Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerPendelen svarer ikke.

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

myggefant
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 21 Nov 2005 00:04
18

Innlegg av myggefant »

Du må spørre hardere, du må være sur mot den på en måte. Først da får du se at den virkelig får ræva i gir.
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

myggefant skrev:Du må spørre hardere, du må være sur mot den på en måte. Først da får du se at den virkelig får ræva i gir.
Javel? Er det din strategi? Interessant. Sikker på at den ikke blis sur og lyver med vilje da?
;)
Antall ord: 52
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
GhostFace
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 41
Startet: 30 Apr 2006 15:04
18

Innlegg av GhostFace »

Heia skrev:
myggefant skrev:Du må spørre hardere, du må være sur mot den på en måte. Først da får du se at den virkelig får ræva i gir.
Javel? Er det din strategi? Interessant. Sikker på at den ikke blis sur og lyver med vilje da?
;)
ja jeg tenkte også det ville skje noe sånt..

pendelen skal vel være kompisen din? :)
Antall ord: 71

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
myggefant
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 21 Nov 2005 00:04
18

Innlegg av myggefant »

ifølge min strategi skal den bli såpass ydmyket at den prøver hardt å bli venn med deg igjen :)
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 580
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av Lone »

Heia skrev:
Lone skrev:For å si det sånn.. det er ikke den eneste pendelen som ikke lystrer. Min har blitt til pynt :mozilla_tongue: :D
Har du ikke oppdratt pendelen din, altså?
Jeg tror de aller fleste bruker dem som pynt etterhvert :D
Hehe alle tips om oppdragelse mottas med takk. Ja om du har noe da :mozilla_cool:
Antall ord: 56
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
23
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 37
Startet: 20 Mai 2006 14:26
18

Innlegg av 23 »

Ikke vær streng mot pendelen, vær snill som ett lam.
Du skal prate rolig til pendelen, du må bare prøve og prøve... IKKE SKRIK TIL DEN bare vær snill mot den.


HUSK! Det er din venn ;)
Antall ord: 41
Det du ikke ser er der et sted.
Noen ser det andre ser det ikke, men om det er der så ser det på deg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
23
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 37
Startet: 20 Mai 2006 14:26
18

Innlegg av 23 »

Om det tar lang tid for den og svar deg, så kommer det forhåpentligvis en dag.
Når jeg sitter med min pendel har jeg den imellom hendene osv for og prøve få bedre kontakt med den.
Jeg føler at jeg har god kontakt med min pendel :)

Lykke til! :D
Antall ord: 52
Det du ikke ser er der et sted.
Noen ser det andre ser det ikke, men om det er der så ser det på deg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
zaha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 95
Startet: 19 Mai 2006 21:38
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sandnes, Rogaland

Innlegg av zaha »

takk skal du ha. snakkes på msn :)
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
myggefant
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 21 Nov 2005 00:04
18

Innlegg av myggefant »

zaha skrev:takk skal du ha. snakkes på msn :)
bare hyggelig, snakkes ja ;);)
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
chrishnoa
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 249
Startet: 15 Aug 2004 20:55
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: hedmark

Innlegg av chrishnoa »

zaha skrev:funker den bra? vil det ha noe å si om den skifter eier? har hørt at pendelen din bare skal brukes av deg? men men

skal tenke over det
jeg har ikek brukt den selv, jeg kjøpte den fordi jeg synes den var pen, men jeg bruker bare en av pendlene mine uansett. jeg har tilsammen tre stykker. en i bergkrystall, metall og den ametysten. men jeg bruker bare den i berg krystall. de andre to er liksom bare til pynt. men jeg skal begynne å ta i bruk den i metall og. jeg har liksom ikke noen dragning til den i ametyst... ikke noe vits i å ha den da synes jeg
Antall ord: 114
i dont suffer from insanity, i enjoy every minute of it!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
zaha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 95
Startet: 19 Mai 2006 21:38
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sandnes, Rogaland

Innlegg av zaha »

hei igjen. går det an for meg, å foreksempel åpne et skriveprogram og be hjelperene mine svare meg sånn? har ikke helt følelsen for at det kommer til å fungere men, jeg har så lyst å prøve å "snakke" med en eller eventuelle flere hjelpere.
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Aldri prøvd, men de svarer jo igjennom deg via pendelen, så det går nok. Lykke til!
Antall ord: 18
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
zaha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 95
Startet: 19 Mai 2006 21:38
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sandnes, Rogaland

Innlegg av zaha »

kan ikke bekrefte det du sier, for jeg har aldri klart å få kontakt med pendelen. prøvde i morges men det gikk ikke. har gått rundt med pendelen i lomma de 3 siste dagene..
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
miss 24/7
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 197
Startet: 11 Des 2005 09:44
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: rogaland

Innlegg av miss 24/7 »

zaha skrev:hei igjen. går det an for meg, å foreksempel åpne et skriveprogram og be hjelperene mine svare meg sånn? har ikke helt følelsen for at det kommer til å fungere men, jeg har så lyst å prøve å "snakke" med en eller eventuelle flere hjelpere.
Hei,har prøvd noe lignende, men satt da med en blyant og et ark,og jeg var helt alene.
For og få en litt bedre stemmning så tente jeg et telys ( i en rund liten bolle med kun et lite hull på toppen ) satt og snakket høyt, som om jeg visste at det var noen dær, hadde en følelse av det ser du, men da jeg hadde sittet en stund og konsentrerte meg så ble jeg iskald og skjelven,lyset i den lille bollen flakket noe helt vilt,å kan tro jeg ble redd,kastet blyanten og heiv meg på telefonen for å få min venninde til å komme (turde ikke være alene ) jeg snakket med henne hele tiden til hun kom opp til meg......
Men jeg har aldir våget å prøve dette igjen , ble faktisk litt skremt...

Det kan jo være det hele var en innbilning , men jeg støtter meg til at det var noe annet... :mozilla_sealed:
Antall ord: 209
Fantasien ble gitt oss mennesker som erstatning for det vi ikke er - den humoristiske sansen fikk vi til trøst for det vi er...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

miss 24/7 skrev:
zaha skrev:hei igjen. går det an for meg, å foreksempel åpne et skriveprogram og be hjelperene mine svare meg sånn? har ikke helt følelsen for at det kommer til å fungere men, jeg har så lyst å prøve å "snakke" med en eller eventuelle flere hjelpere.
Hei,har prøvd noe lignende, men satt da med en blyant og et ark,og jeg var helt alene.
For og få en litt bedre stemmning så tente jeg et telys ( i en rund liten bolle med kun et lite hull på toppen ) satt og snakket høyt, som om jeg visste at det var noen dær, hadde en følelse av det ser du, men da jeg hadde sittet en stund og konsentrerte meg så ble jeg iskald og skjelven,lyset i den lille bollen flakket noe helt vilt,å kan tro jeg ble redd,kastet blyanten og heiv meg på telefonen for å få min venninde til å komme (turde ikke være alene ) jeg snakket med henne hele tiden til hun kom opp til meg......
Men jeg har aldir våget å prøve dette igjen , ble faktisk litt skremt...

Det kan jo være det hele var en innbilning , men jeg støtter meg til at det var noe annet... :mozilla_sealed:
Hvem tror du at det var, da?
Antall ord: 220
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links