Nå trekker jeg den tilbakeToadii skrev:
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Sender naboene hjem.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Apr 2006 19:41
- 18
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Apr 2006 12:11
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Akershus
kunne sikkert ha diskutert med deg om det hadde vært et emne jeg hadde snøring på, men når man ikke har peiling på en ting så er det vel best å holde munn og heller følge med i håp om å lære noe eller forstå litt mer mener jeg da. og nei, jeg syns ikke det er riktig å drive ut hverken ånder eller mennesker etter hva jeg forstår i dag. men hva vet jeg egentlig? ingenting! :mozilla_smile:RL-Crew skrev:Synes igrunn ikke at dette er så veldig provoserende.spissmusa skrev:jo, men gidder ikke bry meg med en provokasjon som jeg ikke anser meg gjeldende i... i og med at jeg ikke fordriver verken ånder eller mennesker... :mozilla_wink:RL-Crew skrev:Ingen som foreløpig har tatt hintet da.
Men det er klart at jeg ville hatt større suksess hvis jeg hadde laget tråder om andre ting.
Antall ord: 157
søker vi guds ord der vi boltrer oss i syndens gods.
med bibelen til hjertet,
på vandring tekkes vi djevelens fristelser
skrevet av... -meg
med bibelen til hjertet,
skrevet av... -meg
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
men jeg kan sikkert ta en diskusjon om og hvis den dagen kommer hvor jeg forstår mer... :mozilla_wink:
Antall ord: 20
med bibelen til hjertet,
skrevet av... -meg
med bibelen til hjertet,
skrevet av... -meg
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Apr 2006 19:41
- 18
Jeg vet ikke noe mer enn andre, jeg bare later som.spissmusa skrev:men jeg kan sikkert ta en diskusjon om og hvis den dagen kommer hvor jeg forstår mer... :mozilla_wink:
Antall ord: 33
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
sikkert ok for deg, men jeg ønsker ikke å tilegne meg kunnskap eller erfaring jeg ikke har. jeg har selv "gjester" i huset, men har aldri hatt noe ønske om å utdrive dem fordi de ikke plager meg eller familien. derfor blir dette en problemstilling jeg ikke egentlig har satt meg noe inn i.RL-Crew skrev:Jeg vet ikke noe mer enn andre, jeg bare later som.spissmusa skrev:men jeg kan sikkert ta en diskusjon om og hvis den dagen kommer hvor jeg forstår mer... :mozilla_wink:
Antall ord: 88
med bibelen til hjertet,
skrevet av... -meg
med bibelen til hjertet,
skrevet av... -meg
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Feb 2005 19:22
- 19
- Lokalisering: In a galaxy far, far away!
Vel... du plager meg med ditt nærvær, hva skal jeg så finne på for å bli kvitt deg ?RL-Crew skrev:Altså, de plager meg med sitt nærvær, trenger jeg noe bede grunn enn det?Silmarill skrev:Jeg syntes kansje at man må prioritere de som er i livet, som vi vet at eksisterer!RL-Crew skrev:Så du mener det er bedre å sende ånder til andre dimensjoner enn å sende innvandrere hjem igjen?lost skrev:Mine spirituele evner sier meg at det er ufine holdninger ovenfor våre nye landsmenn her.. RL-crew?
Menge vil vel si at ånder ikke eksisterer, fordi man ikke har noen bevis på dems eksistens!
Jeg syntes man bør sjekke bakgrunnen til "naboene" før man mener at de skal sendes hjem!
Antall ord: 131
"initative comes to thems that wait!"
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Jan 2005 12:54
- 19
- Lokalisering: one bedroom apartment
Antall ord: 0
Stuttering, get it out, try to say something
Sending me out of my mind
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Des 2005 21:35
- 19
- Blitt takket: 4 ganger
Dei som påstår dei kan drive ut ånder/gjenferd, burde ikkje ha problem med å drive ut folk enten det er innvandrere eller ikkje. Men det er vel med dette som med mangt anna, oppskrytt og tilpassa kvart egenrådige individs egenutvikla evne.
Antall ord: 44
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence
we might just infect those around us
with intelligence
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Apr 2006 15:04
- 18
Family GUY eier jo!! har snart alle sesongene på datan men men..
hvis du prøver å få de til å flytte er det jo bare å drive dem til vanvidd? du liker tegneserier tydeligvis så ta non tips ifra Ned Flanders..
hvis ikke kan du bare be dem være litt mer stille når de bråker?...?
hvis du prøver å få de til å flytte er det jo bare å drive dem til vanvidd? du liker tegneserier tydeligvis så ta non tips ifra Ned Flanders..
hvis ikke kan du bare be dem være litt mer stille når de bråker?...?
Antall ord: 56
Hide post links |
Jeg prøver som bare det å utvandre fra Norge jeg men det er jaggu ikke lett det heller, til og med prøvd å påføre meg selv leddgikt gitt
Antall ord: 30
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Du får gifte deg med en egypter :mozilla_wink:Sparrow skrev:Jeg prøver som bare det å utvandre fra Norge jeg men det er jaggu ikke lett det heller, til og med prøvd å påføre meg selv leddgikt gitt
Antall ord: 42
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Jan 2005 12:54
- 19
- Lokalisering: one bedroom apartment
haha... eller enda en.....Heia skrev:Du får gifte deg med en egypter :mozilla_wink:Sparrow skrev:Jeg prøver som bare det å utvandre fra Norge jeg men det er jaggu ikke lett det heller, til og med prøvd å påføre meg selv leddgikt gitt
Antall ord: 48
Stuttering, get it out, try to say something
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Har jeg gått glipp av noe nå igjen? Gift med den lille hjelper'n eller?Sprint skrev:haha... eller enda en.....Heia skrev:Du får gifte deg med en egypter :mozilla_wink:Sparrow skrev:Jeg prøver som bare det å utvandre fra Norge jeg men det er jaggu ikke lett det heller, til og med prøvd å påføre meg selv leddgikt gitt
Antall ord: 66
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
~Lao Tzu
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Mai 2006 18:23
- 18
Kan jo bare ta igjenn med samme mynt.. eller 10x værre pleier jeg å gjøre.. hehe
funker med nabo'n da di er på dritt fylla og står på terrasen og krangler, lukker opp alt som heter vinduer og dører som er rettet mot dem og skrur opp musikken på full guffe i 2 min, så skrur du av og skriker HOLD KJEFT!!!! for alt lungene dine orker og makter hehe
funker med nabo'n da di er på dritt fylla og står på terrasen og krangler, lukker opp alt som heter vinduer og dører som er rettet mot dem og skrur opp musikken på full guffe i 2 min, så skrur du av og skriker HOLD KJEFT!!!! for alt lungene dine orker og makter hehe
Antall ord: 74
Ikke frykt det ukjente, respekter det..
Hide post links |