Dumme dama som bor i stallen min har begynt å slå seg vrang. Igjen.
Jeg kan godta det der med å flytte rundt på tingene mine, bråke og skremme hestene litt, men nå begynner ho å mase veldig.
Først kan jeg kanskje fortelle at hun som bor i stallen min heter Mia, og det var hun vi kjøpte huset vårt av. Relativt ung dame, veldig hyggelig og snill, men hun hadde kanksje ikke helt riktig frekvens på antennene sine, og var en smule ustabil. Eller gal om du vil. Hun hadde kanskje heller ikke helt peiling på økonomi, og da hun bygde stallen ble det litt mer underskudd enn det hun hadde håpet på, så de var nødt til å selge hele gården, eller småbruket rettere sagt. Hun og mannen flyttet til et lite hus, og Mia angret forferdelig på at de solgte. Hun regnet på det, og fant ut at de kunne flytte tilbake om de strammet budsjettet veldig inn. Det ville ikke vi, for vi trivdes veldig godt i det nye hjemmet vårt.
Et halvt år senere tok hun selvmord, uvisst hvorfor, men uka før hadde hun snakket om at hun savnet det gamle hjemmet sitt, eller vårt hjem rettere sagt.
I huset har jeg merket svært lite av denne dama, men i stallen er jeg ganske sikker på at det er henne som maser.Bla fordi hun var veldig nøye på enkelte ting når det gjaldt stallen, og om jeg glemmer noe av det, eller er sen med noe, er hun der med en gang og fikser det selv.
Tilbake til poenget. Nå driver hun altså og tar vekk stømmen i stallen. Hestene hennes har bestandig blitt satt på beite 20. mai, det samme har mine (vi har beite hjemme), men i år har været tilsagt noe annet. Om sommeren stenges stallen, all elektrisitet stenges av, og hele stallen blir vasket og malt. Men nå er det fire dager over tiden, og hun har begynt å kødde. Hun har også passet på å skremme hestene så de ikke tør gå inn i stallen, noe som er forferdelig irriterende.
Noen tips? Jeg trenger ingen utdriver e.l, for jeg har ikke noe i mot at hun er der, bare hun oppfører seg pent. Hvordan skal jeg få henne til å skjønne at JEG bestemmer over stallen, og ikke henne?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Dumme stall-spøkelset
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Jan 2006 15:38
- 18
- Lokalisering: Stord
Si det til henne!
Visst hun er grei,vill hun vell høre på deg?
Visst hun er grei,vill hun vell høre på deg?
Antall ord: 15
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Spennende iallefall :mozilla_laughing:
Men sikkert plagsomt og
Men sikkert plagsomt og
Antall ord: 8
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Mar 2005 10:03
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Trollheimen
gjennferd i stallen
så du er helt sikkert hva er problemet ditt.
først prøv du selv,med mye tro o i Guds navnt,at hu må skjerpe seg,må roe seg ned,sikkert likte ikke den nye stall,og er irritert sikkert.
hvis du får ikke noe forandring på saken da ....m å du ta kontakt med en Medium.
lykke til....håper at du får ro i stallen igjen snart!!!
først prøv du selv,med mye tro o i Guds navnt,at hu må skjerpe seg,må roe seg ned,sikkert likte ikke den nye stall,og er irritert sikkert.
hvis du får ikke noe forandring på saken da ....m å du ta kontakt med en Medium.
lykke til....håper at du får ro i stallen igjen snart!!!
Antall ord: 71
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Jan 2005 13:56
- 19
- Kjønn (valgfri): Jente :)
- Lokalisering: Porsgrunn
- Blitt takket: 1 gang
Re: Dumme stall-spøkelset
Du får bare være bestemt da! Å fortell henne at nå er det du som er sjefen i stallen. Hun solgte til dere, så nå får hun holde fred.. Om ikke må du gå til anskaffelse av et Medie, som kan føre henne bort derfra og utestenge henne for livstid..HellsAngel skrev:Dumme dama som bor i stallen min har begynt å slå seg vrang. Igjen.
