Hjemsøkt, Gjenferd & Åndermin farmor går i huset som gjenferd!!!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Lurifax

Innlegg av Lurifax »

madjava skrev:
citycat1 skrev:hvis du ikke har sett det så har jeg et innlegg om hvor lenge folk får sitte på pcn om dagen....der står det at jeg bare får drive rundt 1 time hvis jeg er heldig... og det er litt vanskelig å svare på 20 meldinger hvis det ikke er noen personlige dah :mozilla_tongue:
Men komme med slikt svada i stadenfor å svare har du tid til? Er svar godt nok for meg det.

Hei Magne...

City cat er bare 14 år....så det kan hende det ikke er svada for henne....

Lurifax :mozilla_wink:
Antall ord: 99

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lisbeth_eng
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Apr 2006 16:32
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Skien

Innlegg av Lisbeth_eng »

RL-Crew skrev:
Lisbeth_eng skrev:jeg sa omtrent alt og alle om du leser en gang til, seff er det oxo mange som hører på deg osv men det jeg mener med å skrive dette er det at det er ikke noe artig å legge inn noe man tror veldig på at man har opplevd selv for å så få det slaktet av visse negative folk liksom, jeg sa ikke at du var en av dem eller noe sånnt. (om du følte deg truffet så får du ta kontakt på pm )
Nei, altså jeg bryr meg ikke om hva folk synes så jeg har ikke tenkt på det.

Ja, du skrev mange er skeptiske til omtrent alt, beklager at jeg leste feil første gangen. Men å backe opp påstanden din med dokumentasjon det klarer du ikke. Er det rart folk er skeptiske til folks opplevelser når de ikke engang klarer å bevise hva som er sagt eller ikke sagt på forumet?
ærlig talt, det er jo bare å lese litt på foumet så finner du nok av bevis av det, men det er tydelig at du blir fornærmet av dete så kansje vi skal ta resten på pm???
Antall ord: 201

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
RL-Crew
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Apr 2006 19:41
18

Innlegg av RL-Crew »

Lisbeth_eng skrev:
RL-Crew skrev:
Lisbeth_eng skrev:jeg sa omtrent alt og alle om du leser en gang til, seff er det oxo mange som hører på deg osv men det jeg mener med å skrive dette er det at det er ikke noe artig å legge inn noe man tror veldig på at man har opplevd selv for å så få det slaktet av visse negative folk liksom, jeg sa ikke at du var en av dem eller noe sånnt. (om du følte deg truffet så får du ta kontakt på pm )
Nei, altså jeg bryr meg ikke om hva folk synes så jeg har ikke tenkt på det.

Ja, du skrev mange er skeptiske til omtrent alt, beklager at jeg leste feil første gangen. Men å backe opp påstanden din med dokumentasjon det klarer du ikke. Er det rart folk er skeptiske til folks opplevelser når de ikke engang klarer å bevise hva som er sagt eller ikke sagt på forumet?
ærlig talt, det er jo bare å lese litt på foumet så finner du nok av bevis av det, men det er tydelig at du blir fornærmet av dete så kansje vi skal ta resten på pm???
Hvis du vil så kan vi ta det på pm, akkurat dette problemet er gjentagende på forumet. Folk kommer med beskyldninger de ikke kan dokumentere. Dette fører til at mange blir beskyldt for ting dem ikke har sagt fordi de som kommer med påstanden er mer opptatt av hva dem selv føler enn hva som faktisk sto skrevet.

Men altså, jeg er ikke fornærmet i det hele tatt.
Antall ord: 276

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Lurifax skrev:
madjava skrev:
citycat1 skrev:hvis du ikke har sett det så har jeg et innlegg om hvor lenge folk får sitte på pcn om dagen....der står det at jeg bare får drive rundt 1 time hvis jeg er heldig... og det er litt vanskelig å svare på 20 meldinger hvis det ikke er noen personlige dah :mozilla_tongue:
Men komme med slikt svada i stadenfor å svare har du tid til? Er svar godt nok for meg det.

Hei Magne...

Lurifax :mozilla_wink:
Poenget var vel at når citycat1 har tid til å gje eit slikt svar har h*n oxo tid til å svare på det ein spør om. Alder burde vel ikkje ha noko å seie i så måte?
Antall ord: 139
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

Selv om vedkommende er bare 14 år og klart det er skremmende i den alderen å se farmoren så ofte som hun gjør.
Hvilken som helst 14 åring kan bli ganske skremt, og når mange her inne utviser en slik negativ holdning er det ikke noe videre hyggelig å kunne be om hjelp.
Synes at tenåringer også burde få respekt for det de opplever.

