Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHjelper?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

whippy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 20 Mai 2006 14:18
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hamar

Hjelper?

Innlegg av whippy »

Altså, jeg er ikke helt sikker på om dette er rett sted å skrive jeg, men prøver uansett.

For fem år siden flyttet vi til et hus, vi trivdes veldig der og jeg fikk soverom i kjelleren. Jeg bodde i det soverommet i 3 år før jeg flyttet til et større soverom, også i kjelleren. Men, der bodde jeg bare i to uker pga en hendelse jeg hadde en natt.

Jeg bråvåknet en natt og så ut i kjellerstua gjennom døra mi, der står det noe som lignet en engel, HELT hvitt rundt, som om hun sto foran solen. Svarte skarpe kanter som formet henne, og helt mørk ellers også, altså svart-hvitt på en måte, jeg ble så blendet av lyset bak så man så bare formen av henne mens kroppen og resten var mørkt.

Jeg flyttet ut fra dette rommet dagen etter, opp i første etg. Så flyttet mamma'n og hennes kjæreste ned på dette rommet, og kjæresten til mamma dør to uker senere.

Jeg har gjort en liten research angående det huset og det viser seg at de 6 siste familiene som har bodd der, er det èn person som har dødd der. Vi solgte huset kort tid etter til noen dansker, de rakk å bo der i 3 uker (!!) før kvinnen i huset døde. :mozilla_sealed:

Nå har det flyttet enda en ny familie inn og de har malt huset svart, altså, svart svart! Hehe! Ikke mørke blått eller noe, men helt plain svart.

Det jeg lurte på var om det var "min hjelper" som "skremte" meg vekk fra rommet mitt? Dette er nå 3 år siden forresten.

Mvh
Antall ord: 290

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
23
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 37
Startet: 20 Mai 2006 14:26
18

Innlegg av 23 »

Det er ganske så sprøtt, men er ikke umulig at det var din hjelper som har fått deg ut av dette rommet.
Da burde du sjekke ut om de personene som har dødd i det huset om de bodde på det samme rommet som du.
Antall ord: 48
Det du ikke ser er der et sted.
Noen ser det andre ser det ikke, men om det er der så ser det på deg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
GhostFace
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 41
Startet: 30 Apr 2006 15:04
18

Innlegg av GhostFace »

hvordan dødd da? hjertet har bare stoppa?
prøv å finn ut mer om huset!
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
GhostFace
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 41
Startet: 30 Apr 2006 15:04
18

Innlegg av GhostFace »

hvordan dødd da? hjertet har bare stoppa?
prøv å finn ut mer om huset!
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
whippy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 20 Mai 2006 14:18
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hamar

Innlegg av whippy »

GhostFace skrev:hvordan dødd da? hjertet har bare stoppa?
prøv å finn ut mer om huset!
Hjerte attack. :mozilla_frown:
Alt skjedde liksom så fort, ene dagen oppdaget vi at det kom endel maur inn fra vinduet + gulvet i hjørnene på rommet, så spraya dem rommet. Så så jeg den engelen (så veldig ut som en engel som hang med hodet & vingene) utenfor rommet som gjorde at jeg flytta opp, akkurat som om noen ikke ville at jeg skulle flytte. Maurene kom aldri igjen uten at vi tettet noen steder, ble sprayet en gang for midlertidig effekt. Har skjedd endel rart i huset som f.eks. jeg satt å spilte gitar, så gikk jeg ut av rommet, så begynte gitaren å spille av seg selv (jeg hadde skrudd av forsterken, men det kom lyd fra den) så kikket jeg bort på gitaren da, mens jeg sto i døråpningen, og da blinka det "Good bye" på stereoen. Det står det når man skrur den av, men det sto jo ikke på, så blinker det ikke egentlig, bare står det i 2 sek før den skrur seg av.
Poltergeist? Engel?

Tjohei, mvh! Always :mozilla_wink:
Antall ord: 199

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
mario andres
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 134
Startet: 31 Mar 2005 10:03
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trollheimen

spøkelse

Innlegg av mario andres »

Hvor gamme er du?hele historien,høres virkelig til grøsser....kunne du forteller hvorhen ligger dette hus...kansje noen her,på paranormal kan være veldig interesert å filme eller tar bilder av stedet og hjelpe deg!!!lykke til :)
Antall ord: 40

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
whippy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 20 Mai 2006 14:18
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hamar

Re: spøkelse

Innlegg av whippy »

mario andres skrev:Hvor gamme er du?hele historien,høres virkelig til grøsser....kunne du forteller hvorhen ligger dette hus...kansje noen her,på paranormal kan være veldig interesert å filme eller tar bilder av stedet og hjelpe deg!!!lykke til :)
Jeg blir 19 i juli. :mozilla_cool:
Ellers så ligger dette huset i Stange kommune, nærheten av Hamar. Men legger meg jeg, er litt sliten etter å ha airbrushet i hele dag! :) Ha en god natt!

PM hvis mer info om hvor huset befinner seg. Med tanke på de som bor der vil jeg ikke oppgi all info i offentlighet! ;)
Antall ord: 103

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links