Jeg kan godta det der med å flytte rundt på tingene mine, bråke og skremme hestene litt, men nå begynner ho å mase veldig.
Først kan jeg kanskje fortelle at hun som bor i stallen min heter Mia, og det var hun vi kjøpte huset vårt av. Relativt ung dame, veldig hyggelig og snill, men hun hadde kanksje ikke helt riktig frekvens på antennene sine, og var en smule ustabil. Eller gal om du vil. Hun hadde kanskje heller ikke helt peiling på økonomi, og da hun bygde stallen ble det litt mer underskudd enn det hun hadde håpet på, så de var nødt til å selge hele gården, eller småbruket rettere sagt. Hun og mannen flyttet til et lite hus, og Mia angret forferdelig på at de solgte. Hun regnet på det, og fant ut at de kunne flytte tilbake om de strammet budsjettet veldig inn. Det ville ikke vi, for vi trivdes veldig godt i det nye hjemmet vårt.
Et halvt år senere tok hun selvmord, uvisst hvorfor, men uka før hadde hun snakket om at hun savnet det gamle hjemmet sitt, eller vårt hjem rettere sagt.
I huset har jeg merket svært lite av denne dama, men i stallen er jeg ganske sikker på at det er henne som maser.Bla fordi hun var veldig nøye på enkelte ting når det gjaldt stallen, og om jeg glemmer noe av det, eller er sen med noe, er hun der med en gang og fikser det selv.
Tilbake til poenget. Nå driver hun altså og tar vekk stømmen i stallen. Hestene hennes har bestandig blitt satt på beite 20. mai, det samme har mine (vi har beite hjemme), men i år har været tilsagt noe annet. Om sommeren stenges stallen, all elektrisitet stenges av, og hele stallen blir vasket og malt. Men nå er det fire dager over tiden, og hun har begynt å kødde. Hun har også passet på å skremme hestene så de ikke tør gå inn i stallen, noe som er forferdelig irriterende.
Noen tips? Jeg trenger ingen utdriver e.l, for jeg har ikke noe i mot at hun er der, bare hun oppfører seg pent. Hvordan skal jeg få henne til å skjønne at JEG bestemmer over stallen, og ikke henne?
Ehhh eller noe i den duren der
Antall ord: 466
Hide post links |
Du sier du trenger ingen utdriver. Nei, men det gjør hun! Ingen fortjener å bli hengende igjen i denne dimensjonen når de egentlig skal over og fortsette prosessen der. Så hjelp henne over!
Antall ord: 34
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Nov 2005 03:14
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo, Helsfyr
Det at hun ikke klarer å komme over selv er bare en teori. Akkurat på samme linje som noen mener at de fint kan komme seg over av seg selv dersom de ønsker det og at det er feil å tvinge noen over på "den andre siden".Sparrow skrev:Du sier du trenger ingen utdriver. Nei, men det gjør hun! Ingen fortjener å bli hengende igjen i denne dimensjonen når de egentlig skal over og fortsette prosessen der. Så hjelp henne over!
Antall ord: 81
Life is cruel, why should the afterlife be any different?
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Jeg er enig der.Kansje hun vill være der,og da bør hun vell få lov til det?BMFLEX skrev:Det at hun ikke klarer å komme over selv er bare en teori. Akkurat på samme linje som noen mener at de fint kan komme seg over av seg selv dersom de ønsker det og at det er feil å tvinge noen over på "den andre siden".Sparrow skrev:Du sier du trenger ingen utdriver. Nei, men det gjør hun! Ingen fortjener å bli hengende igjen i denne dimensjonen når de egentlig skal over og fortsette prosessen der. Så hjelp henne over!
Men si til henne at nå er et du som bestemmer,og at hun får holde fred
Antall ord: 121
Hide post links |