lille bollen flakket noe helt vilt,å kan tro jeg ble redd,kastet blyanten og heiv meg på telefonen for å få min venninde til å komme (turde ikke være alene ) jeg snakket med henne hele tiden til hun kom opp til meg......
Men jeg har aldir våget å prøve dette igjen , ble faktisk litt skremt...

Det kan jo være det hele var en innbilning , men jeg støtter meg til at det var noe annet... :mozilla_sealed:
Hvem tror du at det var, da?
Jeg tror at om jeg ikke hadde blitt så skremt av denne hendelsen så kunne jeg fått oppnådd det jeg ønsket..kontakt med en person fra den andre siden.
Men jeg fant denne hendelsen litt skremmende,i og med at jeg reagerte som jeg gjorde.
Å jeg vil neppe prøve dette igjen....tror jeg..
Jeg er selfølgelig veldig nyskjerri også, men litt for pysete vil jeg nå påstå.... :mozilla_laughing:
Jeg skjønner at du ble paff og skremt, men tror du det var en hjelper eller tror du det kunne vært "hvemsomhelst"? Det er jo det som er litt spooky med hele opplegget; en vet jo ikke alltid hvem en har i den andre enden.
Det var det som gjorde det litt skremmende, jeg vet ikke hvem jeg hadde med å gjøre,å var kansje redd at det ikke var noe bra siden jeg ble så redd.
Men jeg visste jo hvem jeg ville ha kontakt med, å det kan jo hende at det var denne personen, men reaksjonen min var så ille at jeg ikke våget mere...
har tengt på at det var den ukjente opplevelsen som skremte meg,å at det skal bare være sånn...jeg vet ikke...
egentlig skulle jeg ønsket at jeg var litt tøffere, for da er det mulig jeg hadde funnet ut av det...om det virkelig var noe eller om det kun var redselen som spillet meg et puss....
Antall ord: 471
Fantasien ble gitt oss mennesker som erstatning for det vi ikke er - den humoristiske sansen fikk vi til trøst for det vi er...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
zaha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 95
Startet: 19 Mai 2006 21:38
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sandnes, Rogaland

Innlegg av zaha »

nei har ikke gjort det, har lyst å prøve med ouija, men det er så mange villledende info om det. den ene sier nei og den andre sier at det ikke er noe farlig, så vet ikke hva jeg skal tro!
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

zaha skrev:nei har ikke gjort det, har lyst å prøve med ouija, men det er så mange villledende info om det. den ene sier nei og den andre sier at det ikke er noe farlig, så vet ikke hva jeg skal tro!
Det er igrunnen ikke noe bedre å drive med pendel hehe
Du tuner deg inn på en annen frekvens når du driver med alt dette, så i grunn er det ikke så stor forskjell. Jeg liker ikke ouija fordi jeg ble skremt av det som liten. Derfor bruker jeg mest kort, for det føler jeg er litt mindre farlig. Men en logger på noe uansett og kommer i kontakt med noen på andre frekvenser enn vanlig. Men for all del, føler du at du er kald nok i hodet til å prøve det, så gjør det. Ta bare forhåndsregler.
Antall ord: 146
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
zaha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 95
Startet: 19 Mai 2006 21:38
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sandnes, Rogaland

Innlegg av zaha »

har lyst å drive med pendelen, men vanskelig når den aldri fungerer :) :(
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Thonhaugen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 13 Des 2005 14:54
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordland

Innlegg av Thonhaugen »

Svaret er klart: Herren er sint på deg, og straffer deg! Gå i kirken 4 søndager på rad, så vil pendelen fungere.
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
zaha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 95
Startet: 19 Mai 2006 21:38
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sandnes, Rogaland

Innlegg av zaha »

kan godt være innbilning, før jeg la meg i går, ba jeg om å få en drøm. (husker ikke om det var om noe som kom til å skje eller om jeg spurte om å få en drøm om hjelperene mine) Uansett så drømte jeg om noen jeg kjenner som det også skjedde noe med. hva det var kan være det samme. kan dette ha vært drømmen jeg ba om? eller var det kansje bare tilfeldig?

takker
Antall ord: 83

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
zaha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 95
Startet: 19 Mai 2006 21:38
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sandnes, Rogaland

Innlegg av zaha »

aa
Antall ord: 1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links