Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ åndenes leve"år"
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Nei jeg tror ikke det er noen regel på det. Vi er jo alle ånder i menneskelige kropper, og lengden på våre menneskeliv, og på åndetilværelsen mellom varierer ut i fra hva vi selv ønsker og har behov for tror jeg. Akkurat når det gjelder gjenferd så er jo dette ånder som, når de går over nekter å gi slipp på sin menneskelige bevissthet, redde for å "dø" og så videre, og derfor er det vanskelig for dem å komme videre uten hjelp. Derfor synes jeg det er ganske egoistisk å "la et spøkelse få bli" fordi det ikke akkurat er plagsomt eller farlig! Disse sjelene fortjener hjelp til å komme videre i sin utvikling, så jeg håper de som har evne til det hjelper flest mulig over. :mozilla_laughing:
Antall ord: 132
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Ja, det er nesten så en kan glede seg, ikke sant?Asbjørn skrev: Og jeg regner med at mange kommer til å le når de ser hva de har funnet på i dette livet...
Heldigvis har jeg en brukbar selvironi ;-) ehhe
Antall ord: 42
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Hide post links |
Jeg og hun jeg bor sammen med har fundert litt. Har jo hørt at du planlegger hvert liv på andre siden før du kommer ned. Heh... Livene våre ble nok planlagt under et fuktig barbesøk har vi kommet fram til! Ingen vettig, edru person lager de greiene her med vilje??
Antall ord: 54
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Jeg tror vi har veldig sær humor når vi er på den andre siden....Sparrow skrev:Jeg og hun jeg bor sammen med har fundert litt. Har jo hørt at du planlegger hvert liv på andre siden før du kommer ned. Heh... Livene våre ble nok planlagt under et fuktig barbesøk har vi kommet fram til! Ingen vettig, edru person lager de greiene her med vilje??
Antall ord: 72
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
~Lao Tzu
Hide post links |