Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderhjelp...

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
thahila
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Apr 2006 12:31
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: svolvær

hjelp...

Innlegg av thahila »

hei..
jeg trenger hjelp til en ting å håper noen som er litt mer erfaren en meg kan hjelpe meg. For et par månder siden bodde jeg middletidlig i en leilighet til noe annet som var ledig. Med det første jeg satt inn foten min innenfor døren var det "noe/noen" som sa at jeg ikke var velkommen der. men siden jeg ikke hadde noe valg (fordi jeg var husløs akkurat da og jeg viste at det var en annen leilighet som var ledig om et par månders tid) måtte jag bare finne meg i å takke ja til den.

Etter jeg hadde flyttet inn fikk jeg en fornemelse av en mann i 30-40 årene og han var ikke videre blid for at jeg bodde dær (han var illsint). han flyttet ikke på noe inne i leiligheten eller noe slikt men jeg fikk aldri følelsen av fred mens jeg var inne i leiligheten. etterhvert fikk jeg også en fornemelse av en kvinne i 30 årene, noe svakere da en mannen, men hun var redd og jeg fikk en følelse av at hun ba meg om hjelp. den tiden jeg bodde dær var jeg konstant redd og fikk ikke ro. hvis du skjønner hva jeg mener.

jeg prøvde å høre med andre som bodde i denne bygningen om de viste om noe som kunne ha skjedd i leiligheten, men det var ingen som viste. Da jeg flyttet ut av leiligheten og over i den andre jeg hadde ventet på fikk jeg en slik ro jeg ikke hadde følt på lenge, jeg kan beskrive det som ei vifte som hadde vært på en hel dag å endelig fikk slådd den av. men nå mange månder etter er det nesten som denne damen roper på hjelp igjen.

jeg har prøvd å skjekke lokal avisene på internett etter noe som kan si meg hva som har skjedd der. jeg har heller aldri følt nå så sterkt før. vaneligvis er det mer uskyldig "ting" jeg har følt. men vet ikke helt hvordan jeg skal takle dette. jeg kommer meg heller ikke inn i leiligheten der jeg bodde før.

kan noen gi meg et tips eller noe slikt, for jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne når jeg ikke vet noe.

(PS: dere må bare unnskyle mine skrivefeil)
Antall ord: 403

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Purplehaze
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Mai 2005 14:27
19
Lokalisering: Care Avenue

Re: hjelp...

Innlegg av Purplehaze »

thahila skrev:hei..
jeg trenger hjelp til en ting å håper noen som er litt mer erfaren en meg kan hjelpe meg. For et par månder siden bodde jeg middletidlig i en leilighet til noe annet som var ledig. Med det første jeg satt inn foten min innenfor døren var det "noe/noen" som sa at jeg ikke var velkommen der. men siden jeg ikke hadde noe valg (fordi jeg var husløs akkurat da og jeg viste at det var en annen leilighet som var ledig om et par månders tid) måtte jag bare finne meg i å takke ja til den.

Etter jeg hadde flyttet inn fikk jeg en fornemelse av en mann i 30-40 årene og han var ikke videre blid for at jeg bodde dær (han var illsint). han flyttet ikke på noe inne i leiligheten eller noe slikt men jeg fikk aldri følelsen av fred mens jeg var inne i leiligheten. etterhvert fikk jeg også en fornemelse av en kvinne i 30 årene, noe svakere da en mannen, men hun var redd og jeg fikk en følelse av at hun ba meg om hjelp. den tiden jeg bodde dær var jeg konstant redd og fikk ikke ro. hvis du skjønner hva jeg mener.

jeg prøvde å høre med andre som bodde i denne bygningen om de viste om noe som kunne ha skjedd i leiligheten, men det var ingen som viste. Da jeg flyttet ut av leiligheten og over i den andre jeg hadde ventet på fikk jeg en slik ro jeg ikke hadde følt på lenge, jeg kan beskrive det som ei vifte som hadde vært på en hel dag å endelig fikk slådd den av. men nå mange månder etter er det nesten som denne damen roper på hjelp igjen.

jeg har prøvd å skjekke lokal avisene på internett etter noe som kan si meg hva som har skjedd der. jeg har heller aldri følt nå så sterkt før. vaneligvis er det mer uskyldig "ting" jeg har følt. men vet ikke helt hvordan jeg skal takle dette. jeg kommer meg heller ikke inn i leiligheten der jeg bodde før.

kan noen gi meg et tips eller noe slikt, for jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne når jeg ikke vet noe.