Til deg 14 åring. Se på det som en stor ære, din farmor er nok bare for å se til deg. Hva med å forsøke å kommunisere med henne, få vite hva hun vil deg.. :mozilla_wink:
Antall ord: 100

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av madjava »

Så når ein så spør denne 14-åringen om noko, for å prøve å ta det som vert teke opp i starttråden seriøst, så skal ein ikkje forvente å få svar på dette, men heller eit svada-svar om ein anna tråd trådstarter har lagt ut?
Antall ord: 50
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
citycat1

Innlegg av citycat1 »

Hei Magne...

Lurifax
takk lurifax.... jeg har foreldre som er opptat av at jeg ikke sitter for lenge foran Pc'n....da er det litt vanskelig å svare på alt hvis det ikke det er en PM....hva har du dem for hvis du ikke bruker dem?

Ps. jeg klarte å snakke til farmor i går gjennom tankene...hun skjønte hva jeg sa og det verste var at når jeg tenkte at jeg spurte henne om hun kunne komme litt mindre hit så nikket henne på hodet og forsvant! det er sprøtt men jeg er vant til sånne ting!=) og den som ikke tror meg trenger heller ikke svare!! :mozilla_wink:
Antall ord: 130

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Losen
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Apr 2006 23:58
18

Innlegg av Losen »

Den storyen ville jeg ikke satse penger på..
Jeg er ikke i tvil om at det går igjen familiemedlemmer, men tviler på om dem har klokke og følger den. Er det vintertid eller sommertid tro??
Åndene er som regel mest aktiv mellom kl 02- og 05..

:mozilla_tongue:
Antall ord: 48

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toadii
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Nov 2005 08:29
19
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Toadii »

Losen skrev:Den storyen ville jeg ikke satse penger på..
Jeg er ikke i tvil om at det går igjen familiemedlemmer, men tviler på om dem har klokke og følger den. Er det vintertid eller sommertid tro??
Åndene er som regel mest aktiv mellom kl 02- og 05..

:mozilla_tongue:
haha... de kan være ganske aktiv om dagen å di skjønner du!!!! Det er mange som opplever at de blir vekt til et spesielt tidspunkt hver natt så det er nok sant det lille venn! (eller store venn) :mozilla_tongue:
Antall ord: 89
Jeg elsker deg så utrolig høyt! ---/)-<3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av madjava »

citycat1 skrev:
Hei Magne...

Lurifax
takk lurifax.... jeg har foreldre som er opptat av at jeg ikke sitter for lenge foran Pc'n....da er det litt vanskelig å svare på alt hvis det ikke det er en PM....hva har du dem for hvis du ikke bruker dem?

Ps. jeg klarte å snakke til farmor i går gjennom tankene...hun skjønte hva jeg sa og det verste var at når jeg tenkte at jeg spurte henne om hun kunne komme litt mindre hit så nikket henne på hodet og forsvant! det er sprøtt men jeg er vant til sånne ting!=) og den som ikke tror meg trenger heller ikke svare!! :mozilla_wink:
Er det berre du som greie å sjå farmora di?
Antall ord: 141
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
citycat1

Innlegg av citycat1 »

broren min og....ikke så ofte da;)
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Zyxeqeunin
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 21 Mai 2006 12:33
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hjemme

Re: min farmor går i huset som gjenferd!!!

Innlegg av Zyxeqeunin »

citycat1 skrev:hei alle sammen
jeg er så lei av dette!!! hver natt da jeg sover, kommer farmor inn på rommet mitt og ser på
meg...! jeg veit at hun bare vil vise at hun fortsatt er i live på et annet sted, men det kan bli litt irriterende å bli vekt opp kl. 12.00 om natta!! :mozilla_yell:

En vennine av mamma har også opplevd noe av det samme. Hver gang hun nesten falt i søvne, så viste mora hennes seg alltid. Etter hvert sa hun til mora si at hun ikke måtte møte henne mere, fordi det skremte henne. Neste dag så var hun vekke.
Antall ord: 108
''Fascism is Capitalism in decay,'' Lenin
''Workers of the world unite; you have nothing to lose but your chains'' Karl Marx

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links