Nårti går neste episode da?Dan skrev:... så kan jeg fortelle at Åndenes Makt reprisene har startet på TV Norge.
Episode 2 i dag klokken 00:05
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ For de som ikke har oppdaget det ennå ...
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Feb 2006 18:37
- 18
Re: For de som ikke har oppdaget det ennå ...
Antall ord: 29
Lill
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Feb 2006 18:37
- 18
åå.. da fær et på hytta /: skiptParalei.. skrev:sikkert i dag..
Antall ord: 12
Lill
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Aug 2005 13:15
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Blitt takket: 1 gang
Denne episoden var fra et vertshus i Trondheim.Der var det mye uro,spesielt i 2.etg.
En ung kvinne som Lena R..(Husker ikke etternavnet nå,Sverige) mente kunne ha mistet barnet sitt i sykdom bare ett år gammel.Derfor vandret kvinnen mye frem og tilbake.
Videre en mann hun mente hadde eid huset på 1800-tallet,noe med overtakelse av
eierskiftet.Likte å ha orden,kontroll.
Siste damen befant seg i 1 etg. i baren:Lena R mente dette kan ha vært et kjøkken og at damen jobbet der.
Hun fikk "bli igjen",de to andre ble sendt over til lyset...Ble helt rørt jeg.(Men det skal ikke så mye til.)
Vet ikke når neste episode går.
En ung kvinne som Lena R..(Husker ikke etternavnet nå,Sverige) mente kunne ha mistet barnet sitt i sykdom bare ett år gammel.Derfor vandret kvinnen mye frem og tilbake.
Siste damen befant seg i 1 etg. i baren:Lena R mente dette kan ha vært et kjøkken og at damen jobbet der.
Hun fikk "bli igjen",de to andre ble sendt over til lyset...Ble helt rørt jeg.(Men det skal ikke så mye til.)
Antall ord: 124
Hide post links |
Det har jeg sett, dårlig episode..snowfall skrev:Denne episoden var fra et vertshus i Trondheim.Der var det mye uro,spesielt i 2.etg.
Antall ord: 133
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Jan 2006 15:38
- 18
- Lokalisering: Stord
Nei,den var spennende
Men har hørt snakk om at det har blitt uro der igjenn...At de kom tilbake etter en stund
Men har hørt snakk om at det har blitt uro der igjenn...At de kom tilbake etter en stund
Antall ord: 24
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Aug 2005 13:15
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Blitt takket: 1 gang
LOL...dårlig episode,hva er en god episode da?
Men tenker du på spenning så det holder,ja da er det ingenting som slår Paranormal,nei.
Men tenker du på spenning så det holder,ja da er det ingenting som slår Paranormal,nei.
Antall ord: 28
Hide post links |
Jeg synes den episoden med hun danske, hun er medlem her inne men jeg husker ikke hva hun heter (Anne?), den var kjekksnowfall skrev:LOL...dårlig episode,hva er en god episode da?
Kjeeeeeeeeeempe spennende....
Antall ord: 55
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Jan 2006 15:38
- 18
- Lokalisering: Stord