Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerFøle det?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

23
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 37
Startet: 20 Mai 2006 14:26
18

Føle det?

Innlegg av 23 »

Ganske ofte når jeg sitter hjemme alene på rommet så kan det kjennes ut som om noen tar på meg.
Jeg har hatt følelsen av at noen har tatt ordntlig tak i låret mitt også andre steder, Kan det ha noe med hjelpere og gjøre eller kan være noe annet? som spøkelser eller noe jeg bare innbiller meg? :-s
Antall ord: 64
Det du ikke ser er der et sted.
Noen ser det andre ser det ikke, men om det er der så ser det på deg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
23
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 37
Startet: 20 Mai 2006 14:26
18

Innlegg av 23 »

Det er bare når jeg er hjemme på rommet at jeg kan huske og ha følt det, det må da ha noen sammenheng??
Antall ord: 25
Det du ikke ser er der et sted.
Noen ser det andre ser det ikke, men om det er der så ser det på deg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
23
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 37
Startet: 20 Mai 2006 14:26
18

Innlegg av 23 »

jørgen skrev:har det vore noen andre på rommet ditt som har opplevd det samme?? :)
Nei ikke det jeg veit, det er ihvertfall ingen som har fortalt meg det.
Men jeg kan ikke komme på og ha følt det sånn noen andre steder, det er bare på rommet mitt.. :\
Antall ord: 52
Det du ikke ser er der et sted.
Noen ser det andre ser det ikke, men om det er der så ser det på deg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links