Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderGjenferd og barn

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2005 14:33
19
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Innlegg av Heksepusen »

Jeg vet hva du sliter med der har selv egene barn med evner. Du kan jo begynne med å be hjelperne til gutten om besyttelse når han er på romme. Det har hjulpet mine barn mange ganger. Hvis det ikke hjlper så kan du flytte gutten ut fra rommet en stund og be hjelperne deres om og rydde opp for dere.
Antall ord: 61
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toadii
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Nov 2005 08:29
19
Blitt takket: 2 ganger

Re: Gjenferd og barn

Innlegg av Toadii »

Ivey skrev:Hei! :)
Jeg lurer på om det er noen her som kan hjelpe meg.. Jeg har en sønn på 3 1/2 år som jeg tror ser gjenferd.. han snakket iallefall med faren i fjor sommer, han døde før han ble født, og fortalte ting om faren han ikke visste om. Vi flyttet i denne leiligheten for nesten tre år siden og han våknet hver natt helt hysterisk og dette holdt på i et halvt år før jeg klart og tydelig (og sint!) ba dem holde seg unna sønnen min! etter det har han vært roligere, men har mer og mer det siste året snakket om en dame på rommet hans som skremmer ham, og er sur og vil ikke svare! i kveld var han helt hysterisk igjen og ville ikke sove der inne. det kan jo også være en tre-årings fantasi... det er ikke lett å vite, men det er tydelig forskjell i oppførsel når han prater om spøkelser generelt og når han prater om denne dama.. jeg og andre mener også det er noe rart der inne, helt annen stemning enn i resten av leiligheten og man føler seg iaktatt, og det er en lukt der inne som ikke går vekk uansett hva jeg gjør.. Har noen erfaring med dette? Vet dere hva jeg kan si til ham for å berolige? eller om et sted jeg kan henvende meg for å få hjelp?
Som jeg har skrevet mange ganger her inne så ser og oppfatter barne mer enn oss.. derfor tror jeg det er sant!
Antall ord: 272
Jeg elsker deg så utrolig høyt! ---/)-<3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

Toadii skrev:
Jeg lurer på om det er noen her som kan hjelpe meg.. Jeg har en sønn på 3 1/2 år som jeg tror ser gjenferd.. han snakket iallefall med faren i fjor sommer, han døde før han ble født, og fortalte ting om faren han ikke visste om. Vi flyttet i denne leiligheten for nesten tre år siden og han våknet hver natt helt hysterisk og dette holdt på i et halvt år før jeg klart og tydelig (og sint!) ba dem holde seg unna sønnen min! etter det har han vært roligere, men har mer og mer det siste året snakket om en dame på rommet hans som skremmer ham, og er sur og vil ikke svare! i kveld var han helt hysterisk igjen og ville ikke sove der inne. det kan jo også være en tre-årings fantasi... det er ikke lett å vite, men det er tydelig forskjell i oppførsel når han prater om spøkelser generelt og når han prater om denne dama.. jeg og andre mener også det er noe rart der inne, helt annen stemning enn i resten av leiligheten og man føler seg iaktatt, og det er en lukt der inne som ikke går vekk uansett hva jeg gjør.. Har noen erfaring med dette? Vet dere hva jeg kan si til ham for å berolige? eller om et sted jeg kan henvende meg for å få hjelp?
Som jeg har skrevet mange ganger her inne så ser og oppfatter barne mer enn oss.. derfor tror jeg det er sant!
det er helt sant.
glemer aldri synet på onkel barne mitt da enten hans hjelper eller eit gjenferd satt å lekte med han. han stirra tomt opp i luften på eit spesielt ponkt å berre smilte. :D det var ganske skjønt.
Antall ord: 313
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toadii
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Nov 2005 08:29
19
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Toadii »

Dj_Devil skrev:
Toadii skrev:
det er helt sant.
glemer aldri synet på onkel barne mitt da enten hans hjelper eller eit gjenferd satt å lekte med han. han stirra tomt opp i luften på eit spesielt ponkt å berre smilte. :D det var ganske skjønt.
Driiit tøfft :D
Skulle ønske jeg kunne sett :)
Antall ord: 324
Jeg elsker deg så utrolig høyt! ---/)-<3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

var drit løye. han gjør det ikke nå lenger da. for noen ganger skremte det han.
vil tro det er fordi at han såg det sant, men når vi kanskje kom i veien eller jekk gjenom han\hu\den som sto der så ble han litt skremt. så trur den vanlige sperren er oppe hos han nå.
Antall ord: 61
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shattenjager78
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Apr 2006 16:09
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sørlandet

Innlegg av Shattenjager78 »

Heisann! Såvidt jeg husker så har barn bedre sanser enn voksne mennesker. De har bedre hørsel i alle fall.
En annen tanke kan være at barn ikke er utviklet inn i et samfunn av logikk og fornuft. Da kan de kanskje være mer mottakelige for ånder o.l?
Antall ord: 302
Når dine følelser, din fornuft, dine etiske normer og din overbevisning er i samsvar med de handlinger du utfører, kan du si at du er på en vei i livet som er riktig for hele ditt vesen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links