Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler2 gang, samme fenomen...

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Stian Djuvsland

2 gang, samme fenomen...

Innlegg av Stian Djuvsland »

For noen måneder siden hadde jeg en opplevelse som fikk meg skremt og interessert på samme tid. Viser til dette innlegget https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewt ... highlight=

I natt mediterte jeg når jeg skulle legge meg, hadde som formål å få en UKO. Gikk dypt inn i meditasjonen (bedde om at skytsengelen sko bistå og kun de høyeste energiene skulle komme inn). Videre mistet jeg kroppsfølelsen og kjente mindre svevebevegelser. Så forandret øynene posisjon til å se oppover og øynelokkene begynte å skjelve hyppig.
Pulsen gikk så kraftig opp at jeg til slutt avbrøt og åpnet øyene. Etterpå snudde jeg meg rundt til siden og prøvde å sove.

Så plutselig mens jeg prøvde å sove var det som om et pledd eller noe kom over meg. Videre tok hånd rundt håndleddet mitt og nærmest løftet den opp. Er 100% sikker på at det er akkurat de samme energiene som sist gang, de er identiske. Hodebunnen ble lammet og frysningene strømte gjennom kroppen. Alt skjedde ca samme tidspunkt på natten som forrige gang. Sitter her enda med en rar følelse i hele kroppen, hodet er tungt som bly og kroppen helt doven og det kribler fortsatt rundt håndleddet, føles som om jeg på en måte har en halv tilstedeværelse.

Det er så vanskelig å fullføre meditasjonen når den samme opplevelsen gjentar seg på samme måte, bare med en annen teknikk. Jeg klarer ikke å finne ut om energien er høyerestående eller ei. Noen som har et godt svar eller en følelse på dette?
Antall ord: 271

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
RL-Crew
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 29 Apr 2006 19:41
18

Innlegg av RL-Crew »

Ingenting av det du sier tilsier at dette er noe overnaturlig av noe slag. Høres bare ut som drøm.
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Stian Djuvsland

Innlegg av Stian Djuvsland »

Viss du ikke fikk det med deg så sovnet jeg ikke... var helt bevisst hele tiden.
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
RL-Crew
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 29 Apr 2006 19:41
18

Innlegg av RL-Crew »

Stian Djuvsland skrev:Viss du ikke fikk det med deg så sovnet jeg ikke... var helt bevisst hele tiden.
Ja, jeg vet det. Men hjernen din var i REM fasen, samtidig som du var ganske bevisst.
Jeg har opplevde dette 1000 ganger.
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links