Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderfikk jeg kontakt med bestefar?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
pusahh
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Mar 2006 17:12
18

fikk jeg kontakt med bestefar?

Innlegg av pusahh »

heei:) jo nå skal jeg fortelle.

jeg mistet bestefaren min for litt over et halv år siden. og jeg tenkte da at jeg skulle prøve å få kontakt med han på en måte. få vite om han hadde det bra og slike ting. så da skrev jeg først et brev til han, hvor jeg spurte om han hadde det bra og sånt. så satte jeg meg i en ring av hvite lys og brente brevet jeg hadde skrevet. dette er to dager siden jeg gjorde nå. og natt til igår så drømte jeg om bestefar. jeg drømte at han gikk rundt blandt meg og familien ute. han hadde på seg 17 mai sløyfe( det var ikke 17.mai, men er kanskje ett lite tegn på at han var blant oss på 17.mai? ), og bare smilte til meg under hele drømmen. ingen andre enn jeg visste at han var tilstede. var en ganske merkelig og stille drøm. føltes veldig virkelig.

kan det være hans måte å gi meg et svar på? eller hva tror dere?
takk for svar:)
Antall ord: 189

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Marií
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Jan 2005 16:05
19

Innlegg av Marií »

Det kan være at han dukket opp i drømmen din, men det kan også være at du drømte om han fordi du hadde prøvd å kontakte han og derfor tenkte på han. Kan også være underbevissthetens måte å fortelle bevisstheten din at han har det bra og er blant dere. Hva føler du selv?
Antall ord: 60

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
pusahh
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av pusahh »

Jeg føler selv at det var ganske virkelig. har drømt om han før også, og da våknet jeg av at noen holdt rundt meg. å det var han. kjente igjen klokken hans. men så sovnet jeg igjen. men den drømmen jeg hadde nå , natt til igår, den var så virkelig. jeg kunne faktisk føle nærheten av han. også når jeg våknet. kunne føle at han var her hos meg. ( jeg er også synsk, jeg kan føle når døde mennesker/ånder er hos meg og hva dem føler å slike ting) , og jeg følte hans nærhver og at han hadde det bra. skulle ønske jeg bare viste det sikkert.
Antall ord: 123

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Marií
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Jan 2005 16:05
19

Innlegg av Marií »

Du får spørre han, da ;)
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
pusahh
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av pusahh »

kanskje jeg gjør det;)
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Dette er bare noe du selv har svaret på og da gjelder det å stole på det du føler er riktig. Det er ikke lett, for det var med en liknende historie jeg meldte meg inn på forumet her for snart to år siden. I ettertid føler jeg vel at det var en fin drøm og lar muligheten for at det var kontakt stå åpen.
Antall ord: 67
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links