(PS: dere må bare unnskyle mine skrivefeil)
Kanskje du kunne kontaktet noen? Medium, f.eks? Hjulpet ånden/åndene over på andre siden. Siden jeg ikke har så mye peiling selv, er dette det eneste rådet jeg kan gi, dessverre.
Antall ord: 438
- People fake a lot of human interactions, but I feel like I fake them all, and I fake them very well. That’s my burden, I guess.

- Dexter Morgan

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
mario andres
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 31 Mar 2005 10:03
19
Lokalisering: Trollheimen

GJEMMSØK

Innlegg av mario andres »

HEI TROR AT DETTE DU SKUL GLEMM HELE GREIA!FORTIDEN!!!! :mozilla_wink:

MEN HVIS DU HAR FREMDELES PLAGER Y DET NYE BOLIG,DA MÅ DU FÅ HJELP!
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Liill
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Feb 2006 18:37
18

Re: GJEMMSØK

Innlegg av Liill »

mario andres skrev:HEI TROR AT DETTE DU SKUL GLEMM HELE GREIA!FORTIDEN!!!! :mozilla_wink:

Ikke det at jeg skal lage en krangel! men for hver gang jeg ser at du skriver noe så er det negativt! eller ikke negativt men det er heller ikke posetivt på en måte!
og så skriver du med store bokstaver! og jeg er en person som irriterer meg over den minste ting! så det begynner å bli kjempe irriterende! hvorfor skriver du me store bokstaver egentli ?
Antall ord: 97
Lill

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toadii
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Nov 2005 08:29
19
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Toadii »

mario andres skrev:HEI TROR AT DETTE DU SKUL GLEMM HELE GREIA!FORTIDEN!!!! :mozilla_wink:

Kan du være så snill å skrive med små bokstaver. Gidder ikke lese det du skriver en gang. for det føles som jeg må rope når jeg leser det.

Kanskje du kunne kontaktet noen? Medium, f.eks? Hjulpet ånden/åndene over på andre siden.
Du kan snakke med noen som kan snakke med damen gjennom deg. Fordi du har jo hatt kontakt med damen og mannen. tror det er lurt om du kontakter damen først i allefall. hun er kanskje litt mer villig til å få noe ut av. ikke vet jeg .... men det går an å prøve :mozilla_smile:
Antall ord: 133
Jeg elsker deg så utrolig høyt! ---/)-<3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

Toadii skrev:

Kan du være så snill å skrive med små bokstaver. Gidder ikke lese det du skriver en gang. for det føles som jeg må rope når jeg leser det.
enig
Antall ord: 64
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
thahila
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av thahila »

takk, jeg bor oppe i lofoten så det hadde vær fint om noen vet om noen som er i nærheten av lofoten som kan hjelpe meg...
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
mario andres
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 31 Mar 2005 10:03
19
Lokalisering: Trollheimen

Innlegg av mario andres »

sorry.....var ikke mening.....
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Nerissa86
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Mai 2006 17:08
18
Lokalisering: Lofoten

Innlegg av Nerissa86 »

thahila skrev:takk, jeg bor oppe i lofoten så det hadde vær fint om noen vet om noen som er i nærheten av lofoten som kan hjelpe meg...
Synes du maset blir for ille kan du når som helst få sove hos meg (les: bestemor).. Bare du ikke drasser med deg masse fremmede ånder (les: Ben)..

Jeg kan forresten få tak i nr. til ei synsk dame i Bodø for deg!

Snakkes :)
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Nerissa86
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Mai 2006 17:08
18
Lokalisering: Lofoten

Innlegg av Nerissa86 »

Forresten så har jeg forhørt meg omkring og får snart tak i nr. til ei på ørsnes som kanskje kan hjelpe deg!
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
thahila
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av thahila »

Nerissa86 skrev:

Synes du maset blir for ille kan du når som helst få sove hos meg (les: bestemor).. Bare du ikke drasser med deg masse fremmede ånder (les: Ben)..

Jeg kan forresten få tak i nr. til ei synsk dame i Bodø for deg!

Snakkes

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

ha ha.. vældi morsomt..

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nerissa86 skrev:

Forresten så har jeg forhørt meg omkring og får snart tak i nr. til ei på ørsnes som kanskje kan hjelpe deg!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

ja det hadde vær kjæmpe flott.. ta kontakt hvis du får nr..
Antall ord: 93

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links